Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с ABSW124


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 J0R0_1978

J0R0_1978

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300D-1988г.

Публикувано 04 септември 2008 - 09:04

Здравейте колеги,
от известно време особено сутрин като тръгна за работа след като ми светне ВНИМАНИЕТО на таблото светва лампата на АБС-а и той спира да работи.Като върна ключа на контакта и после пак го завъртя всичко е както трябва.Мислех,че е зацапан датчик,но не е.После проверих реленцето отпред при акумолатора с почукване,но уви.Остава само датчика на диференциала за блокажа,но досега не съм имал проблеми с блокажа.
А най-интересното е,че през деня като я карам проблема не се появява.
Ако някой има някакви идеи какво може да е ще съм много благодарен да го сподели. :allhail:



P.S Исчетох темите във Форума за възможни причини.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#2 Nasakoto

Nasakoto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 126 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Доста разнообразни :)
  • Автомобил:
    MB W124 200Е 102.963 1989 г.
    Fiat Bravo 1.9TD 1998 г.
    Wartburg 353W 2T 1986 г. (в процес на гниене)

Публикувано 04 септември 2008 - 12:35

Аз имах проблем, подобен на твоя. Неопределено време след запалване на двигателя, светваше лампата за ABS-а, и пак след неопределено време изгасваше, и този номер не го правеше винаги. На сбирката в четвъртък колегите ме насочиха към датчиците. Да, обаче един слънчев ден заредих на бензиностанцията, завъртях ключа и... нищо не стана - тоците потънаха вдън земя. След половинчасово ровене по жиците и кратки напътствия по телефона (благодарско на Veni, срам и позор за мен, че се имам за токаджия), проблемът се оказа че е в акумулатора - явно е бил започнал да сдава багажа, и електрониката се е шашкала бавно и постепенно. В момента съм с аварийния акумулатор от Вартбурга, и проблеми с ABS-а нямам.

Накратко: виж си акумулатора и прилежащите му карантии. :)
  • 0
Баба Меца:
Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 J0R0_1978

J0R0_1978

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300D-1988г.

Публикувано 04 септември 2008 - 12:42

Акумолатора ми е на около 7-8 месеца,но все пак ще го проверя.Мерси за съвета.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#4 tonyb

tonyb

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W201 ,190E , 122 h.p.,1990

Публикувано 04 септември 2008 - 14:05

Здравейте колеги,
от известно време особено сутрин като тръгна за работа след като ми светне ВНИМАНИЕТО на таблото светва лампата на АБС-а и той спира да работи.Като върна ключа на контакта и после пак го завъртя всичко е както трябва.Мислех,че е зацапан датчик,но не е.После проверих реленцето отпред при акумолатора с почукване,но уви.Остава само датчика на диференциала за блокажа,но досега не съм имал проблеми с блокажа.
А най-интересното е,че през деня като я карам проблема не се появява.
Ако някой има някакви идеи какво може да е ще съм много благодарен да го сподели. :allhail:
P.S Исчетох темите във Форума за възможни причини.

Имах подобен проблем,който реших с нов акумулатор.След запалване на двигателя лампата на АБС не искаше да гасне и след като потегля със светнала лампа АБС-а се задействаше и колата вървеше на подскоци.Форсирам я на празан ход докато малко се възбуди акумулатора,гася я и след това си паля и лампата угасва.Ако имаш ръководство за експлоатация там е написано :If the charging voltage falls below
10 volts, the indicator lamp comes
on and the ABS is switched off.
When the voltage is above this
value again, the warning lamp
should go out and the ABS is
operational.
If the ABS warning lamp does not
go out or comes on while driving,
it indicates that the ABS has detected
a malfunction and has
switched off.
  • 0
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5337 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 септември 2008 - 16:35

Остава само датчика на диференциала за блокажа,но досега не съм имал проблеми с блокажа.


щом си с ASD, датчиците при дифа са 2
  • 0

#6 J0R0_1978

J0R0_1978

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300D-1988г.

Публикувано 04 септември 2008 - 17:13

Ясно момчета,
Ще сваля акумолатора и ще заредя защото може да сте прави.По принцип през деня без да се движи колата се слуша музика,но пък не съм усетил да скапва акумолатора.и въпреки това ще го заредя. :icon_coolgrin: Благодаря за съдействието на всички.Ще пиша какво е станало след това. :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#7 stefan stefanov 91

stefan stefanov 91

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    mercedes c 220

Публикувано 06 януари 2012 - 21:57

Момчета, моля ви, помагайте, дайте съвет.
Имам C200, лампата на АБС-а свети и не иска да изгасва вече, а с тази лампа и колометража ми не работи.
Проверявал съм всички релета наред са, поне на пръв поглед.
Акумулатора ми е на 3 месеца

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  mer.jpg   217,5K   5 Брой сваляния

  • 0

#8 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 210 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2012 - 22:36

Колега направихте ли диагностика на АБС системата ? Най лесния начин е с диагностика там ще покаже къде е проблема . Най вероятно ще се окаже датчик на абс. Успех !
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#9 stefan stefanov 91

stefan stefanov 91

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    mercedes c 220

Публикувано 07 януари 2012 - 09:54

Не съм ходил да правя диагностика, исках първо да видя дали мога аз да си го оправя, преди да ходя и да си давам парите на вятър, защото си знам майсторите в Добрич.
  • 0

#10 stefan stefanov 91

stefan stefanov 91

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    mercedes c 220

Публикувано 07 януари 2012 - 11:03

Колеги, май сам си намерих проблема, в едното реле е.
Това реле, което е с два бушона, след доста почиствания, видях че 3 пътеки ги няма сега ще го правя, дано да стане
  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3886 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 13 януари 2012 - 16:06

Колега, по мълчанието ти да разбираме ли че си си решил проблема с пезапояване на релето? :)
  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#12 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 21 април 2012 - 21:54

W124.333 300 D turbo 4 matic 1992 г.
Здравей те аз имам подобен проблем с ABS след като мина зимата започна да ми светка вниманието непосретствено след потеглянето и ако натисна спирачката педала започва да рита и малко след това и лампата на ABS но не е всеки път светва лампата на ABS но всеки път когато натисна спирачката след като намали колата на 20 км. до 0 км. Педала рита все едно съм на лед. .
Предледах дачиците не вихях нещо което д им пречи духнах ги с компресора но не проблема си остава моля за помощ.

Релето за пренапрежение съм го сменил с чисто ново от балкан стар 120 лв. Поради проблем с 4 матика миналата зима.

Този пост е редактиран от Gringo: 21 април 2012 - 22:02

  • 0

#13 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1669 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 22 април 2012 - 16:40

закачаш на осцилоскоп и гледаш кой датчик дава ниско напрежение като въртиш
после го вадиш и пилваш малко основата и слагаш
и пак мериш и така докато вземе да дава нормално
напрежение
  • 0

#14 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 22 април 2012 - 22:56

закачаш на осцилоскоп и гледаш кой датчик дава ниско напрежение като въртиш
после го вадиш и пилваш малко основата и слагаш
и пак мериш и така докато вземе да дава нормално
напрежение


Предполагам, че трябва да меря през буксата на дачика и със какво да я пилна и острото или основата на дачика и каква е идеята на пиленето?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни