Относно W126-560 SE
Започната от Grahovski, 25 авг 2008 - 18:29:50
37 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 август 2008 - 18:29
Здравейте пускам тази тема защото смятам че в този форум ще получа добри съвети относно евентуална покупка на 560 SE.Решил съм да си взема такъв модел но не знам какви са предимствата и недостатъците този двигател.Мерцедеса има всички екстри (подгряване,климатик и т.н) коженият салон е перфектен но колата не е карана 2 години.Утре ще ходя да я запаля и евентуално ако успея да я покарам малко.Разбрах че има проблеми с оборотите и гаснел,лошо ли е или както се казва дали ще е скъп ремонта. Така въпроса ми е какво им е и какво не им е на този модел мерцедеси.Добър ли е двигателя,окачването или просто предимства и недостатъци.Мерси предварително за отговорите.
#2
Публикувано 25 август 2008 - 18:38
освен разхода и това че почнаха трудно да им се намират частите ,не че се трошат ама са рядкост вече пурите ,други недостатъци на този модел не се сещам
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#3
Публикувано 25 август 2008 - 18:52
А това че оборотите са му нестабилни и от време на време гасне,лош проблем ли е това и от какво може да се поражда.Всеки ме съветва да не го купувам защото е голям двигател,много щял да гори и нямало да мога да го продам на по-късен етап.Е мене не ме бърка горенето защото няма да ми е ежедневна кола а за продаването не знам.Аз още не съм го купил пък да мисля за продаване
#4
Публикувано 25 август 2008 - 20:43
Всичко е въпрос на цена, ако е изгодна вземай.
Утре като ходиш да го гледаш нащракай му едни хубави снимки и ги качи да видим за какво става дума.
Има колеги дето ги разбират много и от снимките могат да ти кажат неща дето повечето няма да забележат.
Другото нещо е, оборотите... хмммм що ли си мисля че има LPG, ако е така.... повечето дето съм виждал такива на бензин неработят добре.
Утре като ходиш да го гледаш нащракай му едни хубави снимки и ги качи да видим за какво става дума.
Има колеги дето ги разбират много и от снимките могат да ти кажат неща дето повечето няма да забележат.
Другото нещо е, оборотите... хмммм що ли си мисля че има LPG, ако е така.... повечето дето съм виждал такива на бензин неработят добре.
#5
Публикувано 25 август 2008 - 22:32
в повечето случаи, проблема с гасненето на двигателите с КЕ-jetronic се оказва НЕ малък. ако е колата е имала газова уредба и е изпукала дори веднъж по-здраво---нормална работа на празен ход няма да има.....цената на ремонта ще е дебела--частите са къпи И само оригинални. ако е бил малък проблемът, още първият диагностик да го е оправил и продавача да си е махнал главоболието. надали гасне от това че не е каран дълго време.
като цяло--пурата е проектирана за милиони километри. при добра потдръжка-НИЩО не се чупи
"хората се страхуват от времето--а времето се страхува от пурите" мой цитат
иначе пусни тук няколко снимки, колата може и да си заслужава въпреки проблема
като цяло--пурата е проектирана за милиони километри. при добра потдръжка-НИЩО не се чупи
"хората се страхуват от времето--а времето се страхува от пурите" мой цитат
иначе пусни тук няколко снимки, колата може и да си заслужава въпреки проблема
#6
Публикувано 26 август 2008 - 11:19
Бихте ли ми помогнали с няколко съвета за това какво трябва да гледам при покупката на този модел Мерцедес.
#7
Публикувано 26 август 2008 - 13:32
амииии--всичко. от-до... при толкова стара кола трябва всичко да прегледаш. ако има проблеми с каквото и да е--да знаеш че части НЯМА--нови са страшно скъпи, не говоря за шарнири и накладки, а за примерно преебан автоматик, инжекцион, тракаща верига, тракащи разпределителни валове, неработещ климатик, ABS, термотроник и тн...
дали е изгнила-свало капачките за крика и ако там положението плачевно---колата цялата ще е изгнила на възловите места
направи и снимки бе човек, само по тях ще ти дам цената и времето за реставрация
дали е изгнила-свало капачките за крика и ако там положението плачевно---колата цялата ще е изгнила на възловите места
направи и снимки бе човек, само по тях ще ти дам цената и времето за реставрация
#8
Публикувано 26 август 2008 - 21:30
Това е машината заради която не мога да спа .Ако можете да ми кажете нещо по снимките за състоянието на колата,не направих добри снимки защото бързах.
Салона е перфектен,седалките са от СЕК и двигателя също.От долу под щофьорската седалка има малко изгнило но не мога да го снимам.Не знам дали защото не е каран от 2 години но като го запалих (от първия път запали) изгасва,като натискам газта се мъчи да гасне все едно няма бензин.Обяснявам си го с това че може да е задръстен защото не е каран.Иначе има автопилот,климатик,инжекция е и салона е перфектен.
Салона е перфектен,седалките са от СЕК и двигателя също.От долу под щофьорската седалка има малко изгнило но не мога да го снимам.Не знам дали защото не е каран от 2 години но като го запалих (от първия път запали) изгасва,като натискам газта се мъчи да гасне все едно няма бензин.Обяснявам си го с това че може да е задръстен защото не е каран.Иначе има автопилот,климатик,инжекция е и салона е перфектен.
Прикачени файлове
#9
Публикувано 26 август 2008 - 21:42
Ужасно състояние, просто ако не ти го дават за 1500 - 2000лв. не си струва.
Пура за да изгние на тези места където си снимал.... не ми се мисли за какво става дума.
Общо взето ще имаш доста работа и ако си тертиплия, маса пари ще дадаш по него за да го върнеш в някогашния му блясък.
PS: Само да те светна че е минал покрай 560
Пура за да изгние на тези места където си снимал.... не ми се мисли за какво става дума.
Общо взето ще имаш доста работа и ако си тертиплия, маса пари ще дадаш по него за да го върнеш в някогашния му блясък.
PS: Само да те светна че е минал покрай 560
#10
Публикувано 26 август 2008 - 21:58
Какво имаш предвид с това че е минал покрай 560,не е ли такъв.Струва ли си да се купува този автомобил,не знам на кои места има ръжда докато не се провери.
#11
Публикувано 26 август 2008 - 22:13
За да избие на тези места представи си за какво става дума пич
Мотора ти гарантирам че не е 560, най-много да е 500 или 380.
А дали си струва да го купуваш незнам, за цена не си споделял нищо, затова немога да ти кажа.
Мотора ти гарантирам че не е 560, най-много да е 500 или 380.
А дали си струва да го купуваш незнам, за цена не си споделял нищо, затова немога да ти кажа.
#12
Публикувано 26 август 2008 - 22:14
Колега, ето ти още едно мнение, въпреки че Боян ще ти даде всичко точка по точка...
Ако не ти я дават без пари (това означава не повече от 1000лв.) няма сми да вземш тоя курник.
Това ако е било 560, сега вече не е. Доколкото виждам от снимките, вътре салона е събиран от поне 3 коли, като за седалките не знам дали са въобще от пура. Волна не е със сигурност. Таблото ми се види от сив салон, вратите и мокета са сини, а седалките черни. За матората не мога да коментирам, защото не съм спец, но аз имам ядове с автоматика ма мойта и ги решавам вече 3-ти месец...
Външния вид ти е ясен - ако все пак си заслужава - пълната кръпка с боядисване както си трябва ще коства поне 3-4 бона. И накрая - това е с лайстна отпреди '85-та, което допълнително намирисва.
Поздрави!
Ако не ти я дават без пари (това означава не повече от 1000лв.) няма сми да вземш тоя курник.
Това ако е било 560, сега вече не е. Доколкото виждам от снимките, вътре салона е събиран от поне 3 коли, като за седалките не знам дали са въобще от пура. Волна не е със сигурност. Таблото ми се види от сив салон, вратите и мокета са сини, а седалките черни. За матората не мога да коментирам, защото не съм спец, но аз имам ядове с автоматика ма мойта и ги решавам вече 3-ти месец...
Външния вид ти е ясен - ако все пак си заслужава - пълната кръпка с боядисване както си трябва ще коства поне 3-4 бона. И накрая - това е с лайстна отпреди '85-та, което допълнително намирисва.
Поздрави!
#13
Публикувано 26 август 2008 - 22:24
Ако не ти я дават без пари (това означава не повече от 1000лв.) няма сми да вземш тоя курник.
Ееее ти пък, 1000лв. малко са.
Сметни само акциза на мотора, да не говорим че ако го използваш за донор.... или от два да направиш един.
#14
Публикувано 26 август 2008 - 22:29
Манеее направо се отчаях .Салота е от СЕК,двигателя също е от 560СЕК.Проверих ВИН-а и се оказа че е била 380,85г. е произведена.
260 Исключение из комплектации таблички с обозначением типа на крышке багажника (с 01.05.1968)
286 Багажная сетка на спинках передних сидений (с 01.01.1962)
410 Люк крыши кузова с электроприводом (с 01.03.1965 по 29.02.1988)
440 Темпомат (круиз-контроль) (с 01.09.1975)
470 Антиблокировочная система тормозов (ABS) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
504 Электрически регулируемое правое наружное зеркало (с 01.11.1978 по 29.02.1986)
Электрически регулируемое правое наружное зеркало (для левостороннего движения)
Исполнение такси и правое наружное зеркало
534 Механическая антенна без радио (с 01.01.1963 по 30.11.1990)
551 Система противоугонной сигнализации (с 01.11.1978 по 31.03.1998)
575 Подлокотник спереди откидываемый и правое переднее сиденье с регулировкой высоты
Откидной подлокотник спереди и левый подголовник (с 01.04.1970)
586 Кондиционер Behr и электрические стеклоподъемники передних и задних дверей (с 01.04.1970)
590 Атермальные стекла по кругу, заднее стекло с обогревом, триплекс, для Германии
Атермальные зеленые стекла по периметру, обогреваемое заднее стекло, триплекс, Германия (с 01.01.1972)
600 Устройство очистки фар (с 01.08.1971)
640 Алюминиевые колеса и радиальные шины (с 01.10.1969 по 31.12.1989)
673 АКБ увеличенной мощности (с 01.01.1964)
682 Огнетушитель (с 01.04.1970)
812 Установленные сзади динамики (с 01.11.1974)
870 Переднее левое кресло с электрообогревом (с 01.01.1974 по 31.07.1984)
Освен да се отказвам от автомобила друго не виждам,той човека ми го продава за 3 бона а като ми казахте че 3-4 хил. трябва да дам само за кръпки и боядисване ..........
260 Исключение из комплектации таблички с обозначением типа на крышке багажника (с 01.05.1968)
286 Багажная сетка на спинках передних сидений (с 01.01.1962)
410 Люк крыши кузова с электроприводом (с 01.03.1965 по 29.02.1988)
440 Темпомат (круиз-контроль) (с 01.09.1975)
470 Антиблокировочная система тормозов (ABS) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
504 Электрически регулируемое правое наружное зеркало (с 01.11.1978 по 29.02.1986)
Электрически регулируемое правое наружное зеркало (для левостороннего движения)
Исполнение такси и правое наружное зеркало
534 Механическая антенна без радио (с 01.01.1963 по 30.11.1990)
551 Система противоугонной сигнализации (с 01.11.1978 по 31.03.1998)
575 Подлокотник спереди откидываемый и правое переднее сиденье с регулировкой высоты
Откидной подлокотник спереди и левый подголовник (с 01.04.1970)
586 Кондиционер Behr и электрические стеклоподъемники передних и задних дверей (с 01.04.1970)
590 Атермальные стекла по кругу, заднее стекло с обогревом, триплекс, для Германии
Атермальные зеленые стекла по периметру, обогреваемое заднее стекло, триплекс, Германия (с 01.01.1972)
600 Устройство очистки фар (с 01.08.1971)
640 Алюминиевые колеса и радиальные шины (с 01.10.1969 по 31.12.1989)
673 АКБ увеличенной мощности (с 01.01.1964)
682 Огнетушитель (с 01.04.1970)
812 Установленные сзади динамики (с 01.11.1974)
870 Переднее левое кресло с электрообогревом (с 01.01.1974 по 31.07.1984)
Освен да се отказвам от автомобила друго не виждам,той човека ми го продава за 3 бона а като ми казахте че 3-4 хил. трябва да дам само за кръпки и боядисване ..........
#15
Публикувано 26 август 2008 - 22:36
Слушай к'во ти пея, от 560-то е взета само тавата на въздушния филтър.
3000лв. са много пари, ако почваш от нула както в твоя случай.
Да не говорим че повечето майстори вече не им се занимава да кърпят и правят такъва мъртавци, а и ако намериш такъв да го направи както си трябва.... пари, много пари.
Моя съвет е, огледай в мобилето офертите на 260-тата след 85г. има доста оферти на цени до 6000-7000лв. посъбери малко пари и търпение и ще се возиш на пура
3000лв. са много пари, ако почваш от нула както в твоя случай.
Да не говорим че повечето майстори вече не им се занимава да кърпят и правят такъва мъртавци, а и ако намериш такъв да го направи както си трябва.... пари, много пари.
Моя съвет е, огледай в мобилето офертите на 260-тата след 85г. има доста оферти на цени до 6000-7000лв. посъбери малко пари и търпение и ще се возиш на пура
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни