Относно W126-560 SE
Started by Grahovski, 25 Aug 2008 - 18:29:50
37 replies to this topic
#16
Posted 26 August 2008 - 22:47
Мога за 4500лв. да ти предложа един 500SE в доста по добро състояние без грам ръжда и поддържан до последно.
#17
Posted 26 August 2008 - 23:10
Кандидат съмМога за 4500лв. да ти предложа един 500SE в доста по добро състояние без грам ръжда и поддържан до последно.
на л.с.
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#18
Posted 26 August 2008 - 23:37
оле мамо, толку изгнила пура не бях виждал.
абе пич, как я мислиш тая работа. зимаш първия евтин курник за 3000 лв, вярваш им че мотора е 560 , едно пребоядисване и ХОП става от кенеф 380, на ПУРА 560....... тва да не е баница-режи па яж...
казвам го с най-добри чувства без нотка заяждане.
изреждам:
-прехваления мотор не е 560, а е 380 или 500, произведен преди 85та. 560 се произвежда от 85та нагоре. само тавата е от 560
-счупен дифозьор, възможно е да имало удар отпред. трябва да се прегледа маската и роговте.
-ламарината е страшно зле. за цялостно преобоядисване+кърпене е.+нова задна дясна врата. даже сервото за спирачките е ръждясало.
-салона е далеч от перфектен. всичко е сбирщайн и разноцветно, точно както го е описал rabbit. НИЩО АВТЕНТИЧНО И ОРИГИНАЛНО. виждал съм всякакви пури и SEC-ове, наживо и на снимки----НЯМА ТАКИВА СЕДАЛКИ оригинално за 126. ако са от SEC, задната седалка ще е разделена, тоест колата няма да е 5 местна ,а 4!! не изключвам салона да е някакъв custom, но дори и такъв да е , Е БИЛ ПРАВЕН ЗА 4врато купе, не за SEC, такаче продаваче нещо май пързаля.
и още нещо, ако е от SEC, със сигурност има бутони за сгъване на облегалките напред.бутоните седят отстрани на облегалките
-циганска: антена, волан, скоростен лост. липсват копчета
сигорно няма да обръщаш внимание на салона вътре, но помисли какво ще правиш с изгнилата ламарина? много е! досега не бях виждал пура изгнила по рамките на вратите, или при задното стъкло. сигурен съм че при предните конзоли за при роговете, положението е пред разцепване. колата е била реставрирана вече. виж жълтия кит.
ела утре при комитите на събирането, да видиш истински пури. да придобиеш представа за класно и курник
абе пич, как я мислиш тая работа. зимаш първия евтин курник за 3000 лв, вярваш им че мотора е 560 , едно пребоядисване и ХОП става от кенеф 380, на ПУРА 560....... тва да не е баница-режи па яж...
казвам го с най-добри чувства без нотка заяждане.
изреждам:
-прехваления мотор не е 560, а е 380 или 500, произведен преди 85та. 560 се произвежда от 85та нагоре. само тавата е от 560
-счупен дифозьор, възможно е да имало удар отпред. трябва да се прегледа маската и роговте.
-ламарината е страшно зле. за цялостно преобоядисване+кърпене е.+нова задна дясна врата. даже сервото за спирачките е ръждясало.
-салона е далеч от перфектен. всичко е сбирщайн и разноцветно, точно както го е описал rabbit. НИЩО АВТЕНТИЧНО И ОРИГИНАЛНО. виждал съм всякакви пури и SEC-ове, наживо и на снимки----НЯМА ТАКИВА СЕДАЛКИ оригинално за 126. ако са от SEC, задната седалка ще е разделена, тоест колата няма да е 5 местна ,а 4!! не изключвам салона да е някакъв custom, но дори и такъв да е , Е БИЛ ПРАВЕН ЗА 4врато купе, не за SEC, такаче продаваче нещо май пързаля.
и още нещо, ако е от SEC, със сигурност има бутони за сгъване на облегалките напред.бутоните седят отстрани на облегалките
-циганска: антена, волан, скоростен лост. липсват копчета
сигорно няма да обръщаш внимание на салона вътре, но помисли какво ще правиш с изгнилата ламарина? много е! досега не бях виждал пура изгнила по рамките на вратите, или при задното стъкло. сигурен съм че при предните конзоли за при роговете, положението е пред разцепване. колата е била реставрирана вече. виж жълтия кит.
ела утре при комитите на събирането, да видиш истински пури. да придобиеш представа за класно и курник
#19
Posted 27 August 2008 - 09:26
Послушай гооле мамо, толку изгнила пура не бях виждал.
абе пич, как я мислиш тая работа. зимаш първия евтин курник за 3000 лв, вярваш им че мотора е 560 , едно пребоядисване и ХОП става от кенеф 380, на ПУРА 560....... тва да не е баница-режи па яж...
казвам го с най-добри чувства без нотка заяждане.
изреждам:
-прехваления мотор не е 560, а е 380 или 500, произведен преди 85та. 560 се произвежда от 85та нагоре. само тавата е от 560
-счупен дифозьор, възможно е да имало удар отпред. трябва да се прегледа маската и роговте.
-ламарината е страшно зле. за цялостно преобоядисване+кърпене е.+нова задна дясна врата. даже сервото за спирачките е ръждясало.
-салона е далеч от перфектен. всичко е сбирщайн и разноцветно, точно както го е описал rabbit. НИЩО АВТЕНТИЧНО И ОРИГИНАЛНО. виждал съм всякакви пури и SEC-ове, наживо и на снимки----НЯМА ТАКИВА СЕДАЛКИ оригинално за 126. ако са от SEC, задната седалка ще е разделена, тоест колата няма да е 5 местна ,а 4!! не изключвам салона да е някакъв custom, но дори и такъв да е , Е БИЛ ПРАВЕН ЗА 4врато купе, не за SEC, такаче продаваче нещо май пързаля.
и още нещо, ако е от SEC, със сигурност има бутони за сгъване на облегалките напред.бутоните седят отстрани на облегалките
-циганска: антена, волан, скоростен лост. липсват копчета
сигорно няма да обръщаш внимание на салона вътре, но помисли какво ще правиш с изгнилата ламарина? много е! досега не бях виждал пура изгнила по рамките на вратите, или при задното стъкло. сигурен съм че при предните конзоли за при роговете, положението е пред разцепване. колата е била реставрирана вече. виж жълтия кит.
ела утре при комитите на събирането, да видиш истински пури. да придобиеш представа за класно и курник
Няма да збъркаш
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#20
Posted 27 August 2008 - 12:07
Не се обиждам,за това пуснах темата в този форум за да получа компетентно мнение и препоръки.Еми то тоя бедният Мерцедес доколкото разбрах от вас е 'сбирщайн'.Обяснете ми по какво се различават моторите защото аз не виждам разлика.Мисля да видя номера на двигателя и да го проверя в нета ама това ще стане след около 2-3 дена.Къде да го търся този номер по двигателя.Вин-а го намерих WDB1260321A049168
#21
Posted 27 August 2008 - 13:21
майко мила,такъв скрапер скоро не бях виждал ,моята едната пура на времето беше по здрава от тва хем за нищо не ставаше
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#22
Posted 27 August 2008 - 23:00
.Обяснете ми по какво се различават моторите защото аз не виждам разлика.Мисля да видя номера на двигателя и да го проверя в нета ама това ще стане след около 2-3 дена.Къде да го търся този номер по двигателя.Вин-а го намерих WDB1260321A049168
до 85та са 380 и 500, т.е 204 и 240коня
след 85та има 420, 500, 560, т.е 224, 265 и 299
до 85та са с малкото делко, алуминиеви сребристи капаци за разп.валове, малкия комутатор, без ЕКУ, а с едно модулче за "idle speed control", стоято отляво на модула за ABS, на снимката се вижда, вляво от него.
след 85та, голямо делко, черни капаци, черен голям комутатор и още много други, които не се виждат лесно.
по форма моторите са еднакви. номера на мотора е отгоре, отдясно на фланеца за камбаната на скоростите.
виж пурата на top, цената и е супер, и има екстри за които не си и чувал че се вграждат в пура. няма ръжда и е черна, 87ма, т.е фейслифта и е 265коня. доста повече от онзи "560" който ти дават
#23
Posted 28 August 2008 - 15:05
тази пура как бих я видял аз ама не се продаде купетовиж пурата на top, цената и е супер, и има екстри за които не си и чувал че се вграждат в пура. няма ръжда и е черна, 87ма, т.е фейслифта и е 265коня.
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#24
Posted 04 September 2008 - 20:47
Колега кажи къде е тоя дарак да се пробвам да я взема за части,макар да е зле има някой лев в нея.
#25
Posted 05 September 2008 - 09:17
Миналата седмица видях една изхвърлена 126-ца на автоморга.Мястото е с.Врачанци,на 4км. от Добрич.Колата е много хубава и мисля,че може да се спаси от някой мераклия.Тя е на собственика на автоморгата ,на външен вид изглежда много добре ,салона като че ли е оригинален,не им разбирам ,но ми хареса .Сменена е оригиналната авт.скор.кутия със ръчни скорости,сменен е оригиналния двигател с 3000 кубиков дизел,но двигателят е изпушил и на човека му е писнало и я захвърлил наред с опелите и фордовете за скраб. Видимо от колата липсват скоростния лост и някои уреди по таблото.Ако някой колега от форума има сериозен интерес ще отида до моргата да говоря със собственика и да направя снимки............ и както пише по обявите "моля само за сериозни обаждания"...Колега кажи къде е тоя дарак да се пробвам да я взема за части,макар да е зле има някой лев в нея.
Колата има документи и нови регистрационни табели.
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#26
Posted 08 September 2008 - 04:40
Това е машината заради която не мога да спа .Ако можете да ми кажете нещо по снимките за състоянието на колата,не направих добри снимки защото бързах.
Салона е перфектен,седалките са от СЕК и двигателя също.От долу под щофьорската седалка има малко изгнило но не мога да го снимам.Не знам дали защото не е каран от 2 години но като го запалих (от първия път запали) изгасва,като натискам газта се мъчи да гасне все едно няма бензин.Обяснявам си го с това че може да е задръстен защото не е каран.Иначе има автопилот,климатик,инжекция е и салона е перфектен.
Защо ми ми се струва, че не си първия, разболян след съприкосновение с пура?
Скоро и аз минах по тоя път:
http://www.mbclub.bg...showtopic=11706
За момента при мен разума надделя.
Препоръчвам да оставиш мерака ти да отлежи малко - няма да бъде грешка, повярвай ми.
Няма да изгубиш много ако не купиш точно тая кола
Сега погледнах - обявата на "моята" в мобилето още стои - няма продаване това, очевидно
Мога за 4500лв. да ти предложа един 500SE в доста по добро състояние без грам ръжда и поддържан до последно.
Хм, като говорихме тогава, останах с впечатлението, че са ти я капарирали?
Нейсе, явно сделката е пропаднала.
#27
Posted 08 September 2008 - 14:05
Top,
можеш ли да ми дадеш малко повече инфо за твоята пура - снимки и т.н. - опитах да ти пиша ЛС, но не може да ти бъде изпратено, защото ти е пълна входящата кутия
Дано да видиш, че съм ти писал тук
можеш ли да ми дадеш малко повече инфо за твоята пура - снимки и т.н. - опитах да ти пиша ЛС, но не може да ти бъде изпратено, защото ти е пълна входящата кутия
Дано да видиш, че съм ти писал тук
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#28
Posted 08 September 2008 - 22:32
тя и в салона си стои - на същото място - не е преместена дори...
Ако питаш мен, там ще си изгние.....
#29
Posted 31 October 2008 - 14:26
Пичове малко със закъснение пиша но по-добре късно от колкото никога.Значи не съм я купувал пурата но един мой приятел я взе и ще видим до лятото дали ще успее да я оправи поне малко,Салона е от mercedes SE а двигателя си е 560 взет от SEK..Покарах я малко тази кола,вози страхотно,да не говорим пак за звука на двигателя.Електронното делко и е свалено и е сложено някакво механично ли не го знам какво е.Общо взето сериозните проблеми са по външният вид и инжекцията.Живот и здраве ако имам път към Бургас ще правя снимки (ако ми разрешат) на възстановяването на този автомобил.Това че не съм я купил аз тази кола не означава че не продължавам да сънувам тия 126-ци.
Всъщност TOP прочетеш този коментар кажи какво стана с твоята пура,продаде ли я.Може и на лично да ми отговориш ако желаеш.
Всъщност TOP прочетеш този коментар кажи какво стана с твоята пура,продаде ли я.Може и на лично да ми отговориш ако желаеш.
#30
Posted 31 October 2008 - 19:09
Тази инжекция преебе ли се няма управия, еле ако е имала и газчица....
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users