СМУЧЕ ВЪЗДУХ-ГРЕШКА EDC!!!-помпа лукас :) ухааа
Started by borchev, 11 Aug 2008 - 19:00:07
25 replies to this topic
#1
Posted 11 August 2008 - 19:00
...това ми беше предната тема с незнайния отговор и се надявам това е отговора http://www.mbclub.bg...w...=11725&st=0
фанах го да смуче въздух гадта мръсна и гледам едни арабийски не мегурчета ми направо половината мъркуче се изпразва-това прозрачното преди филтъра ...та въпросите са ми следните...освен о-пръстените какво друго трябва да купя и да сменя...казаха ми че имало някакви комплекти цели мъркучета и т.н. .... може ли малко инфо по въпроса и от каде освен от балканстар мога да ги взема утре понеже мисля в сряда да съм в пловдив на стенд и ремонт
фанах го да смуче въздух гадта мръсна и гледам едни арабийски не мегурчета ми направо половината мъркуче се изпразва-това прозрачното преди филтъра ...та въпросите са ми следните...освен о-пръстените какво друго трябва да купя и да сменя...казаха ми че имало някакви комплекти цели мъркучета и т.н. .... може ли малко инфо по въпроса и от каде освен от балканстар мога да ги взема утре понеже мисля в сряда да съм в пловдив на стенд и ремонт
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#2
Posted 11 August 2008 - 19:07
О пръстенче е 2лв( около)...това ми беше предната тема с незнайния отговор и се надявам това е отговора http://www.mbclub.bg...w...=11725&st=0
фанах го да смуче въздух гадта мръсна и гледам едни арабийски не мегурчета ми направо половината мъркуче се изпразва-това прозрачното преди филтъра ...та въпросите са ми следните...освен о-пръстените какво друго трябва да купя и да сменя...казаха ми че имало някакви комплекти цели мъркучета и т.н. .... може ли малко инфо по въпроса и от каде освен от балканстар мога да ги взема утре понеже мисля в сряда да съм в пловдив на стенд и ремонт
Маркуче да е 10тина лв(около)
Горе - долу това са цените в Балкана
Взимаш , сменяваш и знаеш ,че имаш ,и си турил .....истинското ,и забравяш за........ векове напред
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#3
Posted 11 August 2008 - 19:23
еййй мерси мерси....ама 2 или 4 са 0-пръстенчетата и тея пластмаските има ли как от тех да дърпа въздух...там клапан ли е кво е де и подгрява нафтата преди филтъра и след резервоара....и кво имам за смяна...2 мъркуча ли са колко са...и кои бъш че ми е мътилка малко...и после трябва ли да ми чистят грешката и има ли как да туря някаде някой клапан за всеки случай за да не ми бърка помпата...искам да смена сичко от кадето може да дърпа въздух...и капачката на резервоара ще залепа със силикон
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#4
Posted 11 August 2008 - 21:30
Като заначало смени си целите маркучлета а те са 2, в балкана за двата ще ти вземат към 50лв. с ДДС, единия беше малко по-скъп от другия. Смени си и мъркучите за обратната нафта.
Това с 0-пръстенчетата лично не ме кефи, макар и за момент да има ефект
Ако се оправи печелиш, ако не....
... винаги се почва от най-евтиното
Това с 0-пръстенчетата лично не ме кефи, макар и за момент да има ефект
Ако се оправи печелиш, ако не....
... винаги се почва от най-евтиното
#5
Posted 14 August 2008 - 14:47
Кво казаха у Филибето , borchev? Ампутация ше има ли деа и лукаса
Гледай едно германче какво разказва, не ти трябва много немски, за да ти стане ясно
"...Da ist der Wagen nicht mehr angesprungen und wurde zu einer Mercedes-Werkstatt abgeschleppt. Diagnose: ---Einspritzpumpe defekt---. Reparatur koste so ca. 2.500 bis 2.800 Euro." споменатата Einspritzpumpe е на 220Д, дано да минеш само с "байпас" стискаме палци!
Гледай едно германче какво разказва, не ти трябва много немски, за да ти стане ясно
"...Da ist der Wagen nicht mehr angesprungen und wurde zu einer Mercedes-Werkstatt abgeschleppt. Diagnose: ---Einspritzpumpe defekt---. Reparatur koste so ca. 2.500 bis 2.800 Euro." споменатата Einspritzpumpe е на 220Д, дано да минеш само с "байпас" стискаме палци!
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#6
Posted 19 August 2008 - 09:30
ейййй за тея пари направо им връчвам ключовете от колата и излизам от сервиза чакам от ивайджет мръкучи и пръстени...сменям ги и после каквото сабя покаже....ама според мене ще се оправи понеже като я исфорсирам на място и в момента който пусна газта почват мехурчетата да излизат...да се надяваме че ще се оправи...все пак и ускорението си е завидно за тези 95 коня....само таа грешка де свети....то откак си свети съмминал над 13-14 000 километра....и до гърция на бая далече стигах...та се и върнах без грам проблем...та и разход 6.5 нафта с претоварена кола+климатик и 150-тина км/ч
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#7
Posted 22 August 2008 - 13:08
такааа смених свещи мръкучи-оргинални с о-пръстенчета....ама па светка деба и грешката и продължава да фука въздух в търбичките....а сега жокерите какви са...какво още да сменям по веригата от кадето може да смуче въздухсвалих филтъра-не беше пълен с нафта..стегнах го стабилно...как се обезвъздушава системата?? и ако има още нещо по веригата да сменям че ми писна от тоя въздух
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#8
Posted 22 August 2008 - 21:33
Ако ти е писнало от тоя въздух спри да дишаш Тя таа помпа до там ще те докаратакааа смених свещи мръкучи-оргинални с о-пръстенчета....ама па светка деба и грешката и продължава да фука въздух в търбичките....а сега жокерите какви са...какво още да сменям по веригата от кадето може да смуче въздухсвалих филтъра-не беше пълен с нафта..стегнах го стабилно...как се обезвъздушава системата?? и ако има още нещо по веригата да сменям че ми писна от тоя въздух
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#9
Posted 22 August 2008 - 22:13
Няма оправия братко.
И аз слагах Голф филтър и кво ли не , ама все тая. Имах 3 обици на ухото - ....... не исках да ставам африканец.....
И аз слагах Голф филтър и кво ли не , ама все тая. Имах 3 обици на ухото - ....... не исках да ставам африканец.....
#10
Posted 22 August 2008 - 22:19
Тоа е мазухист Той на полувина е африканец от към тен МАНГАЛ ЕНяма оправия братко.
И аз слагах Голф филтър и кво ли не , ама все тая. Имах 3 обици на ухото - ....... не исках да ставам африканец.....
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#11
Posted 23 August 2008 - 09:26
е няма как да не може да се натамъни....все от някаде идва тоя въздух....чини ми се че е от филтъра...ще фана да го шунтирам да видиме кво ще стане
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#12
Posted 24 September 2008 - 17:06
оооо пловдив пловдииивввв зовеш ме с пълна силаааа
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#13
Posted 24 September 2008 - 22:27
оооо пловдив пловдииивввв зовеш ме с пълна силаааа
Изчетох ти и оная тема,...и тая също,.....!
Като ти се проследи равитието на събитието,...излиза че помпата ти е у ред,...но въздуха или ако аз го нареча с името на едната от грешките които са ти диагностирали и уж била сателитна,..Mengenregelung Krafstoffeinspritzbegin,...то тва може би е недостиг на горивен дебит до входа на Лукаса!
Я започни с едно простичко почистване на резервоара,...бех бо описал подробно в темата на Милен!
И дано да спрат тези мехурчета които наблюдаваш!
Успех!
#14
Posted 06 October 2008 - 07:28
лечението е с бошова помпа
даже върви повече от лукаса
даже върви повече от лукаса
#15
Posted 06 October 2008 - 12:04
такаа значи намерих лечение срещу 400 лева в дизел помп сервиз на околовръстното...но не мисля че изобщо е тя де....ще почистя и резервоара ама преди това ще пробвам с тубичката с нафта какво ще стане
иначе за джипчето-вече съм в отбора
иначе за джипчето-вече съм в отбора
Attached Files
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users