Втулка - заден амортисьор
Започната от penchev, 17 юни 2006 - 09:13:36
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 юни 2006 - 09:13
Здравейте всички B)
Имам един конкретен въпрос към вас или поне тези ,които са се сблъсквали с проблема - автомобил W124 200 TE , нивомат . При движение по неравности и по-точно резки ,като стърчащи канали,дупки с остри ръбове , отзад се чува неприятно клопане ... Колата е проверена вече и се оказва,че й е разбито захващането на амортисьора към носача.Има ли вариант при ,който да се смени само втулката там или каквото е или трябва да се подмени целия ?
Много ви благодаря
п.с. между другото,има ли Mercedes-Benz програма за резервните части ,като тази на BMW "ETK" ?
Имам един конкретен въпрос към вас или поне тези ,които са се сблъсквали с проблема - автомобил W124 200 TE , нивомат . При движение по неравности и по-точно резки ,като стърчащи канали,дупки с остри ръбове , отзад се чува неприятно клопане ... Колата е проверена вече и се оказва,че й е разбито захващането на амортисьора към носача.Има ли вариант при ,който да се смени само втулката там или каквото е или трябва да се подмени целия ?
Много ви благодаря
п.с. между другото,има ли Mercedes-Benz програма за резервните части ,като тази на BMW "ETK" ?
www.bmwpower-bg.net
#2
Публикувано 17 юни 2006 - 20:18
Вени,много ти благодаря за линка
Сега възникна друг въпрос а именно ако се сваля амортисьора за смяна на тампона към купето от горния край,трябва ли да се разкача задължително от щуцера на нивомата ? Оказало се е,че проблема не идва от долното захващане а отгоре <_<
Аз преди близо 3 години ги сменях тези тампони и при мен на Туринг-а се разкачат амортисьорите от системата,от което идват едни парички отгоре за нова течност мамооо Дано при Мерцедес-а да се мине метър с това
Сега възникна друг въпрос а именно ако се сваля амортисьора за смяна на тампона към купето от горния край,трябва ли да се разкача задължително от щуцера на нивомата ? Оказало се е,че проблема не идва от долното захващане а отгоре <_<
Аз преди близо 3 години ги сменях тези тампони и при мен на Туринг-а се разкачат амортисьорите от системата,от което идват едни парички отгоре за нова течност мамооо Дано при Мерцедес-а да се мине метър с това
www.bmwpower-bg.net
#3
Публикувано 17 юни 2006 - 21:21
бе май няма нужда да се разкачва хидравликата,а и тампоните би трябвало да се предлагат отделно
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Публикувано 22 ноември 2007 - 13:50
Здравейте всички B)
Имам един конкретен въпрос към вас или поне тези ,които са се сблъсквали с проблема - автомобил W124 200 TE , нивомат . При движение по неравности и по-точно резки ,като стърчащи канали,дупки с остри ръбове , отзад се чува неприятно клопане ... Колата е проверена вече и се оказва,че й е разбито захващането на амортисьора към носача.Има ли вариант при ,който да се смени само втулката там или каквото е или трябва да се подмени целия ?
Много ви благодаря
п.с. между другото,има ли Mercedes-Benz програма за резервните части ,като тази на BMW "ETK" ?
При мен съществува същия проблем. w203 220 cdi 2001 .При по резки дупки има някакво клопане на амортесиора горе високото. И моита е нивомат.Ходих на тестове за амортесиорите и са си в нормите.Смених някакви втулки но тропането си остана.Обяснаха ми че стъблото нещо се е разбило и трябвало нов(тези в мерцедес сервиз знаят само ново) да ама амортесиора струва 850 лв без някакви сфери за нивомата. Така че колега ако си решиш проблема по друг начин моля те да кажеш какво точно си сменил да пробвам и аз че това тропане ми бърка в нервната система
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни