Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с климатикаW210 Е320


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 август 2008 - 21:16

На въпросната кола климатика спря да работи преди около месец и си помислих че фреона е намалял и вчера отидох да го напълнят и незнам колко са го пълнили но казаха че компресора не искал да тръгва въпреки че е пълен и се сетих че може да му се направи диагностика през дисплея и като направих диагностиката излезе грешка 419 ако помня правилно - електромагнитен съединител на компресора, викам добре сменете го и оставих колата, днес се обаждат и казват че са го сменили - личи че са правили нещо и даже като не свети ЕС вече си завърта шайбата на магнитния съединител и като му направя диагностика не дава абсолютно никакви грешки, но не духа студено. Това което ми казаха от сервиза е че самия компресор бил за смяна защото не правел достатъчно налягане и предложиха да го сменят. Сега се чудя дали това е вярно ? Ако не работи компресора не би ли трябвало изобщо електромагнитния съединител да не го пуска ? Може ли да правят някакъв номер за да ми искат повече пари за нов компресор ? Възможно ли е нещо само да са откачили връзката между електромагнитния съединител и компресора и затова да не тръгва или наистина е възможно да не прави достатъчно налягане ? И последен въпрос, тоя компресор подлежи ли на ремонт или директно се сменя с нов ?
  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 05 август 2008 - 23:01

Когато ти е пуснат климатика, тръбата студена ли ти е?
  • 0

logo-600-1002.png


#3 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 05 август 2008 - 23:18

На въпросната кола климатика спря да работи преди около месец и си помислих че фреона е намалял и вчера отидох да го напълнят и незнам колко са го пълнили но казаха че компресора не искал да тръгва въпреки че е пълен и се сетих че може да му се направи диагностика през дисплея и като направих диагностиката излезе грешка 419 ако помня правилно - електромагнитен съединител на компресора, викам добре сменете го и оставих колата, днес се обаждат и казват че са го сменили - личи че са правили нещо и даже като не свети ЕС вече си завърта шайбата на магнитния съединител и като му направя диагностика не дава абсолютно никакви грешки, но не духа студено. Това което ми казаха от сервиза е че самия компресор бил за смяна защото не правел достатъчно налягане и предложиха да го сменят. Сега се чудя дали това е вярно ? Ако не работи компресора не би ли трябвало изобщо електромагнитния съединител да не го пуска ? Може ли да правят някакъв номер за да ми искат повече пари за нов компресор ? Възможно ли е нещо само да са откачили връзката между електромагнитния съединител и компресора и затова да не тръгва или наистина е възможно да не прави достатъчно налягане ? И последен въпрос, тоя компресор подлежи ли на ремонт или директно се сменя с нов ?


Ти нали имаше Кар софт -закачи го и дано да влиза в климата. Пусни кимата вентилатора на наи слабо духане и на мин темература.
трябват ми показаниятана виското и ниското налягане.

Ако не става - иди някаде дето имат нещо т тиквите и имат машиназа климатици- тия машинки са и тестри - и пак същото -на машината има манометър заниското и високото налягане.
относно това дали работи компресора -и да работи и да не работи ако ел съединителя си е зрав -включва си.

Относно рамонт на компресор- лично мои опит- от ремонтирани 20 само 3-4 карат по вече от 1 година.
Старите компресори -на първите 124 на 126 ии други архивни коли от сорта са от желязо и са презапасени -ама всичко от новите е амбалаж вътре-алумиинии всичко е на косъм-гръмне ли -нов е лечението.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#4 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2008 - 01:32

Правих му диагностика и не дава никакви грешки. Освен диагностика има и друга опция да се видят всичките данни на датчиците и също за налягането, записах ги всичките показатели и ги сравних с тези на моята S класа и в налягането имаше голяма разлика, но не помня цифрите, утре ще ги взема от колата и ще ги напиша.
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 07 август 2008 - 00:15

май не те лъжат, защото съединителят има 2 положения: включено и изключено. завърти ли веднъж компресора, няма какво да се откачи за да не заработи системата. освен ако не прави налягане компресора.
или да му е малко фреона
  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 07 август 2008 - 00:23

научете се да не въртитеволана на място и кутиите ви ще станат вечни.

ползвай търсачката има много изписано за тоя луфт
  • 0

#7 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 август 2008 - 07:38

Ходих на още един сервиз който е само за климатици и са много добри и казаха същото, че компресора не прави налягане. Предложиха два варианта за компресори, единия е оригинален за 1600лв. а другия е китайски за 1000лв. - даже ми препоръчаха китайския, бил хубав ? Също така казаха че задължително трябва да се смени дехидратора.
  • 0

#8 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 07 август 2008 - 19:07

Ходих на още един сервиз който е само за климатици и са много добри и казаха същото, че компресора не прави налягане. Предложиха два варианта за компресори, единия е оригинален за 1600лв. а другия е китайски за 1000лв. - даже ми препоръчаха китайския, бил хубав ? Също така казаха че задължително трябва да се смени дехидратора.


Даи номер на колата или даи номер по мерц на компресора - тука на първо четене намерих компресор за 210 чисто нов с 24 месца гаранция за 320евро - Denso -ID 7SB16
Само си намери кои да ти го докара до БГ а и доставката до немско е около 10 евро.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#9 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2008 - 05:56

Даи номер на колата или даи номер по мерц на компресора - тука на първо четене намерих компресор за 210 чисто нов с 24 месца гаранция за 320евро - Denso -ID 7SB16
Само си намери кои да ти го докара до БГ а и доставката до немско е около 10 евро.


По Vin на колата излиза само този номер в EPC Net: A 000 230 70 11
  • 0

#10 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 08 август 2008 - 15:23

По Vin на колата излиза само този номер в EPC Net: A 000 230 70 11

Ok
00 230 70 11 може да се сменя с 000 230 20 11
Питах го каква марка е но човека каза че и тои не знае но компресора е чисто нов и си е с гаранция и т.н - тука в немско гаранцията е 24
От тия хора съм купувал лично за мене части -няма проблем .
Цена с доставка до мота къща в немско - 334 евро.
Ти си на ход-решаваи но не се мотаи щото ще излизам в отпуск .... . Ако решиш да ти го купя - пиши на лични да не занимаваме хората и да ти кажа ка да стане плащането.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни