
Проблем с климатикаW210 Е320
Започната от top, 05 авг 2008 - 21:16:54
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 август 2008 - 21:16
На въпросната кола климатика спря да работи преди около месец и си помислих че фреона е намалял и вчера отидох да го напълнят и незнам колко са го пълнили но казаха че компресора не искал да тръгва въпреки че е пълен и се сетих че може да му се направи диагностика през дисплея и като направих диагностиката излезе грешка 419 ако помня правилно - електромагнитен съединител на компресора, викам добре сменете го и оставих колата, днес се обаждат и казват че са го сменили - личи че са правили нещо и даже като не свети ЕС вече си завърта шайбата на магнитния съединител и като му направя диагностика не дава абсолютно никакви грешки, но не духа студено. Това което ми казаха от сервиза е че самия компресор бил за смяна защото не правел достатъчно налягане и предложиха да го сменят. Сега се чудя дали това е вярно ? Ако не работи компресора не би ли трябвало изобщо електромагнитния съединител да не го пуска ? Може ли да правят някакъв номер за да ми искат повече пари за нов компресор ? Възможно ли е нещо само да са откачили връзката между електромагнитния съединител и компресора и затова да не тръгва или наистина е възможно да не прави достатъчно налягане ? И последен въпрос, тоя компресор подлежи ли на ремонт или директно се сменя с нов ?
#2
Публикувано 05 август 2008 - 23:01
Когато ти е пуснат климатика, тръбата студена ли ти е?
#3
Публикувано 05 август 2008 - 23:18
На въпросната кола климатика спря да работи преди около месец и си помислих че фреона е намалял и вчера отидох да го напълнят и незнам колко са го пълнили но казаха че компресора не искал да тръгва въпреки че е пълен и се сетих че може да му се направи диагностика през дисплея и като направих диагностиката излезе грешка 419 ако помня правилно - електромагнитен съединител на компресора, викам добре сменете го и оставих колата, днес се обаждат и казват че са го сменили - личи че са правили нещо и даже като не свети ЕС вече си завърта шайбата на магнитния съединител и като му направя диагностика не дава абсолютно никакви грешки, но не духа студено. Това което ми казаха от сервиза е че самия компресор бил за смяна защото не правел достатъчно налягане и предложиха да го сменят. Сега се чудя дали това е вярно ? Ако не работи компресора не би ли трябвало изобщо електромагнитния съединител да не го пуска ? Може ли да правят някакъв номер за да ми искат повече пари за нов компресор ? Възможно ли е нещо само да са откачили връзката между електромагнитния съединител и компресора и затова да не тръгва или наистина е възможно да не прави достатъчно налягане ? И последен въпрос, тоя компресор подлежи ли на ремонт или директно се сменя с нов ?
Ти нали имаше Кар софт -закачи го и дано да влиза в климата. Пусни кимата вентилатора на наи слабо духане и на мин темература.
трябват ми показаниятана виското и ниското налягане.
Ако не става - иди някаде дето имат нещо т тиквите и имат машиназа климатици- тия машинки са и тестри - и пак същото -на машината има манометър заниското и високото налягане.
относно това дали работи компресора -и да работи и да не работи ако ел съединителя си е зрав -включва си.
Относно рамонт на компресор- лично мои опит- от ремонтирани 20 само 3-4 карат по вече от 1 година.
Старите компресори -на първите 124 на 126 ии други архивни коли от сорта са от желязо и са презапасени -ама всичко от новите е амбалаж вътре-алумиинии всичко е на косъм-гръмне ли -нов е лечението.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Публикувано 06 август 2008 - 01:32
Правих му диагностика и не дава никакви грешки. Освен диагностика има и друга опция да се видят всичките данни на датчиците и също за налягането, записах ги всичките показатели и ги сравних с тези на моята S класа и в налягането имаше голяма разлика, но не помня цифрите, утре ще ги взема от колата и ще ги напиша.
#5
Публикувано 07 август 2008 - 00:15
май не те лъжат, защото съединителят има 2 положения: включено и изключено. завърти ли веднъж компресора, няма какво да се откачи за да не заработи системата. освен ако не прави налягане компресора.
или да му е малко фреона
или да му е малко фреона
#6
Публикувано 07 август 2008 - 00:23
научете се да не въртитеволана на място и кутиите ви ще станат вечни.
ползвай търсачката има много изписано за тоя луфт
ползвай търсачката има много изписано за тоя луфт
#7
Публикувано 07 август 2008 - 07:38
Ходих на още един сервиз който е само за климатици и са много добри и казаха същото, че компресора не прави налягане. Предложиха два варианта за компресори, единия е оригинален за 1600лв. а другия е китайски за 1000лв. - даже ми препоръчаха китайския, бил хубав ? Също така казаха че задължително трябва да се смени дехидратора.
#8
Публикувано 07 август 2008 - 19:07
Ходих на още един сервиз който е само за климатици и са много добри и казаха същото, че компресора не прави налягане. Предложиха два варианта за компресори, единия е оригинален за 1600лв. а другия е китайски за 1000лв. - даже ми препоръчаха китайския, бил хубав ? Също така казаха че задължително трябва да се смени дехидратора.
Даи номер на колата или даи номер по мерц на компресора - тука на първо четене намерих компресор за 210 чисто нов с 24 месца гаранция за 320евро - Denso -ID 7SB16
Само си намери кои да ти го докара до БГ а и доставката до немско е около 10 евро.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#9
Публикувано 08 август 2008 - 05:56
Даи номер на колата или даи номер по мерц на компресора - тука на първо четене намерих компресор за 210 чисто нов с 24 месца гаранция за 320евро - Denso -ID 7SB16
Само си намери кои да ти го докара до БГ а и доставката до немско е около 10 евро.
По Vin на колата излиза само този номер в EPC Net: A 000 230 70 11
#10
Публикувано 08 август 2008 - 15:23
OkПо Vin на колата излиза само този номер в EPC Net: A 000 230 70 11
00 230 70 11 може да се сменя с 000 230 20 11
Питах го каква марка е но човека каза че и тои не знае но компресора е чисто нов и си е с гаранция и т.н - тука в немско гаранцията е 24
От тия хора съм купувал лично за мене части -няма проблем .
Цена с доставка до мота къща в немско - 334 евро.
Ти си на ход-решаваи но не се мотаи щото ще излизам в отпуск .... . Ако решиш да ти го купя - пиши на лични да не занимаваме хората и да ти кажа ка да стане плащането.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни