Проблем с ел.стъкло.W124
Започната от SHIK, 04 авг 2008 - 18:43:01
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 август 2008 - 18:43
Колеги , използвах търсачката , НО не намерих отговор на моя проблем. Колата ми е купе 124 , с 4 ел.стъкла. Задно дясно спря да работи. Не зная откъде да я почна - копчетата или стъклото (механизма ) ? Не ми се вярва да е копче , защото стъклото не се сваля нито от центр.конзола , нито от бутона отзад под стъклото . Ще съм благодарен на съвети от Вас.
Mercedes Benz E 220 , coupe , 150 h.p. , automatic .
#2
Публикувано 05 август 2008 - 11:28
Колеги , използвах търсачката , НО не намерих отговор на моя проблем. Колата ми е купе 124 , с 4 ел.стъкла. Задно дясно спря да работи. Не зная откъде да я почна - копчетата или стъклото (механизма ) ? Не ми се вярва да е копче , защото стъклото не се сваля нито от центр.конзола , нито от бутона отзад под стъклото . Ще съм благодарен на съвети от Вас.
Даи ВИН на колата и помоли някои колега да пусне тука схемата.
По памет- на доста 124 тока за стъклата минава само през копчетата и след извесно време копчетата сдават - просто извади копчетата и провери-тва просто така поради да го нарека доста срещан дефект.
А иначе ако че е 124 има поне 2-3 схеми на инсталциите .
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#3
Публикувано 05 август 2008 - 18:58
все пак почни от копчетата вързани са като дивиаторен ключ
и при натискането на едното изключва другото
и може в пуснато положение адното да не пуска ток към другото и тогава умират
и при натискането на едното изключва другото
и може в пуснато положение адното да не пуска ток към другото и тогава умират
#4
Публикувано 22 декември 2009 - 15:26
Не намерих по-подходяща тема за съживяване, а пък смятам, че е излишно да се пускат нови от подобно естество. Сега по същество, проблема ми е свързан с шофъорското стъкло, когато взех автомобила се сваляше и вдигаше, но сравнително по-бавно от пасажерското, докато един ден просто не се чу "скръц, прас" и т.н. няма да изброявам звуците, но наподобяваше все едно нещо се къса, както и да е, вдигнах го с големи мъки, тъй като постоянно "пропадаше" повече в предния край (до стр. огледало). На този етап при натискането на бутона за сваляне/вдигане не се случва нищо, може би само се чува как моторчето се измъчва, посъветвах се с познат, който се занимава с ремонти в тази област ими каза, че износвал самия "повдигач", някакви "зъби" се износвали и единствения вариант е подмяната на този елемент с нов или втора употреба...
Като цяло аз не съм свалял все още кората, все пак искам да се убедя какъв точно е проблема, съдейки по схемата по-долу, проблемната част е под номер 5, поинтересувах се от цената и не останах приятно очарован, чисто нова е 280лв. без ДДС, за втора употреба ми я предложиха с/у 120лв. Въпроса ми е дали някой е имал подобен проблем и какви са другите възможни причини за това. Благодаря предварително на отзовалите се.
Като цяло аз не съм свалял все още кората, все пак искам да се убедя какъв точно е проблема, съдейки по схемата по-долу, проблемната част е под номер 5, поинтересувах се от цената и не останах приятно очарован, чисто нова е 280лв. без ДДС, за втора употреба ми я предложиха с/у 120лв. Въпроса ми е дали някой е имал подобен проблем и какви са другите възможни причини за това. Благодаря предварително на отзовалите се.
#5
Публикувано 22 декември 2009 - 15:34
Не съм присъствал по време на ремонта
Виждам,че си от Плевен, а не от Перник но...
Като свалиш кората бързо ще се ориентираш къде е проблема. Въжета, направляващи, изронени зъби и възможност за въстановяване..
Ето и идея за сваляне на кората
... и тук..
...а тук за стъклоподемника..
Виждам,че си от Плевен, а не от Перник но...
Като свалиш кората бързо ще се ориентираш къде е проблема. Въжета, направляващи, изронени зъби и възможност за въстановяване..
Ето и идея за сваляне на кората
... и тук..
...а тук за стъклоподемника..
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#6
Публикувано 20 март 2010 - 21:06
Здравейте и аз имам подобен проблем на мерцедес 124 200Е 1992г. Стъклото е ел. и като,че ли постоянно е зацепено да се сваля и не иска да се вдигне изобщо.Като натисна копчето се чува само едно пукане и нищо друго.Не съм на ти с устройството на колата и незнам дали има компютър и ако има може ли да е нещо свързано с него.
Ако някой може да помогне ще съм много благодарен.
Ако някой може да помогне ще съм много благодарен.
#7
Публикувано 20 март 2010 - 22:03
свали кората на вратата и гледай
както го описваш проблема ти е механичен
както го описваш проблема ти е механичен
#8
Публикувано 27 март 2010 - 18:13
Първо направи това което ти казва niknd,после провери кочето за стъклото(при мен веднъж се случи,но в обратната посока),ако не е копчето може да е изронен гребен(това им е слабото място) и последното възможно според мен са едни пластмасови водачи,които стоят на шейната на стъклото и на една друга шейна,която се пада в средата на вратата(разположена хоризонтално) та същите тези шейни е хубаво да се смажат и стъклото да ходи леко както на горе така и на долу.Успех
#9
Публикувано 26 април 2010 - 23:02
при мен се оказа гребена...изронени зъби... и не мога да намеря механизъм за купе в цяла Варна.... ако някой може, да помага, ще съм страшно благодарен!
#10
Публикувано 16 юли 2010 - 10:32
Аз мисля,че при мен не е механичен проблема,защото съм свалял кората и откачих кабелите и ги свързах с акумулатора и стъклото се вдигна без проблем.Колата е с две ел.стъкла само предните.Сменях копчетата,но без успех.Един жичкаджия който я видя,но не беше запознат кое къде се намира ми каза,че има два варианта или да е краен изключвател или да е реле за ел.стъклата.Ако някой е имал подобен проблем да каже.А и колата е внос от Италия.
Благодаря предварително!!!
Благодаря предварително!!!
#11
Публикувано 02 юни 2011 - 15:55
Да се похваля и аз с моя опит, а се надявам и да помогна на някой колега.
Колата е 124-ка купе.
Днес си махнах кората на дясната врата, тъй като стъклото не се качваше до горе.
Предположих, че е някои зъб, тъй като машинката се чуваше как работи.
Оказаха се, че 4 зъба са изронени. Взех целият механизъм и го занесох да ми наварят материал отгоре, който с метална пила да оформя под формата на нови зъбчета.
Така, че вместо да търсите нови механизми втора ръка, за които понякога искат безбожно много пари, просто го занесете на място където могат да ви го наварят и така ще се разминете с 5 лв. и със собственият си труд ) Аз отидох на място където изправят джанти и заваряват с аргон, въпреки че аргона в случая не е нужен за метална заварка.
Колата е 124-ка купе.
Днес си махнах кората на дясната врата, тъй като стъклото не се качваше до горе.
Предположих, че е някои зъб, тъй като машинката се чуваше как работи.
Оказаха се, че 4 зъба са изронени. Взех целият механизъм и го занесох да ми наварят материал отгоре, който с метална пила да оформя под формата на нови зъбчета.
Така, че вместо да търсите нови механизми втора ръка, за които понякога искат безбожно много пари, просто го занесете на място където могат да ви го наварят и така ще се разминете с 5 лв. и със собственият си труд ) Аз отидох на място където изправят джанти и заваряват с аргон, въпреки че аргона в случая не е нужен за метална заварка.
#12
Публикувано 02 юни 2011 - 17:45
Браво,браво колега и моите са наваряни така и вече три години без проблем.Да се похваля и аз с моя опит, а се надявам и да помогна на някой колега.
Колата е 124-ка купе.
Днес си махнах кората на дясната врата, тъй като стъклото не се качваше до горе.
Предположих, че е някои зъб, тъй като машинката се чуваше как работи.
Оказаха се, че 4 зъба са изронени. Взех целият механизъм и го занесох да ми наварят материал отгоре, който с метална пила да оформя под формата на нови зъбчета.
Така, че вместо да търсите нови механизми втора ръка, за които понякога искат безбожно много пари, просто го занесете на място където могат да ви го наварят и така ще се разминете с 5 лв. и със собственият си труд ) Аз отидох на място където изправят джанти и заваряват с аргон, въпреки че аргона в случая не е нужен за метална заварка.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни