Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с клапана за налягане на обратното гориво!принцип на работа?


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 31 юли 2008 - 09:23

3.5 бара на празен ход
4 бара -моментно ,...при рязко отваряне на дросела!
Това е за мотор 111

Благодаря! :icon_welldone:
Днес смених проклетия клапан.
Купих за 141лв. на БОШ, от един магазин, с който договорих и 15%отстъпки за членовете на Клуба, но това е в другата тема :icon_welldone:
За всеки случай, въпреки, че трудно би се объркал някой, съм направил няколко снимки с телефона(сори за качеството на снимките):

Прикачен файл  IMAGE_00003.jpg   183,25K   109 Брой сваляния
Прикачен файл  IMAGE_00002.jpg   235,33K   87 Брой сваляния
Прикачен файл  IMAGE_00002.jpg   235,33K   87 Брой сваляния


п.с.От сервиза съм много доволен, досега не бях ходил там, но останах с много добри впечатления, и разбира се ще го метна в оная другата тема за отстъпките :icon_coolgrin:

Прикачени файлове


  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#17 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 31 юли 2008 - 12:31

доста хора спират помпата, но и според мен тва е грешка.
после дюзите със сигурност много по-бързо ще се спекат и се почва търсене на диагностици, защото прекъсва...ултра звукови вани..и т.н..

НО трябва и да се остави поне 15л гориво в резервоара, ако няма да спирате помпата, за да циркулира хладен бензин.



Аз карам винаги поне с половин резервор бензин и препоръчвам това на всеки с газов инжекцион.
Помпата не се спира, не е необходимо.
  • 0

#18 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 31 юли 2008 - 23:09

Аз карам винаги поне с половин резервор бензин и препоръчвам това на всеки с газов инжекцион.
Помпата не се спира, не е необходимо.


няма значение дали е с газов инжекцион или обикновем, трябва да има повечко бензин
  • 0

#19 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 03 септември 2008 - 14:19

темата ме заинтересува та реших да кажа какво става и при мен.
значи колата е 190е 2.0 122hp с газ съм но не е инжекцион. та ... слагана е в италия и има една джаджа която до колкото си спомням спирала помпата. мога да я снимам и да ви я покажа ако трябва. обаче като дам на контакт помпата се чува как си завърта паля си я на бензин и след 1200-1300 оборота се прехвърля сама на газ като се чува че помпата спира да върти.когато карам главно из града без да излизам навън (демек гася паля гася паля и така ) колата си пали перфектно на бензин и всичко е наред. обаче забелязах че когато я покарам повечко на газ ( например ходене до София ми е за около 1 час ) започва едно такова мъчително палене. ситуацията става следната
1. Трудно пали
2. когато запали оборотите падат около 500 може би и по малко и започва да се чува едно тракане. като подам малко газ за да вдигне оборот тракането става по силно а колата сякаш се дави и трагва да гасне. оставям я сама да си дигне оборотите. като ги дигне сама се изфорсира до 1500-2000 оборота при което превключа на газ и заспива и почва да мърка като коте :)

един приятел ми каза че се получава запушване на дюзи и затова става така. като я изцадя 1-2 пъти до 2-ра с яко газ и се оправя :) и така до следващия път.

въпроса ми е ... възможно ли е да се дължи на дюзите и ако да колко струват новите дюзи и как трябва да се изчистят. също така кое е по добрия вариант. предполагам новите но ако цената им е равна на месечната ми заплата ще трябва да се чистят :) общо взето колко струва чистенето и колко смяната с нови :)
  • 0

#20 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 21 септември 2008 - 17:40

Здравей,

За това ли говориш ?

Това в ляво 26 е регулатора за налягане, в дясно 29 е демпфер.

Я кажи,
нормално ли е от накрайника на това (26) като дръпна с уста и да излиза бензинец?

п.с. имаш ли някоя схема на вакумите на 111 мотор?
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#21 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 септември 2008 - 18:07

Е то на 111 мотор вакуумните тръбички се броят на пръсти,.....а този регулато дето ти пълни бузите с бензин,....да не би да е новия от БОШ,...а,......нема значение кой е,...фърляй го у на комшията у градината!
  • 0

#22 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 21 септември 2008 - 18:38

Е то на 111 мотор вакуумните тръбички се броят на пръсти,.....а този регулато дето ти пълни бузите с бензин,....да не би да е новия от БОШ,...а,......нема значение кой е,...фърляй го у на комшията у градината!

Не, не е новия - другия го сменях, а сега както изглежда май този е наред, така ли? :(

З за вакумите попитах,
щото като работи мотора и се заслушам ми се струва, че от някъде смуче въздух!
Слушах, гледах, пипах , ма тц да му се невиди,
немога да преценя ! :kill_myself:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#23 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 септември 2008 - 18:58

Поне доколкото разбрах,си сменил нов регулатор от Бош и той е изправен,..докато стария ти е бил неплътен!

А вакуумите ти тръгват от всмук.тръби/задната част/ и си одат до местата които ги ползват!
Огледай си връзките за напукване,...а съшо така виж на трети всумакателен тракт,има гумена тапа/заглушка/,..да не ти е отлетяла!

И спокойно,...ако не ти прекъсва цилиндър,значи това дето ти се причува ,може да е само слухов ефект,....типичен за този тип мотор!

Успех!
  • 0

#24 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 21 септември 2008 - 19:26

Поне доколкото разбрах,си сменил нов регулатор от Бош и той е изправен,..докато стария ти е бил неплътен!

А вакуумите ти тръгват от всмук.тръби/задната част/ и си одат до местата които ги ползват!
Огледай си връзките за напукване,...а съшо така виж на трети всумакателен тракт,има гумена тапа/заглушка/,..да не ти е отлетяла!

И спокойно,...ако не ти прекъсва цилиндър,значи това дето ти се причува ,може да е само слухов ефект,....типичен за този тип мотор!

Успех!

Ми аз смених единя клапан от онази схема - номер 29 май беше.
Днес понеже дочух въпросното съскане се позарових да проверя всички вакумчета.
Оказа се , че имам напукани маркучета и ги смених всичките (три къси в които влизат пластмасовите тръбички).
Та едната тръгва от колектора и отива във въпросният клапан 26 от схемата (този който не съм сменял още).
Незнайно защо като махнах тръбичката зада и подменя двете маркучета и от нея капнаха няколко капки бензин.Сложих я след това от страната на клапанчето и дръпнах от другата страна за да направя вакум - разбира се стана, и няколко капки бензин навлезнаха в устната ми кухина :flagMB new:

Реших да попитам, данеби този клапан така да си е пригоден да пропуска по малко - знам ли :kill_myself:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#25 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 септември 2008 - 20:10

Не е пригоден да пропуска,...преебал сее!
Сменяй и него!

Този бензин който ти преминава през вакуумния шлаух е неконтролиран и води до давене на мотора при тихи обороти,неравномерен празен ход,..чернилки от ауспуфа,...,...и увеличен разход на гориво!

Успех!
  • 0

#26 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 21 септември 2008 - 20:14

Не е пригоден да пропуска,...преебал сее!
Сменяй и него!

Този бензин който ти преминава през вакуумния шлаух е неконтролиран и води до давене на мотора при тихи обороти,неравномерен празен ход,..чернилки от ауспуфа,...,...и увеличен разход на гориво!

Успех!


Данке :allhail:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#27 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 21 ноември 2012 - 11:40

Благодаря! :welldone
Днес смених проклетия клапан.
Купих за 141лв. на БОШ, от един магазин, с който договорих и 15%отстъпки за членовете на Клуба, но това е в другата тема :welldone
За всеки случай, въпреки, че трудно би се объркал някой, съм направил няколко снимки с телефона(сори за качеството на снимките):

Прикачен файл  IMAGE_00003.jpg   183,25K   109 Брой сваляния
Прикачен файл  IMAGE_00002.jpg   235,33K   87 Брой сваляния
Прикачен файл  IMAGE_00002.jpg   235,33K   87 Брой сваляния


п.с.От сервиза съм много доволен, досега не бях ходил там, но останах с много добри впечатления, и разбира се ще го метна в оная другата тема за отстъпките :coolgrin


Струва ми се, че тези снимките са на демпфер, а не на регулатор на налягане. :dry
  • 0

#28 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 21 ноември 2012 - 11:54

темата ме заинтересува та реших да кажа какво става и при мен.
значи колата е 190е 2.0 122hp с газ съм но не е инжекцион. та ... слагана е в италия и има една джаджа която до колкото си спомням спирала помпата. мога да я снимам и да ви я покажа ако трябва. обаче като дам на контакт помпата се чува как си завърта паля си я на бензин и след 1200-1300 оборота се прехвърля сама на газ като се чува че помпата спира да върти.когато карам главно из града без да излизам навън (демек гася паля гася паля и така ) колата си пали перфектно на бензин и всичко е наред. обаче забелязах че когато я покарам повечко на газ ( например ходене до София ми е за около 1 час ) започва едно такова мъчително палене. ситуацията става следната
1. Трудно пали
2. когато запали оборотите падат около 500 може би и по малко и започва да се чува едно тракане. като подам малко газ за да вдигне оборот тракането става по силно а колата сякаш се дави и трагва да гасне. оставям я сама да си дигне оборотите. като ги дигне сама се изфорсира до 1500-2000 оборота при което превключа на газ и заспива и почва да мърка като коте Публикувано изображение

един приятел ми каза че се получава запушване на дюзи и затова става така. като я изцадя 1-2 пъти до 2-ра с яко газ и се оправя Публикувано изображение и така до следващия път.

въпроса ми е ... възможно ли е да се дължи на дюзите и ако да колко струват новите дюзи и как трябва да се изчистят. също така кое е по добрия вариант. предполагам новите но ако цената им е равна на месечната ми заплата ще трябва да се чистят Публикувано изображение общо взето колко струва чистенето и колко смяната с нови Публикувано изображение


Извинявам се със закъснялото ми мнение, не знам дали ще е полезно вече, но според мен помпата не трябва да се спира. Добре е бензина да циркулира в системата с цел охлаждане, мазане и да не запичат дюзите, самата помпа и клапанчета в системата и т.н. При теб колега може би се получава следното нещо: Когато караш дълго време извънградско бензина в системата стои в покои и започва да се изпарява и се появява голямо количество въздух в нея. При следващото палене на бензин е нужно време системата да се обезвъздуши, затова имаш сътресения в работата на бензин.
  • 0

#29 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 март 2022 - 09:08

Как се разбира, че клапана за регулиране на налягането е дефектирал?
  • 0

855712_2.png


#30 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 459 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 25 март 2022 - 15:31

Сложи си един с манометър, и регулиране на желаното налягане.

 

https://www.ebay.com/itm/151701854632


  • 1

сесшисе ?





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни