
Премахване на катализаторw220 S500
Started by msi200, 22 Jul 2008 - 14:15:39
34 replies to this topic
#16
Posted 29 August 2008 - 11:29
Ето ги и грешките:
2) Code: P0432
Definition: Catalyst Efficiency low bank 2
Explanation: 02 sensors monitor the ability of catalytic converters to store oxygen
Probable cause: -catalytic converter defective (failure possibly due to #2#3or#4
-engine misfire or running condition
-large vacuum leak
-engine oil leakage into exhaust system-vavlve guide seals,piston rings
3) Code: P0422
Definition: Catalyst Efficiency low bank 1
Explanation: 02 sensors monitor the ability of catalytic converters to store oxygen
Probable cause: - catalytic converter defective (failure possibly due to #2#3or#4
- engine misfire or running condition
-large vacuum leak
-engine oil leakage into exhaust system-vavlve guide seals,piston rings
2) Code: P0432
Definition: Catalyst Efficiency low bank 2
Explanation: 02 sensors monitor the ability of catalytic converters to store oxygen
Probable cause: -catalytic converter defective (failure possibly due to #2#3or#4
-engine misfire or running condition
-large vacuum leak
-engine oil leakage into exhaust system-vavlve guide seals,piston rings
3) Code: P0422
Definition: Catalyst Efficiency low bank 1
Explanation: 02 sensors monitor the ability of catalytic converters to store oxygen
Probable cause: - catalytic converter defective (failure possibly due to #2#3or#4
- engine misfire or running condition
-large vacuum leak
-engine oil leakage into exhaust system-vavlve guide seals,piston rings
I love the sound of V8 in the morning...
#17
Posted 29 August 2008 - 21:03
Слагай оригинални катализатори,...ако искаш да не свети лампата и да имаш правилно изгаряне и правилно издухване!
Или оди при некой който разбира от дълбините на Стардиагнозата,...да ти я кодира за Euro2,...и нема да светне ламбата ако ще и одеколон да и сипеш,.....ама нема и да те пуснат и на 20 см зад граница!
Успех!
Или оди при некой който разбира от дълбините на Стардиагнозата,...да ти я кодира за Euro2,...и нема да светне ламбата ако ще и одеколон да и сипеш,.....ама нема и да те пуснат и на 20 см зад граница!
Успех!
#18
Posted 01 September 2008 - 21:49
msi200 сори ,може и да ти звучи кат злорадсдстване ...ама още Юли ти казхме какво ще стане....
Засега законите на физиката важат и няма мърдане.....
Все пак не може кварталния маистор баи Едкоиси да излъже цял отдел в Мерца дето мислят и мадруват ка да вземат парите на клиента за резервни части.
Успех в намирането на по евтиния катализатори.
Засега законите на физиката важат и няма мърдане.....
Все пак не може кварталния маистор баи Едкоиси да излъже цял отдел в Мерца дето мислят и мадруват ка да вземат парите на клиента за резервни части.
Успех в намирането на по евтиния катализатори.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#19
Posted 01 September 2008 - 22:33
Абе то и на мене принципно ми беше ясно какво ще стане, ама нали майстора ми ги наговори тия, та затова пуснах темата... Аман от майстори, то не се знае изобщо дали старите катализатори са били за смяна.
Иначе миналата седмица до Атина и обратно ми даде 11.8 сравнително бързо каране със светещата грешка.
Като си туря катализатори ще напиша откъде съм ги взел и дали съм доволен
Иначе миналата седмица до Атина и обратно ми даде 11.8 сравнително бързо каране със светещата грешка.
Като си туря катализатори ще напиша откъде съм ги взел и дали съм доволен

I love the sound of V8 in the morning...
#20
Posted 06 September 2008 - 07:05
Здравейте колеги, прочетох темата на msi 200, не обичам да давам акъл и да се бъркам, но ако колегата все пак е решил да сложи оригинални катализатори според мен това е най-доброто - няма спор.
Ако има други намерения и желае разбира се, мога да предложа следното :
да направя оглед на автомобила, да видя какво е правено, да си сваля някои данни и размери, ще посмятам малко и чак тогава мога да кажа дали проблема ще се реши без катализатор. Ако изработя катализаторни гърнета ще решим проблема с шумността и сондите пред катализатора ( скоростта и съпротивлението на отработените газове ще е същата като при оригиналните катализатори, сондите ще работят и няма да има обогатяване на горивната смес) по този начин разхода ще влезе в нормите. За синхронизация с вторите сонди обаче, нещата са по-сложни. Хубаво е, ако колегата е запазил празните корпуси на оригиналните катализатори, защото те са си изчислени. Може да се рециклират ( преработят) и пренаредят с нова вътрешна инсталация ( още по-.добър вариянт от каквито и да е гърнета), а и ауспуховата система запазва оригиналният си вид като цяло.
Но всичко казано може да се направи след предварителен оглед. Не съм привърженик на приказките и гадаенето.
Ако колегата се заинтересува координатите ми ги има във форума.
Ако има други намерения и желае разбира се, мога да предложа следното :
да направя оглед на автомобила, да видя какво е правено, да си сваля някои данни и размери, ще посмятам малко и чак тогава мога да кажа дали проблема ще се реши без катализатор. Ако изработя катализаторни гърнета ще решим проблема с шумността и сондите пред катализатора ( скоростта и съпротивлението на отработените газове ще е същата като при оригиналните катализатори, сондите ще работят и няма да има обогатяване на горивната смес) по този начин разхода ще влезе в нормите. За синхронизация с вторите сонди обаче, нещата са по-сложни. Хубаво е, ако колегата е запазил празните корпуси на оригиналните катализатори, защото те са си изчислени. Може да се рециклират ( преработят) и пренаредят с нова вътрешна инсталация ( още по-.добър вариянт от каквито и да е гърнета), а и ауспуховата система запазва оригиналният си вид като цяло.
Но всичко казано може да се направи след предварителен оглед. Не съм привърженик на приказките и гадаенето.
Ако колегата се заинтересува координатите ми ги има във форума.
#21
Posted 16 December 2008 - 22:07
Лек ъпдейт на темата - минах 10 000 км след изтриването на гореспоменатите грешки - лампата не ми е святкала повече.
Единствено голямата смрад от ауспусите ще ме принуди евентуално да си сложа универсални катализатори, които могат да бъдат намерени по сервизите за изпускателни системи. Цената е около 1000лв за всичките 4 катализатора.
Единствено голямата смрад от ауспусите ще ме принуди евентуално да си сложа универсални катализатори, които могат да бъдат намерени по сервизите за изпускателни системи. Цената е около 1000лв за всичките 4 катализатора.
I love the sound of V8 in the morning...
#22
Posted 17 December 2008 - 00:57
Грубо по 100 кинта бройката за моя модел,няма проблеми с електрониката,вьрви и пее ма Калифорнийски норми на изгорели газове трудно минава,че и по закон са забранени тия модели тук.В другите щати няма нерви ма тук ше живеем по 100 години та за тва така.
Магнафло имат СС цяла генерация,доживоттна гаранция,30% от цената на оригинала,проблеми с колите няма,но хванат ли ме с такова ше ми гушнат колата.За Европа проблем няма,ние сме с по 8 години пред Европейските норми за изгорели газове.
За Лазаров 90 четох в Ауди форума,доволни са колегите,чисто работи човека и си разбирал от занаята.Лични впечатления обаче нямам,дано някой от тоя форум да напише отзиви за Лазаров,че с тия цени ебати кюнците,тия от Мерцедес 3 кожи свалят.
Магнафло имат СС цяла генерация,доживоттна гаранция,30% от цената на оригинала,проблеми с колите няма,но хванат ли ме с такова ше ми гушнат колата.За Европа проблем няма,ние сме с по 8 години пред Европейските норми за изгорели газове.
За Лазаров 90 четох в Ауди форума,доволни са колегите,чисто работи човека и си разбирал от занаята.Лични впечатления обаче нямам,дано някой от тоя форум да напише отзиви за Лазаров,че с тия цени ебати кюнците,тия от Мерцедес 3 кожи свалят.
.
#23
Posted 06 February 2009 - 16:23
Пак да ъпдейтна темата. Днес си сложих неоригинални/универсални катализатори в Крафт на околовръстното. Врътнах едно кръгче 10-на км, и засега всичко е супер.
Гадната миризма от ауспуха изчезна, както и леко дразнещия звук от резонаторите. Да видим колко ще издържат тия катализатори.
Гадната миризма от ауспуха изчезна, както и леко дразнещия звук от резонаторите. Да видим колко ще издържат тия катализатори.
I love the sound of V8 in the morning...
#24
Posted 06 February 2009 - 16:29
Пак да ъпдейтна темата. Днес си сложих неоригинални/универсални катализатори в Крафт на околовръстното. Врътнах едно кръгче 10-на км, и засега всичко е супер.
Гадната миризма от ауспуха изчезна, както и леко дразнещия звук от резонаторите. Да видим колко ще издържат тия катализатори.
Аз преди два дена ходих до крафт на околовръсното (сменях на една Е320 всичко отдолу само без крайното гърне) и докато чаках специално ги разпитах за моята ако се наложи и ми казаха че имат за 800 и нещо лева само резонаторни гърнета и за около 1300 някакви универсални 4бр. и били правели на много S класи по тоя начин и не е имало оплаквания и изгорели сонди.
#25
Posted 15 February 2009 - 17:02
качествени да, оригинални незнам - на околовръстното след България има едни майстори на аспуси... Крафт ли бяха какво, но мисля че имаха добри катализатори
Бтв, да не пускам нова тема малко офтопик:
може ли да махна на 140ката катализаторите и това ще оправи ли вървежа? На 124ката като ги махнахме и направо осезаемо литна колицата (беха на салата вътре)
Едит:
отговарял съм на последното мнение от първа страница и не съм видял че на втора страница подробно е обяснено за Крафт и техните резонатори и катализатори... моя грешка... Но все пак - ще върви ли повече 140ката без катализатори щото е на 300хил км а не са сменяни и сигур са на салата ?
Бтв, да не пускам нова тема малко офтопик:
може ли да махна на 140ката катализаторите и това ще оправи ли вървежа? На 124ката като ги махнахме и направо осезаемо литна колицата (беха на салата вътре)
Едит:
отговарял съм на последното мнение от първа страница и не съм видял че на втора страница подробно е обяснено за Крафт и техните резонатори и катализатори... моя грешка... Но все пак - ще върви ли повече 140ката без катализатори щото е на 300хил км а не са сменяни и сигур са на салата ?
#26
Posted 15 February 2009 - 17:44
Ще върви.Сигурно са се стопили за толкова време.
Мойте ги махнах преди 4 години сигурно, и нямам ядове.Поотпуши се доста.
Мойте ги махнах преди 4 години сигурно, и нямам ядове.Поотпуши се доста.
#27
Posted 16 June 2009 - 20:08
Колеги я кажете на W202 2.2 дизел 95кс ако се махне катализатора и се сложи резонаторно гърне ще ги има ли тези ядове.Че днес видях че е се е пробила тръбата точно пред катализатора и майстора каза че бил запушен и избивало от най-слабото място.Имам и още един въпрос.Ако кажем че е запушен катализатора може ли за се появи неравномерна работа на двигателя?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#28
Posted 15 October 2009 - 21:09
Пак ъпдейт - тия катализатори от Крафт да знаете, че не издържат много. Вече пак почва да ми смърди от ауспуха, а и колата почва да бръмчи повече. Значи са изкарали около 20 хиляди км, и като гледам до 30000км съвсем ще сдадат багажа. Като го сметна, май излиза по-изгодно да си купя оригинални.
I love the sound of V8 in the morning...
#29
Posted 16 October 2009 - 13:13
Сега се връщам от майстора.Махнах катализатора при Ауспуси Лазаров.Сложи ми катализаторно гърне от неръждавейка на мястото на катализатора.За всичко ми взе 100лв.Разлика в работата на двигателя няма,може би малко по бързо ускорява.Оказа се че катализатора не е съвсем запушен въпреки че колата минава 230000км.
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#30
Posted 14 April 2012 - 13:49
и за C класите ли е същото ?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users