Премахване на катализаторw220 S500
Започната от msi200, 22 юли 2008 - 14:15:39
34 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 юли 2008 - 14:15
Значи, двигателя ми има лека, но осезаема вибрация на празен ход, като не мени оборотите, а просто тресе равномерно.
Първите 100-на км след като купих колата, при подаване на газ смърдеше на развалени яйца. Колата преди мене е карана 5 години само на къси разстояния.
На празен ход откъм катализаторите се чува и леко цъкане, все едно катализатора се е разпаднал и парченца от него са останали вътре в самата тръба.
Грешката, която аз видях с карсофт-а, е "P207F LEFT O2-probe before KAT".
Майстора ми също направи диагностика и ми предлага да се заменят катализаторите с резонаторни тръби и да се види дали ще има ефект.
Някой може ли да даде компетентно мнение за негативни последици от махането на катализаторите(освен замърсяването).
Аз доколкото знам има по една ламбда сонда след всеки катализатор, която евентуално може да пострада ако катализатора се махне.
Първите 100-на км след като купих колата, при подаване на газ смърдеше на развалени яйца. Колата преди мене е карана 5 години само на къси разстояния.
На празен ход откъм катализаторите се чува и леко цъкане, все едно катализатора се е разпаднал и парченца от него са останали вътре в самата тръба.
Грешката, която аз видях с карсофт-а, е "P207F LEFT O2-probe before KAT".
Майстора ми също направи диагностика и ми предлага да се заменят катализаторите с резонаторни тръби и да се види дали ще има ефект.
Някой може ли да даде компетентно мнение за негативни последици от махането на катализаторите(освен замърсяването).
Аз доколкото знам има по една ламбда сонда след всеки катализатор, която евентуално може да пострада ако катализатора се махне.
I love the sound of V8 in the morning...
#2
Публикувано 22 юли 2008 - 22:09
И преди катализатора имаш сонда,..и след него също,..та така 4 броя общо,...а катализаторите не са два а и те са 4....
Махнеш ли ги или ако ги замениш с тръби,...ще я омажеш отсекъде!
Нема да ти изгасне лампата на таблото/Check engine/ и нема да имаш достатъчно мощ!
Слагай нови ката;лизатори!....или поне ефтини заместители!
Махнеш ли ги или ако ги замениш с тръби,...ще я омажеш отсекъде!
Нема да ти изгасне лампата на таблото/Check engine/ и нема да имаш достатъчно мощ!
Слагай нови ката;лизатори!....или поне ефтини заместители!
#3
Публикувано 22 юли 2008 - 22:32
Майстора ми също направи диагностика и ми предлага да се заменят катализаторите с резонаторни тръби и да се види дали ще има ефект.
Майстора ти като е толкова компетентен, защо не ти предложи да лашнете скобите на тръбите преди сондите за да видите дали ще има промяна
А и тези резонаторти тръби... да ги забрави просто LYNX ти го каза и аз ти го казвам.
#4
Публикувано 23 юли 2008 - 22:24
Значи, засега майстора тури някакви резонатори на мястото на катализаторите. Един резонатор е 200лв(!) и майстора твърди, че няма да влияе на 02 сондата.
Учудващо и за мене, наистина всичко е наред. Колата се отпуши доста и вече върви подобаващо. Не хвърля грешки засега, тресенето изчезна, абе ОК е.
Обаче проблема е, че сега яко смърди на изгорели газове. Ще почвам да търся някакви алтернативи на оригиналните катализатори, че ми е съвестно за околната среда.
Между другото, по американските форуми пише, че в щатите катализаторите на мерцедес имали някаква emissions warranty до 100000 мили или 10 години и ги сменяли за без пари.
Учудващо и за мене, наистина всичко е наред. Колата се отпуши доста и вече върви подобаващо. Не хвърля грешки засега, тресенето изчезна, абе ОК е.
Обаче проблема е, че сега яко смърди на изгорели газове. Ще почвам да търся някакви алтернативи на оригиналните катализатори, че ми е съвестно за околната среда.
Между другото, по американските форуми пише, че в щатите катализаторите на мерцедес имали някаква emissions warranty до 100000 мили или 10 години и ги сменяли за без пари.
I love the sound of V8 in the morning...
#5
Публикувано 24 юли 2008 - 11:56
Я питаи твоя маистор -колко С класи е направил та твърди че няма да влияе.....
Приготви се след време да смениш ламбда сондите които са след катализатора. В зависимост от колата и карането е и времето ама кат се разкарат катализаторите се сменя топлиния режим на тия сонди и сдават. По горното е изпитано в боя ....нали не мислиш че си първия които е изхвърлил катализатора и го е заменил с поевтините така наречени резонаторни тръби....Все пак цял отдел в Мерца се брачкат хората как да направят така че да не минава метър клиента а да му се вземат кинтите за резервни части.
LYNX - щом не репортва че му свети ламбата -занчи е минал тои или предния собственик или някои и са му сетнали в моторната електроника някое по долно ниво на ЕВРО степента.
Иначе нема начин да не светне.
Приготви се след време да смениш ламбда сондите които са след катализатора. В зависимост от колата и карането е и времето ама кат се разкарат катализаторите се сменя топлиния режим на тия сонди и сдават. По горното е изпитано в боя ....нали не мислиш че си първия които е изхвърлил катализатора и го е заменил с поевтините така наречени резонаторни тръби....Все пак цял отдел в Мерца се брачкат хората как да направят така че да не минава метър клиента а да му се вземат кинтите за резервни части.
LYNX - щом не репортва че му свети ламбата -занчи е минал тои или предния собственик или някои и са му сетнали в моторната електроника някое по долно ниво на ЕВРО степента.
Иначе нема начин да не светне.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#6
Публикувано 24 юли 2008 - 18:32
Майстора, дето ми прави колата, прави главно S-класи. В сервиза му постоянно има поне по 2-3 W220-ки и засега повечето са доволни.
Интересното е, че със катализаторите също имаше грешка от О2 сензора, но check engine не светеше. Сега вече грешка няма и колата върви на пушка и check engine пак не свети
Тука може да кажа някоя глупост, ама специално попитах дали сондите няма да горнат от високите темпаратури. Доколкото разбрах, резонатора "забавя" потока на изгорелите газове, като по този начин предпазва сондите от прегряване.
Обаче аз както си го представям, сега сондите би трябвало да отчитат различно ниво на О2 в изгорелите газове и компютъра да хвърля грешки, а грешки няма...
Интересното е, че със катализаторите също имаше грешка от О2 сензора, но check engine не светеше. Сега вече грешка няма и колата върви на пушка и check engine пак не свети
Тука може да кажа някоя глупост, ама специално попитах дали сондите няма да горнат от високите темпаратури. Доколкото разбрах, резонатора "забавя" потока на изгорелите газове, като по този начин предпазва сондите от прегряване.
Обаче аз както си го представям, сега сондите би трябвало да отчитат различно ниво на О2 в изгорелите газове и компютъра да хвърля грешки, а грешки няма...
I love the sound of V8 in the morning...
#7
Публикувано 24 юли 2008 - 21:29
Шибни си едни нови катализатори че после ще ревеш, ако смяташ да си караш колата
#8
Публикувано 24 юли 2008 - 21:44
Шибни си едни нови катализатори че после ще ревеш, ако смяташ да си караш колата
Едни нови оригинални катализатори струват майка си и баща си...и баба си,и дедо си! Така,че лично аз този съвет не бих го приел! А,пък ти още по-малко! Като ще се дава акъл нека е конструктивно-кой,къде,на какви цени,отзиви и т.н.!
Инак всеки знае,че от оригиналното по-добро няма! И по-скъпо...! Проблема никак не е за подценяване,което го усложнява още повече!
#9
Публикувано 24 юли 2008 - 21:49
Едни нови оригинални катализатори струват майка си и баща си...и баба си,и дедо си! Така,че лично аз този съвет не бих го приел! А,пък ти още по-малко! Като ще се дава акъл нека е конструктивно-кой,къде,на какви цени,отзиви и т.н.!
Инак всеки знае,че от оригиналното по-добро няма! И по-скъпо...!
Инак проблема никак не е за подценяване,което го усложнява още повече!
Несъм му казал на човека да търси нови и задължително оригинални
Просто това е вече кола на годинки и за нея вече се намират алтернативи и цени доста по-различни от оригиналните, друг е въпроса ако е манияк и тертиплия и джобата да е пълна
#10
Публикувано 24 юли 2008 - 21:58
Несъм му казал на човека да търси нови и задължително оригинални
Просто това е вече кола на годинки и за нея вече се намират алтернативи и цени доста по-различни от оригиналните, друг е въпроса ако е манияк и тертиплия и джобата да е пълна
И кви алтернативи предложи....??? Ами,то 90% от предлагащите"катализатори" продават кухи гърнета-така наречените резонатори,които съвсем точно оправдават името си!Цените са им в пъти по-ниски от оригинален катализатор,но са в пъти повече от кухата заварена ламарина,която продават!И която освен,че увеличава шума и прави поразии друго не постига!Та,би било добре да се отговаря аргументирано и компетентно!
#11
Публикувано 24 юли 2008 - 23:36
За оригинални катализатори - супер скъпи са и заминават за 80-100К км, което ми е към 2 години каране, т.е. за мене не е оправдано.
За афтърмаркет незнам за сериозна фирма, в щатите мога да си намеря ама с транспорта - трудно.
От България нещо нямам вяра да взимам.
Най-вероятно ще търся от Германия, гледам има някакви за 900-на евра комплект.
Засега обаче ще карам така и ще ви информирам за евентуални проблеми
За афтърмаркет незнам за сериозна фирма, в щатите мога да си намеря ама с транспорта - трудно.
От България нещо нямам вяра да взимам.
Най-вероятно ще търся от Германия, гледам има някакви за 900-на евра комплект.
Засега обаче ще карам така и ще ви информирам за евентуални проблеми
I love the sound of V8 in the morning...
#12
Публикувано 28 юли 2008 - 08:40
За оригинални катализатори - супер скъпи са и заминават за 80-100К км, което ми е към 2 години каране, т.е. за мене не е оправдано.
За афтърмаркет незнам за сериозна фирма, в щатите мога да си намеря ама с транспорта - трудно.
От България нещо нямам вяра да взимам.
Най-вероятно ще търся от Германия, гледам има някакви за 900-на евра комплект.
Засега обаче ще карам така и ще ви информирам за евентуални проблеми
Не се излагай- има джапанайски катслизатори за по 100-тина лева, които не са куха тръба а имат там някаква пита. Освен това преди време един познат с В220 му се спукаха и 2-та и отиде някъде на силвница близо до околовръсното и му ги смениха.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#13
Публикувано 30 юли 2008 - 10:19
ако ти мирише силно на изгорели газове и даже ти поналютява--сместа е много богата, тоест и разхода е огромен. имаш ли наблюдения??
#14
Публикувано 30 юли 2008 - 16:49
Значи, след 1000км мога да кажа, че наистина яко смърди на изгорели газове. Мисля, че не е само от премахването на катализаторите, щото тази операция съм яправил и на други коли и не смърдеше така.
Разхода не е огромен, но мисля че все пак е малко висок, защото под 12 много трудно дава.
За нещастие в момента съм малко на почивка и не си нося другия лаптоп със карсофта.
По принцип правих и проучване за цяла тунингова изпускателна система.
Като се върна в София ще мина и през Петко да я погледне да видим кво ще каже.
Разхода не е огромен, но мисля че все пак е малко висок, защото под 12 много трудно дава.
За нещастие в момента съм малко на почивка и не си нося другия лаптоп със карсофта.
По принцип правих и проучване за цяла тунингова изпускателна система.
Като се върна в София ще мина и през Петко да я погледне да видим кво ще каже.
I love the sound of V8 in the morning...
#15
Публикувано 29 август 2008 - 11:13
Да се похваля, че най-накрая стана най-логичното нещо, т.е. светна ми лампата за check engine.
Аз даже се бях притеснил, че лампата не свети, щото на колата нещо не и е наред.
Някой ако знае откъде да си взема качествени катализатори, да пише, че не ми се дават 2к евро за оригинални
Писна ми от майстори освен това, едно оправят, две прецакат, тъпото е че нямам време и техника сам да си ровя по колата.
Аз даже се бях притеснил, че лампата не свети, щото на колата нещо не и е наред.
Някой ако знае откъде да си взема качествени катализатори, да пише, че не ми се дават 2к евро за оригинални
Писна ми от майстори освен това, едно оправят, две прецакат, тъпото е че нямам време и техника сам да си ровя по колата.
I love the sound of V8 in the morning...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни