Червената ЛапмаW123
Започната от operwall, 16 юли 2008 - 23:54:48
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 юли 2008 - 23:54
Здравейте... ето че и моят ред дойде да драсна тук няколко реда... Ще ходя аз до центъра и странно нещо ми се случи... имам Бял Лебед 123 200 бензин 79г. Имам следния проблем. Завъртам ключа и лампите на таблото ми светват, запалвам двигателя и ремъка пропищява... което води до 1) или ремъка е хлабав 2) има натягане на алтернатора или др..... След като угасих колата пробвах пак да я запаля.. и пак същия проблем... след изгасването на колата ми направи впечетление същинския проблем... дори и да си извадя ключа от таралежчето (или контактния ключ) Червената лампа за акумолатора продължаваше да свети.... махаш ключа... пак свети... В момента в който сложа ключа и запаля.. лампата угасва...
Има ли някой с подобен проблем или дайте съвети ако някой знае как да се преборя с това... или другото което ще ми помогне най-много... Електрическа схема на 123 200 бензин
Ако някой има електрическата схема може на скайп или линк ако е удобно да ми я прати. Ето и Skype: efreitor_tony86
Благодаря пак
Има ли някой с подобен проблем или дайте съвети ако някой знае как да се преборя с това... или другото което ще ми помогне най-много... Електрическа схема на 123 200 бензин
Ако някой има електрическата схема може на скайп или линк ако е удобно да ми я прати. Ето и Skype: efreitor_tony86
Благодаря пак
W124 230 Coupe - Всички екстри (Черната Перла)
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
#2
Публикувано 17 юли 2008 - 07:11
Генератор за ремонт/диод/
#3
Публикувано 17 юли 2008 - 09:29
Генератор за ремонт/диод/
А къде се намира това за да го сменя... ??
W124 230 Coupe - Всички екстри (Черната Перла)
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
#4
Публикувано 17 юли 2008 - 10:14
Е ако и генератора на колата не може да намериш........... отваряш капака и ляво долу отпред на мотора .
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#5
Публикувано 17 юли 2008 - 10:22
Е ако и генератора на колата не може да намериш...
Ха,вземи си една 123-ка да те видим дали ще знаеш кое къде е освен капачките за маслото и за антифриза,то друго не ти и трябва.Тези коли са правени за шофьори да се карат а не за монтьори да ги поправят
#6
Публикувано 17 юли 2008 - 10:35
Добре, а поне електрическа схема дали ще се намери от някъде.. някой руски сайт.. За съжаление съм скаран с руският език много.... Aко някой може да помогне ще е супер... искам Лебеда пак да си работи нормално...
W124 230 Coupe - Всички екстри (Черната Перла)
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
#7
Публикувано 17 юли 2008 - 11:20
Виж това http://oldmerin.net/files/MB_w123.pdfДобре, а поне електрическа схема дали ще се намери от някъде.. някой руски сайт.. За съжаление съм скаран с руският език много.... Aко някой може да помогне ще е супер... искам Лебеда пак да си работи нормално...
http://www.mercedess...;threadid=91692
Свали алтернатора /генератора/, ако можеш сам/не е толкова трудно/ и го занеси на електротехник.Ако не можеш да го свалиш - с колата до електроработилницата. Най близката,която ти е удобна.С търсачката на форума-има няколко проверени адреса за ремонт на стартери и алтернатори..
... Па и тези хора хляб трябва да ядат...
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#8
Публикувано 17 юли 2008 - 13:18
Виж това http://oldmerin.net/files/MB_w123.pdf
http://www.mercedess...;threadid=91692
Свали алтернатора /генератора/, ако можеш сам/не е толкова трудно/ и го занеси на електротехник.Ако не можеш да го свалиш - с колата до електроработилницата. Най близката,която ти е удобна.С търсачката на форума-има няколко проверени адреса за ремонт на стартери и алтернатори..
... Па и тези хора хляб трябва да ядат...
А мислиш ли, че това е проблема... аз имах съмнения за някой оголен кабел.. или нещо което дава на късо... или също запалващия ключ... ??? да е слепнало някое реле по мрежата или др.. ?? Мерси все пак за пдф-а и сайта.. ще пробвам да видя.. но не мисля, че проблема е от алтернатора.. защото после като запалиш колата, всичко си работи перфектно...
W124 230 Coupe - Всички екстри (Черната Перла)
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
#9
Публикувано 17 юли 2008 - 14:00
Вярвам на диагнозата на този доктор...Генератор за ремонт/диод/
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#10
Публикувано 17 юли 2008 - 19:12
Ще пробвам и ще кажа какво е станало... дано да помогне "доктора"
W124 230 Coupe - Всички екстри (Черната Перла)
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
#11
Публикувано 17 юли 2008 - 19:41
Провери ли дали не ти презарежда?На мойта 123-ка,като се скапа диодната плочка започнах да чувам на високи обороти едно свистене,едно виене досущ,като турбо!Няколко пъти вдигах капака и се дзверих,докато не забелязах,че под извитата тръбичка-отдушник на акумулатора,която е от едната страна не се е изливала яко киселина!Вдянах какво е станало...после долях 1,5л дестилирана вода.Измерих напрежението на заряд,което достигаше 38 волта!За сведение карал съм така около 1000км.,но не светеше никаква лапма....?Матората е 200Д,ако има значение...
#12
Публикувано 18 юли 2008 - 10:06
Провери ли дали не ти презарежда?На мойта 123-ка,като се скапа диодната плочка започнах да чувам на високи обороти едно свистене,едно виене досущ,като турбо!Няколко пъти вдигах капака и се дзверих,докато не забелязах,че под извитата тръбичка-отдушник на акумулатора,която е от едната страна не се е изливала яко киселина!Вдянах какво е станало...после долях 1,5л дестилирана вода.Измерих напрежението на заряд,което достигаше 38 волта!За сведение карал съм така около 1000км.,но не светеше никаква лапма....?Матората е 200Д,ако има значение...
Хей мерси... за малко да си помисля че турбо ти се е появило Ще видя дали е това също проблема.. ама от работа и работа не мога да смогна....
W124 230 Coupe - Всички екстри (Черната Перла)
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
#13
Публикувано 20 юли 2008 - 17:00
Много БЛАГОДАРЯ... това се оказа проблема... 26лв и съм като нов
Да ЖИВЕЕ Форума
Да ЖИВЕЕ Форума
W124 230 Coupe - Всички екстри (Черната Перла)
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
#14
Публикувано 20 юли 2008 - 17:06
Генератор за ремонт/диод/
Жив и Здрав, ще почерпя за "доктора"
W124 230 Coupe - Всички екстри (Черната Перла)
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
W123 200 - Класически Бял
W126 260 SE - продаден
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни