-взимате малка тресчотка с накрайници 8 и 10.
-сваляте гумената лайсна по средата на пластмасовия праг
-с 8-та развивате показалите се главички на рапидки-май бяха 8-9 броя...
-лягате и пак с 8-ца развивате и рапидите отдолу.
-остава една рапидка отгоре под широката лайсна на предния калник-откопчавате с широка плоска отвертка двете долни щипки,и развивате и тази рапидка.
-с 10-та развивате най-долната рапида на пластмасовия щит на подкалника,и пластмасовата гайка над него,за да се поосвободи мястото отдолу на предния калник,където се събира най-много кал
- издърпвате пластмасовите прагове и те остават в ръцете ви!
-остава само да залягате,да клякате,да гледате,да чистите,да мажете с анти-корозионен грунд и БОДИ(910),да изметете половин кофа кал,и т.н. може да се наложи,около отворите за крика да се изрязват ръжди,и да се правят кръпки.
-накрая със силикон уплътнете идеално пролуката между пластм.подкалник и калника(предния),за да не се набива вода и кал при движение в дъжд и луга!
-много е вероятно на много места да видите изолиращата еластична замазка на дъното да се е отлепила-дърпайте и режете до здраво,защото така се образуват "джобове",които се пълнят с вода и кал.обърнете специално внимание около тампоните за подлагане на лапите на подемника!
-специално огледайте местата около гумените тапи отпред на задните подкалници-често около тях е гнилоч от ръжда и оттам започва да навлиза вода в праговете!
-ами накратко е това-миналата седмица се занимавах с тази операция и ми отне два дена,като не се помотвам и потривам!после имах мускулна треска...и горещо препоръчвам да си слагате предпазни очила,защото повечето време сте отдолу и какви ли не ръжди и калища ви падат в очите!и е добре да имате бормашина с телена четка за търкане на ръжда!
накратко е това...!

Успех на мераклиите!