Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

сваляне на пластмасовите покрития на праговетенаW-124 тема само за мераклии


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 15 юли 2008 - 18:45

Искам да препоръчам на всички собственици-мераклии да си свалят пластмасовите покрития на праговете на колите си,за да предотвратят,доколкото е възможно корозията там-особенно в предната част,откъдето изпопада половин кофа мокра кал,при положение,че една седмица не бях мил колата,и не беше валял дъжд.Съжалявам,че нямах подръка фото,но ще опиша достатъчно ясно процедурата за 124-ка.Какво трябва да направите:
-взимате малка тресчотка с накрайници 8 и 10.
-сваляте гумената лайсна по средата на пластмасовия праг
-с 8-та развивате показалите се главички на рапидки-май бяха 8-9 броя...
-лягате и пак с 8-ца развивате и рапидите отдолу.
-остава една рапидка отгоре под широката лайсна на предния калник-откопчавате с широка плоска отвертка двете долни щипки,и развивате и тази рапидка.
-с 10-та развивате най-долната рапида на пластмасовия щит на подкалника,и пластмасовата гайка над него,за да се поосвободи мястото отдолу на предния калник,където се събира най-много кал
- издърпвате пластмасовите прагове и те остават в ръцете ви!
-остава само да залягате,да клякате,да гледате,да чистите,да мажете с анти-корозионен грунд и БОДИ(910),да изметете половин кофа кал,и т.н. може да се наложи,около отворите за крика да се изрязват ръжди,и да се правят кръпки.
-накрая със силикон уплътнете идеално пролуката между пластм.подкалник и калника(предния),за да не се набива вода и кал при движение в дъжд и луга!
-много е вероятно на много места да видите изолиращата еластична замазка на дъното да се е отлепила-дърпайте и режете до здраво,защото така се образуват "джобове",които се пълнят с вода и кал.обърнете специално внимание около тампоните за подлагане на лапите на подемника!
-специално огледайте местата около гумените тапи отпред на задните подкалници-често около тях е гнилоч от ръжда и оттам започва да навлиза вода в праговете!
-ами накратко е това-миналата седмица се занимавах с тази операция и ми отне два дена,като не се помотвам и потривам!после имах мускулна треска...и горещо препоръчвам да си слагате предпазни очила,защото повечето време сте отдолу и какви ли не ръжди и калища ви падат в очите!и е добре да имате бормашина с телена четка за търкане на ръжда!
накратко е това...! ;)
Успех на мераклиите!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#2 AGENTA

AGENTA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 166 Мнения:
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    190Е 2.3I 92г. ASD ABS
    190D 2000 83г.

Публикувано 17 юли 2008 - 19:55

Колега това упражнение го правих и на моята 190-ка. Там е същото, само че ако е широка лайсна.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 17 юли 2008 - 22:14

Пламене, много добро и полезно инфо, липсват само снимките ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#4 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юли 2008 - 18:09

Вери юзфул инфо, демек - мирси за продветлението. Голямо данке! :allhail:
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#5 tenev

tenev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:haskovo
  • Автомобил:
    W210 300 D; 123 200 D

Публикувано 15 март 2011 - 14:13

Колеги, дайте информация как се сваля предна броня на W210 и задната лайсна, че искам да си пооправя малко колата.
Ако е с копки лайсната, значи са много здрави защото не мърда на никъде.
  • 0

#6 tenev

tenev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:haskovo
  • Автомобил:
    W210 300 D; 123 200 D

Публикувано 15 март 2011 - 14:22

Абе и при W210 ли е такова положението?
  • 0

#7 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 15 март 2011 - 19:23

Аз преди 3год. свалях предните пластмасови подкалници на 202-ката,също се врях в пластмасовите прагове,отворите за крика,тампоните за подемник ги свалих и четирите.Кал в праговете ми нямаше,в отворите за крика също.Правих тази операция,защото консервирах и напълних всички кухини на колата със спрей с течен парафин на "Боди" и с дълъг накрайник /около 1 метър/ от спрей за климатик за трудно достъпни места-във вратите и под калниците,по дупките за крика ,като напълних и самите прагове от вътре.За тази операция изразходвах 11спрея с парафин.
  • 0

#8 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 март 2011 - 11:17

Колеги, дайте информация как се сваля предна броня на W210 и задната лайсна, че искам да си пооправя малко колата.
Ако е с копки лайсната, значи са много здрави защото не мърда на никъде.


колега доколкото знам и при 210-ките предната броня се държи на 4 болта по два в двата края.
като свалиш кората по бронята предполагам ще видиш за какво иде реч.
а ако говориш за лайсната на задната броня...първо трябва да свалиш бронята и после лайсната.
задната броня се сваля като отвориш багажника в краищата ще видиш 4 или 6 болта бяха.
развиваш ги и бронята пада.
след като свалиш задната броня от вътрешната страна на бронята ще видиш щипките за лайсната.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#9 tenev

tenev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:haskovo
  • Автомобил:
    W210 300 D; 123 200 D

Публикувано 16 март 2011 - 15:10

" Gangsta Man "
Много, ама много ти благодаря !!!
Аз все си мислех, че свалям лаисната и тогава виждам болтовете.
Ако не направя някоя поразия или не продам колата скоро ще слагам парктроник. ;)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни