Проблем с гумите!W123
Започната от cupe 123, 09 юли 2008 - 20:09:54
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 юли 2008 - 20:09
Колеги джантите са ми залепнали за главите и нещат д асе свалят! На всякъде ми казват че имало някъква спецялна скоба за джанти и така се сваляли! Минах през наколко сервиза и ми блъскаха по гумите с траби, чукове и др. Немога да ги сваля и това си е! помогнете ако знаете или сте чували нещо такова! Благодаря ви предварително! Ако знаете и някакъв друг начин моля споделете! От София съм
#2
Публикувано 09 юли 2008 - 20:19
Пробвай да развиеш болтовете,може и да стане
Там където е централния отвор на джантата капни спирачно масло,по същия начин и лееееко през дупката на някой болт който се намира най-отгоре в момента както си спрял,но не да пръскаш в резбата а нали джантата точно където е отвора е леко изпъкнала,да се стече течността между джантата и челото на диска.
Ако след две-три такива интервенции няма успех има един брутален начин-развиваш леко болтовете,едва едва да са хлабави,палиш и тръгваш и караш бавно и рязко я лашкаш колата в ляво-в дясно за да отлепи.Няма страшно нищо няма да й стане нито на джантата нито на главината.Или просто минаваш през една дупка и си готов.
За железни джанти става дума нали?
Там където е централния отвор на джантата капни спирачно масло,по същия начин и лееееко през дупката на някой болт който се намира най-отгоре в момента както си спрял,но не да пръскаш в резбата а нали джантата точно където е отвора е леко изпъкнала,да се стече течността между джантата и челото на диска.
Ако след две-три такива интервенции няма успех има един брутален начин-развиваш леко болтовете,едва едва да са хлабави,палиш и тръгваш и караш бавно и рязко я лашкаш колата в ляво-в дясно за да отлепи.Няма страшно нищо няма да й стане нито на джантата нито на главината.Или просто минаваш през една дупка и си готов.
За железни джанти става дума нали?
#3
Публикувано 10 юли 2008 - 12:51
Ако след две-три такива интервенции няма успех има един брутален начин-развиваш леко болтовете,едва едва да са хлабави,палиш и тръгваш и караш бавно и рязко я лашкаш колата в ляво-в дясно за да отлепи.Няма страшно нищо няма да й стане нито на джантата нито на главината.
#4
Публикувано 10 юли 2008 - 20:28
И аз си го мислех тоя начин да разхлабя и да покарам малко да се отлепят! За жалост става дума за лети джанти! Може събота да си поиграя повече! Благодаря за съветите! Се пак ако някои се има още да дава! Благодаря
#5
Публикувано 13 юли 2008 - 13:18
позната ситуация. алуминия се е окислил и в комбинация със солта от зимата, се е заварил за стоманената главина.
разхлабваш болтовете и караш, като отлепи, ще се разтропа.
май със скоба няма да стане...
разхлабваш болтовете и караш, като отлепи, ще се разтропа.
май със скоба няма да стане...
#6
Публикувано 13 юли 2008 - 15:36
Благодаря Колеги! Днеска след борба в продължение на два дена победих Благодаря за съветите които ми дадохте! Маиката му е разхлабване и каране! От вчера само това правя! а само на едната гума имах такъв проблем! другите се откачиха с поглед! Благодаря ви още веднъщ
#7
Публикувано 13 юли 2008 - 20:00
Поста ми не е за тук но проблема ми е горе долу същия. Моля модераторите ако сметнат за необходимо да го изтрият.
От една седмица се опитвам да си сменя предните спирачни дискове,залепнали са за главината и не помръдват.
Пробвах с горе долу нормалем чук не става като заварени са, след това развих фиксиращия болта и оставих колелото хлабаво и гас - спирачка пак не стана.
Един колега ме посъветва да взема големия чук и яко бой .... е пак не стана.
От 2-3 дни пръскам с WD40 около диска и в дупките на болтовете с идеята да се стече надолу и да охлаби, незнам вече какво да пробвам.
Колата е Ц250ТД 97год. Дисковете май са оригиналните поне така изглеждат,колата е на 200 000км.
Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и има идея как да ги сваля ще му бъда благодарен да сподели.
ПОЗДРАВИ.
От една седмица се опитвам да си сменя предните спирачни дискове,залепнали са за главината и не помръдват.
Пробвах с горе долу нормалем чук не става като заварени са, след това развих фиксиращия болта и оставих колелото хлабаво и гас - спирачка пак не стана.
Един колега ме посъветва да взема големия чук и яко бой .... е пак не стана.
От 2-3 дни пръскам с WD40 около диска и в дупките на болтовете с идеята да се стече надолу и да охлаби, незнам вече какво да пробвам.
Колата е Ц250ТД 97год. Дисковете май са оригиналните поне така изглеждат,колата е на 200 000км.
Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и има идея как да ги сваля ще му бъда благодарен да сподели.
ПОЗДРАВИ.
#8
Публикувано 13 юли 2008 - 22:06
Поста ми не е за тук но проблема ми е горе долу същия. Моля модераторите ако сметнат за необходимо да го изтрият.
От една седмица се опитвам да си сменя предните спирачни дискове,залепнали са за главината и не помръдват.
Пробвах с горе долу нормалем чук не става като заварени са, след това развих фиксиращия болта и оставих колелото хлабаво и гас - спирачка пак не стана.
Един колега ме посъветва да взема големия чук и яко бой .... е пак не стана.
От 2-3 дни пръскам с WD40 около диска и в дупките на болтовете с идеята да се стече надолу и да охлаби, незнам вече какво да пробвам.
Колата е Ц250ТД 97год. Дисковете май са оригиналните поне така изглеждат,колата е на 200 000км.
Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и има идея как да ги сваля ще му бъда благодарен да сподели.
ПОЗДРАВИ.
Бой му е майката, яко бой без да се отказваш.
Това, че си свалил болта и си оставил колелото не помага, пробвай без колело.
Но пак ти казавам, вземаш големия батьо, вълшебните думи :"мама ти да е*а" и бой.
#9
Публикувано 14 юли 2008 - 20:34
Бой бой,ама има една подробност да не вземе да светне лампата SRS след боя.
С жени и с прости хора трудно се общува.
Всеки има право да няма вкус.
Mercedes 123 240D вечният автомобил
Mercedes 201 200D икономичен мъртвец
Mercedes 124 300DТ милионника
Всеки има право да няма вкус.
Mercedes 123 240D вечният автомобил
Mercedes 201 200D икономичен мъртвец
Mercedes 124 300DТ милионника
#10
Публикувано 14 юли 2008 - 22:45
Какво имаш в предвид че утре ще ходя да се пробвам пак да ги сменя.
Ако имаш идея как да ги сваля без бои няма да ти се разсърда ако споделиш.
Ако отида в сервиз и там с големя чук ще ги свалят май.
Ако имаш идея как да ги сваля без бои няма да ти се разсърда ако споделиш.
Ако отида в сервиз и там с големя чук ще ги свалят май.
#11
Публикувано 16 юли 2008 - 11:46
Бой, бой ама не направо с чука ей
тургай по едно дървено трупче
тургай по едно дървено трупче
#12
Публикувано 16 юли 2008 - 12:17
Бой, бой ама не направо с чука ей
тургай по едно дървено трупче
За какво? Да не би да си пази старите за резервни.
Няма да се плашиш, на 1 мондео в сервиза дисковете излезнаха на парчета не по големи от 10 см.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни