Прецакана центровкаW123 200, бензин, мотор 115
Started by kalo76, 08 Jul 2008 - 22:18:02
5 replies to this topic
#1
Posted 08 July 2008 - 22:18
Колеги, имам един проблем с колата, който след малко консултации и експерименти се сведе до нарушена центровка. Някой знае ли на този двигател в каква поредност се палят цилиндрите? Всъщност подредбата им си я пише на капака, но въпросът е кой пали първи?
Дайте ако може малко инфо, че никъде не намирам такова, не и за този модел. По-късно ще опиша целия комплексен проблем - защо се прецака центровката , ще приложа и снимки (ако не забравя да снимам).
Дайте ако може малко инфо, че никъде не намирам такова, не и за този модел. По-късно ще опиша целия комплексен проблем - защо се прецака центровката , ще приложа и снимки (ако не забравя да снимам).
#2
Posted 08 July 2008 - 22:41
Много неуместен въпрос-Кой цилиндър пали първи?!
Нема такава рецепта,...и така не се прави центровка!
Запалва този цилиндър,който пръв сгъсти горивовъздушната смес до степен необходима за запалване,..съответно и когато му дойде искрата!
Този твоя мотор по нищо не се различава от мотора на Лада или Фиат,..нито технически,...нито конструктивно!
Имаш си газоразпределение-стандартно,...прекъсвач-разпределител с чукче и наковалня,...нормални свещи и един карбюратор.
Кво толкова има да му се чудиш на центровката,.!?
Фащаш първия циганин с Жигула даваш му 5 лева и ще ти я направи да чопли семки!
И клапаните да регулирате,ей!
Айде на късмет!
Нема такава рецепта,...и така не се прави центровка!
Запалва този цилиндър,който пръв сгъсти горивовъздушната смес до степен необходима за запалване,..съответно и когато му дойде искрата!
Този твоя мотор по нищо не се различава от мотора на Лада или Фиат,..нито технически,...нито конструктивно!
Имаш си газоразпределение-стандартно,...прекъсвач-разпределител с чукче и наковалня,...нормални свещи и един карбюратор.
Кво толкова има да му се чудиш на центровката,.!?
Фащаш първия циганин с Жигула даваш му 5 лева и ще ти я направи да чопли семки!
И клапаните да регулирате,ей!
Айде на късмет!
#3
Posted 08 July 2008 - 22:42
Странен въпрос зададе.
Щом пише 1-3-4-2 значи така си палят.
Вече зависи вала как се е завъртял и има възможности:
1-3-4-2
3-4-2-1
4-2-1-3
2-1-3-4
Ако искаш хвани който ти трябва 4-2-1-3-4-2-1-3-4-2-1-3-4-2-1-3-4-2... и така
Щом пише 1-3-4-2 значи така си палят.
Вече зависи вала как се е завъртял и има възможности:
1-3-4-2
3-4-2-1
4-2-1-3
2-1-3-4
Ако искаш хвани който ти трябва 4-2-1-3-4-2-1-3-4-2-1-3-4-2-1-3-4-2... и така
#4
Posted 09 July 2008 - 04:45
Благодаря за информацията. Въпросът ми явно е неориентиран, но с центровка последно съм се занимавал с Трабанти преди години. А там е съвсем друга бира по отношение на манипулацията.
Както ида е, явно друг ще я прави, а аз ще надничам през рамото му
Както ида е, явно друг ще я прави, а аз ще надничам през рамото му
#6
Posted 17 February 2010 - 14:19
Много неуместен въпрос-Кой цилиндър пали първи?!
Нема такава рецепта,...и така не се прави центровка!
Запалва този цилиндър,който пръв сгъсти горивовъздушната смес до степен необходима за запалване,..съответно и когато му дойде искрата!
Този твоя мотор по нищо не се различава от мотора на Лада или Фиат,..нито технически,...нито конструктивно!
Имаш си газоразпределение-стандартно,...прекъсвач-разпределител с чукче и наковалня,...нормални свещи и един карбюратор.
Кво толкова има да му се чудиш на центровката,.!?
Фащаш първия циганин с Жигула даваш му 5 лева и ще ти я направи да чопли семки!
И клапаните да регулирате,ей!
Айде на късмет!
Как да няма значение кой е пръв бе колега, ами тия белези за какво са тогава? Това е от огромно значение за така наречената статична центровка. След това с "пищова" и баба знае. Явно че човека не е толкова навътре в нещата и му трябва добър съвет при това с точни данни. Ще разровя архивата като се прибера довечера.
П.С.
едно време на нисата ако не я направиш на втори цилиндър забрави да запали ...
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users