Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Масло За Диференциалw202, c180


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 vsop

vsop

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:

Posted 02 July 2008 - 17:12

Здравейте, имам следния въпрос четох доста по форума ама все пак за по сигурно да пусна тема.

Маслото за дифа трябва да е 85W90, MB235.0 - 1.1л отговарящо на API GL-5 или греша, дифернциала е без блокаж, ето и рамата WDB2020181А075137

Много се чудя дали да не налея ''Liqui Moly 85w90'' което уж отговаря на спецификацията. Нещо хич не ми се дават 46 лв за oще един литър от Ивайджет при положение че ще трябват още само 100мл. Ако някой има малко останало такова масло, нека предлага направо оферта.
  • 0
Публикувано изображение

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 02 July 2008 - 17:39

Бягай в Балкан Стар да ти сипят в една бутилка от Кола.Маслото им е Шел и е 8 кинта литъра.
  • 0

#3 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 02 July 2008 - 17:47

А,маслото на диф-а откога не е сменяно......?Май никога и си е заводското...? :dontknow: :slap:
По принцип няма проблем да долееш друго,но аз на твое място ще го сменя с оригинално-не смея да си правя експерименти с диф-а,че после трябва да дадеш 60Х46 за нов!

Ако искаш мога да ти подаря оригинално на 5000км.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 02 July 2008 - 18:03

Aз па си мисля че това за оригиналното масло е малко спекулация и маркетинг.
Мога да се обзаложа че ако някой ми сложи един чисто нов диф на 123-ката и сменям на 40-50 000км маслото като примерно сипвам Приста,Шел,ОМВ или кавото ида е било пак ще изкара до 300 000 без да вие..
Който и каквото да ми говори нашите коли са смляни от каране и каквото и масло да е сипвано лагерите са си лагери и се износват,като лагерите са бял кахър,главното предаване е проблема понеже на пиньона му се завива свят да се врътка а и неговите лагери са много по-натоварени от тези на касетата.Всеки бай монтьор може да смени лагери на касетата но тези на пиньона си е пиниз,особенно па да се намери оригинална дистанционна втулка па и да се знае момента с който да се стяга.
Малко се отплеснах...
Не случайно казах в горния ми пост за Шел,бутилка от Кока Кола и Балкан Стар.Който не вярва колегата zuhen ще го потвърди понеже точно той беше отишъл в Балкана и точно там му бяха сипали Шел-ско масло наливно в бутилка от Кола за 8 лв.Оригиналничкото в синичките бутилки вече го нямали и работили с наливно.
Та извода-каквото и да сипеш щом е ново е по-добро от старото,а тръгнали ли са лагерите и главното предаване и грес да натъпчеш все тая...впрочем Негрол може и да помогне,някой да знае от къде да си намеря едно кило?!
  • 0

#5 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Posted 02 July 2008 - 18:45

Не случайно казах в горния ми пост за Шел,бутилка от Кока Кола и Балкан Стар.Който не вярва колегата zuhen ще го потвърди понеже точно той беше отишъл в Балкана и точно там му бяха сипали Шел-ско масло наливно в бутилка от Кола за 8 лв литъра.Оригиналничкото в синичките бутилки вече го нямали и работили с наливно.


Мда, отидох в БС за оригинални масла за дифа и скоростната кутия и ........... опа изненада.
И ква стана, тези масла ги продават навсякъде.
А изрично им казах, че искам оригинални-бутилирани.
За дифа ми дадоха - Шел спиракс - наливна и то 80W90,
а за ск. кутия - Кастрол синтракс - бутилирано.
За доказателство прилагам фактурата.

Изводите си ги прави всеки сам.
Attached File  Save.JPG   262.93K   75 downloads
  • 0

#6 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 02 July 2008 - 21:49

Мда, отидох в БС за оригинални масла за дифа и скоростната кутия и ........... опа изненада.
И ква стана, тези масла ги продават навсякъде.
А изрично им казах, че искам оригинални-бутилирани.
За дифа ми дадоха - Шел спиракс - наливна и то 80W90,
а за ск. кутия - Кастрол синтракс - бутилирано.
За доказателство прилагам фактурата.

Изводите си ги прави всеки сам.
Attached File  Save.JPG   262.93K   75 downloads


М-да....нямам думи! :blink:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#7 Alenn

Alenn

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 263 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Volvo C30 2007

Posted 02 July 2008 - 21:55

Мда, отидох в БС за оригинални масла за дифа и скоростната кутия и ........... опа изненада.
И ква стана, тези масла ги продават навсякъде.
А изрично им казах, че искам оригинални-бутилирани.
За дифа ми дадоха - Шел спиракс - наливна и то 80W90,
а за ск. кутия - Кастрол синтракс - бутилирано.
За доказателство прилагам фактурата.

Изводите си ги прави всеки сам.
Attached File  Save.JPG   262.93K   75 downloads


:slap: Е, аз преди два-три месеца сменях на скоростната кутия. Тогава явно още са имали в БС защото си купих оригинално Mercedes-Benz.
  • 0

#8 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 02 July 2008 - 21:56

М-да....нямам думи! :blink:


Що?Кво лошо има в това че е Шел маслото или Кастрол?!От Мерцедес го удобряват и си го купуват с варели.За какво да се занимават да го пакетират по половинка и да му се вдига цената.Па в края на краищата невярвам Мерцедес да си има рафинерия и сами да си произвеждат маслата.Поръчка на някоя голяма фирма като тия двете и готово.
То и без това вече настана такова време в автомобилостроенето че всеки се чуди как да спести някой евро цент и блъскат пластмаси и некачествени материали в колите па това да се разфасова в отделни бутилчици си е чисто разхищение.
Дано поне да мият бутилките от Кола.И в този ред на мисли,Пепси могат да си направят страшна реклама и да ударят Кола в земята като доставят безплатно на Балкан Стар за наливните им масла употребявани и измити бутилки от Pepsi като за по-ненатоварените скорости и диф да го сипват в Pepsi Light!
  • 0

#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 02 July 2008 - 22:27

Маслата за АСК-тата им са бутилирани ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#10 BEAST

BEAST

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 03 July 2008 - 09:44

Здравейте,

Вече 1г. съм с мойта W202 C180 97г. и съм навъртял около 30000 хил.км. нямам блокаж на дифа.
Аз маслото не съм го сменял .
Въпросите са ми следните
1.На колко хил.км се сменя
2.Колко литра побира дифа
3.Колко парички ще ми излезне да го сменя?

Благодаря ви предварително.
  • 0

#11 Milenko

Milenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    Сузуки Витара 1.6 аутомат !

Posted 03 July 2008 - 09:57

Колеги имам въпрос , имам блокаж на диференциала и вече ми е светнала лампата на таблото , колата е 190Е . Има нужда от доливане , но какво да бъде маслото ? Ето и ВИН WDB2010241A600157
  • 0
Съншайн

#12 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 03 July 2008 - 10:07

Колеги имам въпрос , имам блокаж на диференциала и вече ми е светнала лампата на таблото , колата е 190Е . Има нужда от доливане , но какво да бъде маслото ? Ето и ВИН WDB2010241A600157



85/90-MB 235.7
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#13 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 03 July 2008 - 15:32

Здравейте,

Вече 1г. съм с мойта W202 C180 97г. и съм навъртял около 30000 хил.км. нямам блокаж на дифа.
Аз маслото не съм го сменял .
Въпросите са ми следните
1.На колко хил.км се сменя
2.Колко литра побира дифа
3.Колко парички ще ми излезне да го сменя?

Благодаря ви предварително.



1.1 литра, до 80000 не го мислиш а цените вече се коментираха.
Намериш ли масло със спецификация 85W90 / MB 235.7 изобщо не се интересувай от марката - сипвай смело.
Още ме е яд, че се наложи да дам 30лв за литър но не намерих алтернатива.
Ни най-малки притеснения няма да имам ако опаковката не изглежда точно така.
А колко пари ще ти излезе самата смяна, зависи от масларя.
Можеш и сам да си го смениш защото няма абсолютно никаква философия.
Има само 2 пробки, които се отвиват с шестостен 14мм.
Трябва ти и шприц за да налееш новото.
Тва е.
А, и канал!
  • 0

879897.png


#14 BEAST

BEAST

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 03 July 2008 - 16:14

1.1 литра, до 80000 не го мислиш а цените вече се коментираха.
Намериш ли масло със спецификация 85W90 / MB 235.7 изобщо не се интересувай от марката - сипвай смело.
Още ме е яд, че се наложи да дам 30лв за литър но не намерих алтернатива.
Ни най-малки притеснения няма да имам ако опаковката не изглежда точно така.
А колко пари ще ти излезе самата смяна, зависи от масларя.
Можеш и сам да си го смениш защото няма абсолютно никаква философия.
Има само 2 пробки, които се отвиват с шестостен 14мм.
Трябва ти и шприц за да налееш новото.
Тва е.
А, и канал!



Много благодаря за инфото.
Ще взема да го сменя тези дни :)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users