Масло За Диференциалw202, c180
Started by vsop, 02 Jul 2008 - 17:12:57
13 replies to this topic
#1
Posted 02 July 2008 - 17:12
Здравейте, имам следния въпрос четох доста по форума ама все пак за по сигурно да пусна тема.
Маслото за дифа трябва да е 85W90, MB235.0 - 1.1л отговарящо на API GL-5 или греша, дифернциала е без блокаж, ето и рамата WDB2020181А075137
Много се чудя дали да не налея ''Liqui Moly 85w90'' което уж отговаря на спецификацията. Нещо хич не ми се дават 46 лв за oще един литър от Ивайджет при положение че ще трябват още само 100мл. Ако някой има малко останало такова масло, нека предлага направо оферта.
Маслото за дифа трябва да е 85W90, MB235.0 - 1.1л отговарящо на API GL-5 или греша, дифернциала е без блокаж, ето и рамата WDB2020181А075137
Много се чудя дали да не налея ''Liqui Moly 85w90'' което уж отговаря на спецификацията. Нещо хич не ми се дават 46 лв за oще един литър от Ивайджет при положение че ще трябват още само 100мл. Ако някой има малко останало такова масло, нека предлага направо оферта.
#2
Posted 02 July 2008 - 17:39
Бягай в Балкан Стар да ти сипят в една бутилка от Кола.Маслото им е Шел и е 8 кинта литъра.
#3
Posted 02 July 2008 - 17:47
А,маслото на диф-а откога не е сменяно......?Май никога и си е заводското...?
По принцип няма проблем да долееш друго,но аз на твое място ще го сменя с оригинално-не смея да си правя експерименти с диф-а,че после трябва да дадеш 60Х46 за нов!
Ако искаш мога да ти подаря оригинално на 5000км.
По принцип няма проблем да долееш друго,но аз на твое място ще го сменя с оригинално-не смея да си правя експерименти с диф-а,че после трябва да дадеш 60Х46 за нов!
Ако искаш мога да ти подаря оригинално на 5000км.
#4
Posted 02 July 2008 - 18:03
Aз па си мисля че това за оригиналното масло е малко спекулация и маркетинг.
Мога да се обзаложа че ако някой ми сложи един чисто нов диф на 123-ката и сменям на 40-50 000км маслото като примерно сипвам Приста,Шел,ОМВ или кавото ида е било пак ще изкара до 300 000 без да вие..
Който и каквото да ми говори нашите коли са смляни от каране и каквото и масло да е сипвано лагерите са си лагери и се износват,като лагерите са бял кахър,главното предаване е проблема понеже на пиньона му се завива свят да се врътка а и неговите лагери са много по-натоварени от тези на касетата.Всеки бай монтьор може да смени лагери на касетата но тези на пиньона си е пиниз,особенно па да се намери оригинална дистанционна втулка па и да се знае момента с който да се стяга.
Малко се отплеснах...
Не случайно казах в горния ми пост за Шел,бутилка от Кока Кола и Балкан Стар.Който не вярва колегата zuhen ще го потвърди понеже точно той беше отишъл в Балкана и точно там му бяха сипали Шел-ско масло наливно в бутилка от Кола за 8 лв.Оригиналничкото в синичките бутилки вече го нямали и работили с наливно.
Та извода-каквото и да сипеш щом е ново е по-добро от старото,а тръгнали ли са лагерите и главното предаване и грес да натъпчеш все тая...впрочем Негрол може и да помогне,някой да знае от къде да си намеря едно кило?!
Мога да се обзаложа че ако някой ми сложи един чисто нов диф на 123-ката и сменям на 40-50 000км маслото като примерно сипвам Приста,Шел,ОМВ или кавото ида е било пак ще изкара до 300 000 без да вие..
Който и каквото да ми говори нашите коли са смляни от каране и каквото и масло да е сипвано лагерите са си лагери и се износват,като лагерите са бял кахър,главното предаване е проблема понеже на пиньона му се завива свят да се врътка а и неговите лагери са много по-натоварени от тези на касетата.Всеки бай монтьор може да смени лагери на касетата но тези на пиньона си е пиниз,особенно па да се намери оригинална дистанционна втулка па и да се знае момента с който да се стяга.
Малко се отплеснах...
Не случайно казах в горния ми пост за Шел,бутилка от Кока Кола и Балкан Стар.Който не вярва колегата zuhen ще го потвърди понеже точно той беше отишъл в Балкана и точно там му бяха сипали Шел-ско масло наливно в бутилка от Кола за 8 лв.Оригиналничкото в синичките бутилки вече го нямали и работили с наливно.
Та извода-каквото и да сипеш щом е ново е по-добро от старото,а тръгнали ли са лагерите и главното предаване и грес да натъпчеш все тая...впрочем Негрол може и да помогне,някой да знае от къде да си намеря едно кило?!
#5
Posted 02 July 2008 - 18:45
Не случайно казах в горния ми пост за Шел,бутилка от Кока Кола и Балкан Стар.Който не вярва колегата zuhen ще го потвърди понеже точно той беше отишъл в Балкана и точно там му бяха сипали Шел-ско масло наливно в бутилка от Кола за 8 лв литъра.Оригиналничкото в синичките бутилки вече го нямали и работили с наливно.
Мда, отидох в БС за оригинални масла за дифа и скоростната кутия и ........... опа изненада.
И ква стана, тези масла ги продават навсякъде.
А изрично им казах, че искам оригинални-бутилирани.
За дифа ми дадоха - Шел спиракс - наливна и то 80W90,
а за ск. кутия - Кастрол синтракс - бутилирано.
За доказателство прилагам фактурата.
Изводите си ги прави всеки сам.
Save.JPG 262.93K
75 downloads
#6
Posted 02 July 2008 - 21:49
Мда, отидох в БС за оригинални масла за дифа и скоростната кутия и ........... опа изненада.
И ква стана, тези масла ги продават навсякъде.
А изрично им казах, че искам оригинални-бутилирани.
За дифа ми дадоха - Шел спиракс - наливна и то 80W90,
а за ск. кутия - Кастрол синтракс - бутилирано.
За доказателство прилагам фактурата.
Изводите си ги прави всеки сам.Save.JPG 262.93K 75 downloads
М-да....нямам думи!
#7
Posted 02 July 2008 - 21:55
Мда, отидох в БС за оригинални масла за дифа и скоростната кутия и ........... опа изненада.
И ква стана, тези масла ги продават навсякъде.
А изрично им казах, че искам оригинални-бутилирани.
За дифа ми дадоха - Шел спиракс - наливна и то 80W90,
а за ск. кутия - Кастрол синтракс - бутилирано.
За доказателство прилагам фактурата.
Изводите си ги прави всеки сам.Save.JPG 262.93K 75 downloads
#8
Posted 02 July 2008 - 21:56
М-да....нямам думи!
Що?Кво лошо има в това че е Шел маслото или Кастрол?!От Мерцедес го удобряват и си го купуват с варели.За какво да се занимават да го пакетират по половинка и да му се вдига цената.Па в края на краищата невярвам Мерцедес да си има рафинерия и сами да си произвеждат маслата.Поръчка на някоя голяма фирма като тия двете и готово.
То и без това вече настана такова време в автомобилостроенето че всеки се чуди как да спести някой евро цент и блъскат пластмаси и некачествени материали в колите па това да се разфасова в отделни бутилчици си е чисто разхищение.
Дано поне да мият бутилките от Кола.И в този ред на мисли,Пепси могат да си направят страшна реклама и да ударят Кола в земята като доставят безплатно на Балкан Стар за наливните им масла употребявани и измити бутилки от Pepsi като за по-ненатоварените скорости и диф да го сипват в Pepsi Light!
#9
Posted 02 July 2008 - 22:27
Маслата за АСК-тата им са бутилирани
#10
Posted 03 July 2008 - 09:44
Здравейте,
Вече 1г. съм с мойта W202 C180 97г. и съм навъртял около 30000 хил.км. нямам блокаж на дифа.
Аз маслото не съм го сменял .
Въпросите са ми следните
1.На колко хил.км се сменя
2.Колко литра побира дифа
3.Колко парички ще ми излезне да го сменя?
Благодаря ви предварително.
Вече 1г. съм с мойта W202 C180 97г. и съм навъртял около 30000 хил.км. нямам блокаж на дифа.
Аз маслото не съм го сменял .
Въпросите са ми следните
1.На колко хил.км се сменя
2.Колко литра побира дифа
3.Колко парички ще ми излезне да го сменя?
Благодаря ви предварително.
#11
Posted 03 July 2008 - 09:57
Колеги имам въпрос , имам блокаж на диференциала и вече ми е светнала лампата на таблото , колата е 190Е . Има нужда от доливане , но какво да бъде маслото ? Ето и ВИН WDB2010241A600157
Съншайн
#13
Posted 03 July 2008 - 15:32
Здравейте,
Вече 1г. съм с мойта W202 C180 97г. и съм навъртял около 30000 хил.км. нямам блокаж на дифа.
Аз маслото не съм го сменял .
Въпросите са ми следните
1.На колко хил.км се сменя
2.Колко литра побира дифа
3.Колко парички ще ми излезне да го сменя?
Благодаря ви предварително.
1.1 литра, до 80000 не го мислиш а цените вече се коментираха.
Намериш ли масло със спецификация 85W90 / MB 235.7 изобщо не се интересувай от марката - сипвай смело.
Още ме е яд, че се наложи да дам 30лв за литър но не намерих алтернатива.
Ни най-малки притеснения няма да имам ако опаковката не изглежда точно така.
А колко пари ще ти излезе самата смяна, зависи от масларя.
Можеш и сам да си го смениш защото няма абсолютно никаква философия.
Има само 2 пробки, които се отвиват с шестостен 14мм.
Трябва ти и шприц за да налееш новото.
Тва е.
А, и канал!
#14
Posted 03 July 2008 - 16:14
1.1 литра, до 80000 не го мислиш а цените вече се коментираха.
Намериш ли масло със спецификация 85W90 / MB 235.7 изобщо не се интересувай от марката - сипвай смело.
Още ме е яд, че се наложи да дам 30лв за литър но не намерих алтернатива.
Ни най-малки притеснения няма да имам ако опаковката не изглежда точно така.
А колко пари ще ти излезе самата смяна, зависи от масларя.
Можеш и сам да си го смениш защото няма абсолютно никаква философия.
Има само 2 пробки, които се отвиват с шестостен 14мм.
Трябва ти и шприц за да налееш новото.
Тва е.
А, и канал!
Много благодаря за инфото.
Ще взема да го сменя тези дни
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
















