Левия мигач - не включва всеки пътW210 96-та
Започната от apock, 01 юли 2008 - 21:55:50
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 юли 2008 - 21:55
Може ли малко помощ от някой запознат с подобен проблем.
От известно време при включване на левия мигач един път се включва, един не...добре, че беше тихо днес за да чуя, че когато не се влючи нещо под жабката започва да трака равномерно и отчетливо.
Независимо от това на дясно работи безотказно, аварийните също и двете.
Не знам това, което се чува какво е, но възможно ли е да е контактна пластина на лоста за мигачите, по-скоро тази от долу за левия?
Как се сваля това, защото мисля, че без да се свали волана няма начин. А еърбега?
Да го мъча ли или да търся с какво да го заменя, въпреки че надали ще е евтино?
От известно време при включване на левия мигач един път се включва, един не...добре, че беше тихо днес за да чуя, че когато не се влючи нещо под жабката започва да трака равномерно и отчетливо.
Независимо от това на дясно работи безотказно, аварийните също и двете.
Не знам това, което се чува какво е, но възможно ли е да е контактна пластина на лоста за мигачите, по-скоро тази от долу за левия?
Как се сваля това, защото мисля, че без да се свали волана няма начин. А еърбега?
Да го мъча ли или да търся с какво да го заменя, въпреки че надали ще е евтино?
#2
Публикувано 02 юли 2008 - 01:42
Имал съм същия проблем с W210 Е320, проблема е от лоста, временно се оправя като му напръскаш малко спрей от типа на WD40, но това ти решава проблема за 1-2 месеца и после трябва да го смениш с нов, моя го смених и сега не прави никакви проблеми. Цената на оригинален нов е към 250лв.
#4
Публикувано 02 юли 2008 - 11:01
Ясно, мислех, че с по-малко от 400 лева няма да се размина, но в Ивайджет цената е 233 лева.
В този случай направо купувам нов, най-малко ще спестя главоболия след време.
В този случай направо купувам нов, най-малко ще спестя главоболия след време.
#5
Публикувано 02 юли 2008 - 23:00
Ясно, мислех, че с по-малко от 400 лева няма да се размина, но в Ивайджет цената е 233 лева.
В този случай направо купувам нов, най-малко ще спестя главоболия след време.
Абсолютно правилно ще постъпиш. Аз като го смених лоста се кефих защото всичките му функции които изпълнява се включваха много по леко в сравнение с стария.
#6
Публикувано 03 юли 2008 - 15:04
Абсолютно правилно ще постъпиш. Аз като го смених лоста се кефих защото всичките му функции които изпълнява се включваха много по леко в сравнение с стария.
Надявам се да си прав. Защото иначе ще е поредната греда.
Само не разбрах защо когато ключа мигача и той не светне релето започва да цъка на по-кратки интервали. когато се включи интервалите са по-дълги.
Държи се сякаш няма товар, когато не включи...
Дано да не е само по-сериозен проблем с ел.инсталацията! Ще стане ясно като го сменя....
#7
Публикувано 03 юли 2008 - 15:26
Значи ли това,че релето винаги ти включва,а не винаги левия мигач не ти светва?
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#8
Публикувано 03 юли 2008 - 19:22
Значи ли това,че релето винаги ти включва,а не винаги левия мигач не ти светва?
Релето включва всеки път да.
Но мигача не святка всеки път.
Когато мигача не заработи релето цъка с по-кратки интервали.
#9
Публикувано 03 юли 2008 - 21:22
Надявам се да си прав. Защото иначе ще е поредната греда.
Само не разбрах защо когато ключа мигача и той не светне релето започва да цъка на по-кратки интервали. когато се включи интервалите са по-дълги.
Държи се сякаш няма товар, когато не включи...
Дано да не е само по-сериозен проблем с ел.инсталацията! Ще стане ясно като го сменя....
Затова първо пробвай с контактен спрей да го напръскаш и ако за известно време се оправи ще е ясно че е от лоста. Имал съм проблем с една S класа W140, като и натисна лоста за мигача и се случваше нещо много странно, мигаче не мигаше а седеше постоянно пуснат в светнало положение и неискаше да се изключва, тогава проблема беше в някакво реле и нямаше общо с лоста.
#10
Публикувано 04 юли 2008 - 06:58
Намерих стария собственик, който обясни как е "поправял" лостчето. Оказва се, че е било чупено.
Чакам доставката на ново и го сменям, пък ако не помогне, поне ще знам, че с него повече няма да се занимавам и ще търся проблема на друго място.
Чакам доставката на ново и го сменям, пък ако не помогне, поне ще знам, че с него повече няма да се занимавам и ще търся проблема на друго място.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни