Двигателят започва да тресе при ниски обороти!?
Започната от Carrera, 27 юни 2008 - 21:37:07
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 юни 2008 - 21:37
От около 2 месеца жълтата лампа за двигателя светва за известно време и после гасне. Сега като се замисля, бях забелязала, че понякога, докато чакам по светофари, колата се тресе така, все едно работи на много ниски обороти, но тогава изобщо не съм обръщала внимание. Преди седмица, докато чакам на запалена кола, жълтата лампа светна отново и с това моментално двигателят започна да се тресе сериозно. Бях на път за Варна, а това се случи точно до Дарс Ауто в Бургас, затова реших да я закарам там да я видят. След 20 минутна проверка ми казаха, че бобината на един от цилиндрите е за смяна и 4 свещи също. Удоволствието ми струваше 300 лева. Изглеждаше, че проблемът е решен, докато вчера (6 дни по-късно) отново при престой при работещ двигател, жълтата лампа светна и колата започна да се тресе пак все едно нищо не й е сменяно. Днес пак я закарах в Дарс Ауто и след час и половина чакане ми казаха, че им трябва повече време, защото като грешка излиза отново бобината на същия цилиндър, на който е сменяна. Ще карам колата в понеделник за обстоен преглед, а междувременно ще експериментирам през уикенда да видя дали мога да разбера кога и как започва да тресе. До сега съм установила само следното:
1. Тресенето започва, когато колата е запалена, но не се движи. Това не се случва всеки път и не започва веднага, след като е запалена, а чак след известно време.
2. Веднъж, след като започне да тресе, ако се подаде газ и дори при шофиране на по-висока скорост, не оправя "грешката" - продължава да тресе.
3. Ако обаче колата се изключи от контакт, а после се запали отново, без да се чака изобщо, в повечето случаи се рестартира някакси и не тресе.
4. След няколко запалвания, при които колата работи нормално и не тресе, жълтата лампа изгасва. И така до следващия път, когато светва отново и започва да тресе.
Ако някой има някаква идея какво може да бъде, какво ще струва оправянето и къде, освен в Дарс Ауто, може да се оправи, ще съм признателна!
1. Тресенето започва, когато колата е запалена, но не се движи. Това не се случва всеки път и не започва веднага, след като е запалена, а чак след известно време.
2. Веднъж, след като започне да тресе, ако се подаде газ и дори при шофиране на по-висока скорост, не оправя "грешката" - продължава да тресе.
3. Ако обаче колата се изключи от контакт, а после се запали отново, без да се чака изобщо, в повечето случаи се рестартира някакси и не тресе.
4. След няколко запалвания, при които колата работи нормално и не тресе, жълтата лампа изгасва. И така до следващия път, когато светва отново и започва да тресе.
Ако някой има някаква идея какво може да бъде, какво ще струва оправянето и къде, освен в Дарс Ауто, може да се оправи, ще съм признателна!
#2
Публикувано 27 юни 2008 - 22:00
Как искаш да ти помогнем, като си написъл толкова много и нищо съществено, като каква ти е колата?
#3
Публикувано 28 юни 2008 - 11:48
SLK 200, 2004 г.
#4
Публикувано 28 юни 2008 - 13:12
Най-добре е да отидеш на диагностика.
#5
Публикувано 28 юни 2008 - 19:55
м,отора ти влиза на авария и ти гаси цилиндрите които имат лошо изгаряне,...типичен дефект когато не се сменят свещи,...кара се с некачествено гореиво,..или катализаторите си заминават!
Затова и свети чекенджин!
Иди да ти направят един тест и не се опъвай като ти предложат да се сменят разни работи,...оти тоя мотор ще изплюе дебитомера и после ще шариш още кинти!
Огледай си маркуча за маслените пари,...често се скапва и първи цилиндър влиза на missfire!
Успех!
Затова и свети чекенджин!
Иди да ти направят един тест и не се опъвай като ти предложат да се сменят разни работи,...оти тоя мотор ще изплюе дебитомера и после ще шариш още кинти!
Огледай си маркуча за маслените пари,...често се скапва и първи цилиндър влиза на missfire!
Успех!
#6
Публикувано 01 юли 2008 - 12:09
Toку що ми се обадиха от сервиза да ми кажат, че компресията на втори цилиндър вместо 14 е 8 и трябва да се сваля главата. На мен нищо не ми говори това за компресията, а сваляне на глава си е "основен ремонт". Основен ремонт след 65000 км?!
Някой може ли да ми препоръча сервиз в София, където може да се случи това? Но някъде, където наистина знаят какво правят.
И имате ли идея колко време може да отнеме такъв ремонт?
Някой може ли да ми препоръча сервиз в София, където може да се случи това? Но някъде, където наистина знаят какво правят.
И имате ли идея колко време може да отнеме такъв ремонт?
#7
Публикувано 01 юли 2008 - 17:58
Свалянето на главата далеч не значи основен ремонт, може и с една гарнитура да минеш, но всичко ще се види когато главата падне, сега може да гадаем само. И един съвет- не вярвай сляпо на тия майстори, преди да почнеш с ремонтите закарай колата в друг сервиз, без да им казваш какво са ти казали и виж там каква диагноза ще ти поставят. Успех!
#8
Публикувано 01 юли 2008 - 21:19
Добре де, това дилъра ли ти го казва или от "някакъв" си сервиз?
#9
Публикувано 01 юли 2008 - 21:54
Дарс ауто е представител на Балкан стар в БургасДобре де, това дилъра ли ти го казва или от "някакъв" си сервиз?
#10
Публикувано 02 юли 2008 - 22:38
Това не го видях.
Колегата го е закъсал значи.
Колегата го е закъсал значи.
#11
Публикувано 03 юли 2008 - 08:56
Още по-лошо,че е колежка...Това не го видях.
Колегата го е закъсал значи.
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#12
Публикувано 03 юли 2008 - 21:44
Дарс ауто е представител на Балкан стар в Бургас
Насочи се към ония комплекс на излизане от Бургас посока София
#13
Публикувано 05 юли 2008 - 09:33
fika, мерси за желанието ти да ми помогнеш! Виждам, че пишеш и в другия форум.
Само за информация: трябваше да оставя колата в Дарс Ауто за сваляне на главата, защото ми демонстрираха как като се отвори капачката на маслото, докато двигателят работи, се чува странно чукане и ми казаха, че мога и да стигна до София, ако карам с максимум 100 км.
Само за информация: трябваше да оставя колата в Дарс Ауто за сваляне на главата, защото ми демонстрираха как като се отвори капачката на маслото, докато двигателят работи, се чува странно чукане и ми казаха, че мога и да стигна до София, ако карам с максимум 100 км.
#14
Публикувано 27 август 2008 - 11:10
Zdraveite znachi imam sledniq problem. Karam SLK 200 kompresor kolata se durgi dosta dobre no dokato ne zagree kakto premine 80 gradosa i spira da varvi i pochva da pali po trudno. Ako znaete neshto za tozi problem molq pishete
Здравеите значи имам следник проблем. Карам СЛК 200 компресор колата се
дурги доста добре но докато не загрее както премине 80 градоса и спира да
варви и почва да пали по трудно. Ако знаете нешто за този проблем молк
пишете
Здравеите значи имам следник проблем. Карам СЛК 200 компресор колата се
дурги доста добре но докато не загрее както премине 80 градоса и спира да
варви и почва да пали по трудно. Ако знаете нешто за този проблем молк
пишете
Този пост е редактиран от Veni®: 27 август 2008 - 15:09
като за първи път е простено
#15
Публикувано 27 август 2008 - 14:40
Бързо мини на кирилица
Аз съм българче и ..........нали се сещаш
Модераторите са..... огин
Сега ще те светне някой по врата
Поздрави
Аз съм българче и ..........нали се сещаш
Модераторите са..... огин
Сега ще те светне някой по врата
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни