Моля, след като се оправи всичко да кажеш от какво е било точно!

Двигателят започва да тресе при ниски обороти!?
Started by Carrera, 27 Jun 2008 - 21:37:07
17 replies to this topic
#17
Posted 30 December 2012 - 16:32
здравейте ,аз имам същия проблем с двигателя ,но с разликата че скоро купих автомобила slk 200 compressor 163hp 2002g. когато го запаля светва лампата на мотора и започва да подскача мотора и да играят оборотите ,и когато пусна климатика или друг консуматор също претупва мотора и оборотите играят, страхувам се вече да го паля защото незнам какво да правя, ако някой може да ми помогне с информация ще съм ви много благодарен!
#18
Posted 31 December 2012 - 09:58
Така...да се включа и аз със същия проблем
, но на W202-ка 2.5 турбодизел, автоматик ).
Първоначално преди около 2мес. когато ми започнаха проблемите се появи горепосочения проблен.Тресе когато си иска - студена, топла. Така все едно е на 400 об/мин. или на 4 вместо 5 цилиндъра...Започнах с най-простичкото - смяна на филтрите /горивен и въздушен/,две различки добавки за прочистване, преглед на свещите...докато стигна до диагностиката се загуби турбината...и спря да се тресе. В "Супердизел" я закачихме и ми казаха че ГНП няма проблем /във връзка с тресенето/, а че е заминал вакуумен клапан на турбото /там с онова лостче което го отваря/...Да продължа напред - подмених въпросния клапан и турбото тръгна, но с това избиха едни о-пръстенчета на колекторите отгоре и се върна и тресенето на мотора. Имам две различни версии, но моля споделете и вашето мнение:
1. тампон на скорости,мотор - при тресящ мотор и заход за паркиране, още с тръгването назад усетих как престана. Все едно нещо се "намести"...но това само веднъж. После дори и нарочно направена същата маневра - нищо
2. При нормално работещ мотор, тръгвам да карам по-динамично /с повечко газ/ и още напървия светофар на които падат оборотите започва да тресе.
Моля ви посочете ми връзката между всички неща или някого кото да я погледне

Първоначално преди около 2мес. когато ми започнаха проблемите се появи горепосочения проблен.Тресе когато си иска - студена, топла. Така все едно е на 400 об/мин. или на 4 вместо 5 цилиндъра...Започнах с най-простичкото - смяна на филтрите /горивен и въздушен/,две различки добавки за прочистване, преглед на свещите...докато стигна до диагностиката се загуби турбината...и спря да се тресе. В "Супердизел" я закачихме и ми казаха че ГНП няма проблем /във връзка с тресенето/, а че е заминал вакуумен клапан на турбото /там с онова лостче което го отваря/...Да продължа напред - подмених въпросния клапан и турбото тръгна, но с това избиха едни о-пръстенчета на колекторите отгоре и се върна и тресенето на мотора. Имам две различни версии, но моля споделете и вашето мнение:
1. тампон на скорости,мотор - при тресящ мотор и заход за паркиране, още с тръгването назад усетих как престана. Все едно нещо се "намести"...но това само веднъж. После дори и нарочно направена същата маневра - нищо
2. При нормално работещ мотор, тръгвам да карам по-динамично /с повечко газ/ и още напървия светофар на които падат оборотите започва да тресе.
Моля ви посочете ми връзката между всички неща или някого кото да я погледне
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users