
Климатик - духа ми топлоw210, 98ма
Започната от mrluigi, 23 юни 2008 - 15:24:10
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 юни 2008 - 15:24
значи смених фреона преди 2 седмици - нямаше изтичане на фреон отникъде. от вчера климатикът ми почна да духа постоянно топло и да издава адски странен звук от духалките като го спра. според "спецове" тук във фирмата - филтърът е за почистване. та въпросът ми е мога ли сам да го почистя и къде другаде да проверя за нещо нередно по климатика?
също бордовият компютър ми отчита грешна температура - -15 градуса, което също може да е причина или бъркам?
благодаря предварително.
също бордовият компютър ми отчита грешна температура - -15 градуса, което също може да е причина или бъркам?
благодаря предварително.
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#2
Публикувано 23 юни 2008 - 18:42
значи смених фреона преди 2 седмици - нямаше изтичане на фреон отникъде. от вчера климатикът ми почна да духа постоянно топло и да издава адски странен звук от духалките като го спра. според "спецове" тук във фирмата - филтърът е за почистване. та въпросът ми е мога ли сам да го почистя и къде другаде да проверя за нещо нередно по климатика?
също бордовият компютър ми отчита грешна температура - -15 градуса, което също може да е причина или бъркам?
благодаря предварително.
Ако е филтъра направо се сменя. Но за звуците няма логична връзка с филтъра.
#3
Публикувано 23 юни 2008 - 18:54
По вероятно е да имаш скапан датчик -тоя дето показва темп. на околната среда. Така електрониката си мисли че наван е -15 демек студено и не пуска климатика.
Иди отпреде -отвори колата и виж дали се върти комресора на климатика и докладваи да видим какво ще следва натък.
Иди отпреде -отвори колата и виж дали се върти комресора на климатика и докладваи да видим какво ще следва натък.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Публикувано 23 юни 2008 - 19:24
компресорът се върти. друго нещо установих - че само духалките на шофьора духат топло - тази отляво и тази в средата (само едната), а всички други си духат студено.........
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#5
Публикувано 23 юни 2008 - 22:18
Датчика за външната температура ти е евтин и си го вземи от БС (30лв. с ДДС) 
С климатик или климатроник си?

С климатик или климатроник си?
#6
Публикувано 23 юни 2008 - 22:27
компресорът се върти. друго нещо установих - че само духалките на шофьора духат топло - тази отляво и тази в средата (само едната), а всички други си духат студено.........
Провери да не ти е блокирал в отворено положение двойния винтил (левия) който пуска топлото.
Датчика за външната температура ти е евтин и си го вземи от БС (30лв. с ДДС)
С климатик или климатроник си?
Поръчвал съм за Е класа 210 и датчика струваше 140лв.
#7
Публикувано 23 юни 2008 - 22:34
Поръчвал съм за Е класа 210 и датчика струваше 140лв.
Geber-ите на 210-ките са два чешита, има и от старите, като моя на пурата който излиза 134лв. с ДДС и този другия по-новия 30лв. с ДДС

#8
Публикувано 24 юни 2008 - 09:09
Провери да не ти е блокирал в отворено положение двойния винтил (левия) който пуска топлото.
Поръчвал съм за Е класа 210 и датчика струваше 140лв.
благодаря за отговорите.
можеш ли да ми кажеш къде се намира точно този ляв винтил?
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#9
Публикувано 24 юни 2008 - 09:10
Провери да не ти е блокирал в отворено положение двойния винтил (левия) който пуска топлото.
Поръчвал съм за Е класа 210 и датчика струваше 140лв.
благодаря за отговорите.
можеш ли да ми кажеш къде се намира точно този ляв винтил?
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#11
Публикувано 24 юни 2008 - 11:31
Е това май си е "болест" на 210-те защото и при мен е така, но като ги подчукна с отверката и се оправят. Вчера докато ги манипулирах ме спря едно момче и той със същия проблем и ми каза, че му искат 400 лв. за ремонт (ПОДМЯНА).
#12
Публикувано 24 юни 2008 - 11:53
Абе не знам дали е болест, но дълговечието им определено е свързано със състоянието на антифриза.
Аз като знам какво източих от радиатора на фиата, ако климатроника беше реализиран с такива клапани, трябваше директно да ги хвърлям!
И това горното само защото някой решил да налива помии за спиране на течове вместо просто да смени радиатора.
Според мен проблемите с клапаните са свързани предимно с кофти състояние на антифриза - сега или в миналото.
При мен например антифриза си го заварих бистър като горски поток и такъв си остана.
И не съм имал проблеми с клапаните.
Аз като знам какво източих от радиатора на фиата, ако климатроника беше реализиран с такива клапани, трябваше директно да ги хвърлям!
И това горното само защото някой решил да налива помии за спиране на течове вместо просто да смени радиатора.
Според мен проблемите с клапаните са свързани предимно с кофти състояние на антифриза - сега или в миналото.
При мен например антифриза си го заварих бистър като горски поток и такъв си остана.
И не съм имал проблеми с клапаните.
#13
Публикувано 26 юни 2008 - 13:00
И аз имах същия проблем. Не знам от къде си, но аз моите ги направих при един пич от София, Люлин. Занимава се с аларми. 150 лв. ми взе за двете.
#14
Публикувано 26 юни 2008 - 15:14
Тия винтили могат да се отворят и да се види какво им е състоянието и да се поизчистат ако имат много котлен камък. Моя на S класата го смених защото стария се беше скапал тотално. Сегашния ми антифриз е хубав а водата с която съм го смесил е дестилирана и не очаквам да имам проблеми с него.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни