Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Климатик - духа ми топлоw210, 98ма


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:

Публикувано 23 юни 2008 - 15:24

значи смених фреона преди 2 седмици - нямаше изтичане на фреон отникъде. от вчера климатикът ми почна да духа постоянно топло и да издава адски странен звук от духалките като го спра. според "спецове" тук във фирмата - филтърът е за почистване. та въпросът ми е мога ли сам да го почистя и къде другаде да проверя за нещо нередно по климатика?

също бордовият компютър ми отчита грешна температура - -15 градуса, което също може да е причина или бъркам?

благодаря предварително.
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#2 apock

apock

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 23 юни 2008 - 18:42

значи смених фреона преди 2 седмици - нямаше изтичане на фреон отникъде. от вчера климатикът ми почна да духа постоянно топло и да издава адски странен звук от духалките като го спра. според "спецове" тук във фирмата - филтърът е за почистване. та въпросът ми е мога ли сам да го почистя и къде другаде да проверя за нещо нередно по климатика?

също бордовият компютър ми отчита грешна температура - -15 градуса, което също може да е причина или бъркам?

благодаря предварително.


Ако е филтъра направо се сменя. Но за звуците няма логична връзка с филтъра.
  • 0

#3 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 23 юни 2008 - 18:54

По вероятно е да имаш скапан датчик -тоя дето показва темп. на околната среда. Така електрониката си мисли че наван е -15 демек студено и не пуска климатика.
Иди отпреде -отвори колата и виж дали се върти комресора на климатика и докладваи да видим какво ще следва натък.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#4 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:

Публикувано 23 юни 2008 - 19:24

компресорът се върти. друго нещо установих - че само духалките на шофьора духат топло - тази отляво и тази в средата (само едната), а всички други си духат студено.........
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 23 юни 2008 - 22:18

Датчика за външната температура ти е евтин и си го вземи от БС (30лв. с ДДС) ;)
С климатик или климатроник си?
  • 0

logo-600-1002.png


#6 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юни 2008 - 22:27

компресорът се върти. друго нещо установих - че само духалките на шофьора духат топло - тази отляво и тази в средата (само едната), а всички други си духат студено.........


Провери да не ти е блокирал в отворено положение двойния винтил (левия) който пуска топлото.


Датчика за външната температура ти е евтин и си го вземи от БС (30лв. с ДДС) ;)
С климатик или климатроник си?


Поръчвал съм за Е класа 210 и датчика струваше 140лв.
  • 0

#7 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 23 юни 2008 - 22:34

Поръчвал съм за Е класа 210 и датчика струваше 140лв.


Geber-ите на 210-ките са два чешита, има и от старите, като моя на пурата който излиза 134лв. с ДДС и този другия по-новия 30лв. с ДДС ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#8 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:

Публикувано 24 юни 2008 - 09:09

Провери да не ти е блокирал в отворено положение двойния винтил (левия) който пуска топлото.
Поръчвал съм за Е класа 210 и датчика струваше 140лв.


благодаря за отговорите.
можеш ли да ми кажеш къде се намира точно този ляв винтил?
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#9 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:

Публикувано 24 юни 2008 - 09:10

Провери да не ти е блокирал в отворено положение двойния винтил (левия) който пуска топлото.
Поръчвал съм за Е класа 210 и датчика струваше 140лв.


благодаря за отговорите.
можеш ли да ми кажеш къде се намира точно този ляв винтил?
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#10 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 24 юни 2008 - 10:49

Разгледай статията или най-малкото снимките от ТУК.

Онова двойното е "двойния вентил" :icon_coolgrin:

Публикувано изображение
  • 0

879897.png


#11 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 641 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Публикувано 24 юни 2008 - 11:31

Е това май си е "болест" на 210-те защото и при мен е така, но като ги подчукна с отверката и се оправят. Вчера докато ги манипулирах ме спря едно момче и той със същия проблем и ми каза, че му искат 400 лв. за ремонт (ПОДМЯНА).
  • 0

#12 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 24 юни 2008 - 11:53

Абе не знам дали е болест, но дълговечието им определено е свързано със състоянието на антифриза.
Аз като знам какво източих от радиатора на фиата, ако климатроника беше реализиран с такива клапани, трябваше директно да ги хвърлям!
И това горното само защото някой решил да налива помии за спиране на течове вместо просто да смени радиатора.
Според мен проблемите с клапаните са свързани предимно с кофти състояние на антифриза - сега или в миналото.
При мен например антифриза си го заварих бистър като горски поток и такъв си остана.
И не съм имал проблеми с клапаните.
  • 0

879897.png


#13 alexcorp

alexcorp

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 26 юни 2008 - 13:00

И аз имах същия проблем. Не знам от къде си, но аз моите ги направих при един пич от София, Люлин. Занимава се с аларми. 150 лв. ми взе за двете.
  • 0

#14 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юни 2008 - 15:14

Тия винтили могат да се отворят и да се види какво им е състоянието и да се поизчистат ако имат много котлен камък. Моя на S класата го смених защото стария се беше скапал тотално. Сегашния ми антифриз е хубав а водата с която съм го смесил е дестилирана и не очаквам да имам проблеми с него.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни