Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Ами сега ??? Mercedes G 55 AMG: Разяреният бикMercedes G


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 mchochone

mchochone

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bulgaria/Norwey

Posted 20 June 2008 - 06:32

Mercedes G 55 AMG: Разяреният бикG-класата не попада сред най-продаваните модели на швабите. Явно все пак продажбите на 27-годишния колос, който за последно бе основно модернизиран през 1990 година, достигат удовлетворяващи нива. Публикуваме официална информация за новия топмодел на G-класа - разработката на AMG.
Като оставим настрана новата предна маска и 19-цоловите колела с гуми във формат 275/55, най-забележителната техническа промяна в автомобила са допълнителните седем конски сили, които генерира 5,5-литровия V8-агрегат - общо 507 "коня". Върховата скорост на всъдехода е ограничена по електронен път на 210 км/ч, класическият спринт до 100 км/ч се осъществява за 5,5 секунди.

Други отличителни белези на версията AMG са по-масивните брони, алуминиевите апликации в интериора и спортната изпускателна система. Mercedes G 55 AMG ще се предлага само с дълга колесна база от септември 2008 година на цена от около 121 хил. евро. А да искам момчета да прочете те и това обърнете внимание на победителите с какви джипове са....


Местността Узана" над гр. Габрово се наложи през последните години като най-чест домакин на кръгове от екстремните моторни спортове. Многообразието от възможни посоки за маршрутите и характерът на терена я правят желана изходна точка както за джиповете, така и за ендуристите. Всяко мероприятие в района има „висок рейтинг" и се записва сред отличниците. Не прави изключение и тазгодишното „Габрово Трофи", организирано от местния клуб „Риск" с помощта на клуб „Луда работа" в лицето на трасе-създателя Янчо Терзиев и асистиращата група. Вера Лагадова бе решила да направи „състезание за състезателите" и напълно успя - получи се тежка, типична „трофи" надпревара, която достави голямо удоволствие на всички участници.



Още първият състезателен ден успя доста да озори 26-те екипажа, като най-големият екшън се състоя на пословичната вече „Ясеновска пътека". На брифига предната вечер Янчо Терзиев бе предупредил за всички „интересни" точки по трасето и какъв е правилният подход за преодоляването им. На скалната пътека си изискваше двойно осигуряване на автомобилите при преминаване, защото евентуално изпускане на страничния наклон би довело до падане в 200-метрова пропаст. Голям екип на организаторите помагаше на екипажите и внимаваше за тяхната безопасност. Първи на екстрема се появиха двата мерцедеса на Красимир Илиев и Десислав Славчев, които в случая нямаха предимство от водачеството си. Те трябваше да се справят с острите скални зъбери и така улесниха следващите. Осигуровки и лебедки влязоха в действие. Пристигналият Семко Семков беше много нетърпелив и искаше да ги заобиколи, но нямаше такава възможност. По-късно камъните се поогладиха и осигуряването остана само на въжета, а имаше и достатъчно хора за това. Трудността в случая идваше от това, че наклонът беше хем по посока на движението хем страничен! Ако не уцелиш с 10 см, увисваш на корем. Спускането от камъните изискваше задно осигуряване, а късите бази масово заставаха на кантар.



Въпреки тежките препятствия през първия ден, само двама участници не успяха да финишират - двете „Лада Нива" на Явор Имамов и Владимир Севрийски. За степента на трудност на етапа говори достатъчно фактът, че средната скорост на първия (Семко Семков с Mercedes G) беше 14.55 км/ч, а времето му 2.44.56 часа за 40 км. Само на 26 сек след него завърши Дончо Цанев с Mercedes G, а трети (на 3:41 мин след първия) Георги Андреев с Mercedes G. Фаворитите за спечелване на тазгодишния шампионат Десислав Славчев и Красимир Илиев останаха съответно на четвърто и пето място. Неприятен инцидент попречи на Десислав Славчев да се класира по-напред, не по негова вина и за съжаление предизвикан от оф-роуд фенове, които не се съобразиха с указанията на съдиите и организаторите и навлязоха в трасето срещу тях.



Вторият ден навигация предложи двойно по-дълъг маршрут - 80 км, с коефициент 3. Етапът бе типично трофи с по-трудни и по-леки участъци, като не липсваха и хубави черни пътища, където можеше да се дава яко газ. Невралгично място за повечето се оказа горски път при качване по южния склон на Стара планина. За разлика от първия ден, през този се оказа предимство да стартираш по-рано, защото след ливналия се през нощта дъжд трасето бързо се разкаля, а и образувала се тапа отне възможността на повечето екипажи да надпредват. Разровеният от пороите планински път отново принуди състезателите да разчитат основно на лебедките си. След като тази на Андон Миланов не издържа, се образува и гореспоменатата „тапа", където се изчакваше с часове. Някои екипажи идваха, виждаха ситуацията и се отказваха да минават през екстре-ма.



Пътеките около Енина взеха много „жертви" и 7 екипажа се отказаха по технически причини. Спукани гуми, скъсани въжета и колани, издъхнали лебедки забавяха много от участниците. Шансът да се откъсне напред още в началото на етапа позволи на Ивайло Върбанов да го спечели и то със солидна преднина. Времето му е 3:23:40 ч, което му донесе 75 точки. Дончо Цанев повтори отличното си представяне от предния ден и завърши 21 мин след Иво, а трети отново бяха „саламандрите" Георги Андреев - Христо Борисов. С общ сбор от 44+66 точки в класирането на „Габрово Трофи" поведе казанлъчанинът Дончо Цанев, навигиран от чаровната си съпруга Ива, които отпразнуваха успеха си подобавящо с останалите участниците в дискотеката до зори. Добре, че стартът на затвореното трасе в с. Ябълка бе с по-късен начален час - 11.00 ч.



Мотопистата е добре позната на всички - единствената изненада можеше да дойде от дъжда, който през цялото време се опитваше да завали, но до края все пак се въздържа. Джиповете стартираха по два, през 1.30 мин по обратен ред на класирането си. Основното в заключителния етап, естествено, беше даването на пълна газ и най-големите емоции бяха Долфи или Семко ще бъдат най-бързи. Публиката и агитките на двата екипажа трескаво замерваха междинните им времена на трите обиколки, но накрая техниката на Минко Минков отсече: Красимир Илиев - 8:10.1, Семко - 3 секунди след него. Върбанов, който не изневери на атрактивния си стил, демонстира почти пълната мощ на своята нова Toyota - казвам „почти", защото, както и на затвореното трасе на „Адвенчър България", бе останал само с един завой на кормилната система, а и четвъртата му скорост отказа да се включи след първата обиколка. С получените 22 точки от траяла, Семко Семков отне бронза в крайното класиране от Георги Андреев и се качи на почетната стълбичка.



Специално внимание заслужава екипажът Александър Иванов (на квадрат), които вече се състезават с бившия вече Mercedes (G на Янчо Терзиев, които премина и през ръцете на Златко Георгиев. Пролича си, че вече е овладял мощната машина и на всяко следващо състезание се изявява все по-добре. Прогнозите на наблюдателите са, че ако кара в този дух, догодина „Алекс Моторс" ще са сериозна заплаха за челната тройка. Ако десният крак на Сава Трендафилов натежи още малко, супер подготвеното му Pajero в комбинация с опитния навигатор Борко Борисов, също има всички предпоставки да поднесе много изненади.



След финала всички изразиха пълното си удовлетворение от трасето и организацията на „Габрово Трофи", а в момента вече се стягат за следващия тежък кръг „София Трофи", организиран от клуб „Hot Extreme - SBK", който ще се проведе от 10 до 14 октомври.

Attached Files


  • 0
Мерцедес-ът е стил на живот, в който няма заплаха и агресия. "Не ходи накъдето те води пътя. Вместо това тръгни натам, където няма пътища и ги прокарай!"

#2 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Posted 20 June 2008 - 10:46

Ами това е машината - то е ясно! Но трябват солидни спонсори.... :)
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 20 June 2008 - 22:53

Радвам се много, че все още правят разработки на това купе :0_yahoo:
За мен това е джипа на Мерцедес, всичко друго е компромис :allhail:
  • 0

logo-600-1002.png


#4 G 5.5 AMG

G 5.5 AMG

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:
  • Град:София

Posted 29 July 2009 - 16:20

Няма друг джип това е много ясно,класика в жанра. :D
  • 0

#5 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 29 July 2009 - 21:53

G класата е номер 1 :icon_welldone:
  • 0

#6 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
Garage View Garage

Posted 05 August 2009 - 13:48

То ако не е хубав джип няма да е такава цифра ;)
ГЛ-а също ми харесва от клас "джипове".


"Хубава паша ама не е наша".
  • 0
Публикувано изображение

#7 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Posted 11 August 2009 - 11:15

То ако не е хубав джип няма да е такава цифра ;)
ГЛ-а също ми харесва от клас "джипове".


Абе незнам но GL-а е някак си по издалжен и неми харесва много много...
Но Г-класата е уникална просто всички други джипове бледнеят пред Г-класата.
За мен това е джипа. :bigemo_harabe_net-110: :icon_welldone: :flagMB new:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users