След като смених двата тампона на двигателя (ML 320 '99) и висящ лагер на скоростната кутия се получи следното:
1. На високи скорости няма мощност(след 150).
2. Автоматика не е типтроник а със 4,3,2,1 след D и неможе да превключи от D надолу.
3. Самия лост на скоростите някакси е по напред и като се включи на D не опира в пластмасата и остава 4мм луфт, а преди опираше.
Кажете това нормално ли е след смяна на тампоните на двигателя, възможно ли е да се оправи само(т.е. двигателя да слегне) и дали трябва да сменя и тампона на скоростната кутия.
Предварително Благодаря за помощта.

Проблем след смяна на тампоните на двигателя
Started by Александър, 18 Jun 2008 - 16:27:46
3 replies to this topic
#1
Posted 18 June 2008 - 16:27
#2
Posted 18 June 2008 - 18:13
Нищо нормално няма, остави ги "майсторите" какво ти говорят.
Най-показателни са зъбите - за нещата които се оправят сами ми е мисълта...
Сляга се зелето в бидона, бягай на сервиз и успех!
Най-показателни са зъбите - за нещата които се оправят сами ми е мисълта...
Сляга се зелето в бидона, бягай на сервиз и успех!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#3
Posted 18 June 2008 - 19:34
...оакали са се.....от бързане!
Връщай се и да огледат кои неша след повдигане на двигателя са се откачили или разместили,...реглажа на лоста на автоматика,...и най-важното-на кои дупки са сложени новите тампони на мотора!
Успех!
Връщай се и да огледат кои неша след повдигане на двигателя са се откачили или разместили,...реглажа на лоста на автоматика,...и най-важното-на кои дупки са сложени новите тампони на мотора!
Успех!
#4
Posted 19 June 2008 - 01:03
И така......от лоста на автоматика беше. Всичко е наред. Благодаря за бързите отговори.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users