Шасито на Форд, вероятно е от Форд Спартан. Иначе този автомобил, който си показал прилича повече на Мерцедес от предишно дискутирания, а модела на който прилича е 540К произвеждан през 1936-1937г., но май пак е реплика. Със сигурност не е същия, като оригинала на 540К, но най-много се доближава до него.Видях едно към едно с нея, с шаси на Форд, седя в Мотоексперт известно време.
А това говори ли ви нещо?
Интересни снимки на МерцедесиОт където и да са
Започната от mercedes, 18 май 2005 - 17:28:19
1262 мнения по тази тема
#766
Публикувано 05 май 2011 - 14:14
#767
Публикувано 05 май 2011 - 14:32
100% replica. Мисля че отдолу е Ford Sierra, като английските kit cars.
Беше невероятно добро изпълнение. Страхотно внимание към детайлите.
Беше невероятно добро изпълнение. Страхотно внимание към детайлите.
#768
Публикувано 06 май 2011 - 12:26
Еее,знаех си че Сиерата е велика кола,ама комбинация с Бенц...
#769
Публикувано 06 май 2011 - 20:07
Aма напълно сериозно за Сиерата. Повечето кит-карс, които англичаните правят (а те май най-много кит кар производителите имат в Европа), са базирани на Сиера.
Има много универсално шаси и са със задно... поне истинските старите.
Има много универсално шаси и са със задно... поне истинските старите.
#770
Публикувано 25 май 2011 - 21:48
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#771
Публикувано 25 май 2011 - 23:29
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#772
Публикувано 31 май 2011 - 11:35
еба*и как жално гледа с очички тва ЦЛК
#773
Публикувано 01 юни 2011 - 08:55
И теб да те накичат така некадърно и ти ще гледаш жално
#774
Публикувано 09 юни 2011 - 10:58
Супер снимки, особено зеления И аз искам моя в такъв цвят да бъде
#775
Публикувано 09 юни 2011 - 14:19
И теб да те накичат така некадърно и ти ще гледаш жално
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#777
Публикувано 06 юли 2011 - 08:58
А какво ще кажте за тази G-class Wagon!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#778
Публикувано 08 юли 2011 - 22:37
Следват яките W140-ки, за които ХаРи пита:
1. Черна W140 S-class Carlsson 74
2. Друга черна W140 S-class AMG 73
3. И още една W140 S-class Brabus 74, този път сребриста
Освен тях имаше още и:
W140 600 SE Lorinser
Както и тази W140 S-class в цвят слонова кост, която е била такси в Берлин и е навъртяла 1.6 милиона километра в града (като такси), като на 800 хил. километра е сменен двигателя с чисто нов в завода
Извинявам се, ако не са най-уникалните, но определено са екземпляри, които заслужават внимание!
Между другото - кадрите са от щанда на S-class клуб, по време на изложението Stuttgart Retro Classics тази година.
Колите са на членове на клуба - двете черни - Carlsson и AMG са на председателя на клуба
1. Черна W140 S-class Carlsson 74
2. Друга черна W140 S-class AMG 73
3. И още една W140 S-class Brabus 74, този път сребриста
Освен тях имаше още и:
W140 600 SE Lorinser
Както и тази W140 S-class в цвят слонова кост, която е била такси в Берлин и е навъртяла 1.6 милиона километра в града (като такси), като на 800 хил. километра е сменен двигателя с чисто нов в завода
Извинявам се, ако не са най-уникалните, но определено са екземпляри, които заслужават внимание!
Между другото - кадрите са от щанда на S-class клуб, по време на изложението Stuttgart Retro Classics тази година.
Колите са на членове на клуба - двете черни - Carlsson и AMG са на председателя на клуба
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#779
Публикувано 08 юли 2011 - 22:42
Ето и още мялко - пак от изложението Stuttgart Retro Classics 2011
SL 320 - оригинален и много запазел Lorinser
280 SL Automatik - още един оригинален и много запазен Lorinser
А това е новото E-coupe cabriolet W212 - чистак-бърсак нов Lorinser
Тук е важно да се уточни, че снимката е от март 2011 г. а купе кабриолетът тъкмо беше излязъл на пазара!
Mercedes M-Coupe 55 AMG (W111 280 SE 3.5) с тунингован двигател от Mechatronik
SL 320 - оригинален и много запазел Lorinser
280 SL Automatik - още един оригинален и много запазен Lorinser
А това е новото E-coupe cabriolet W212 - чистак-бърсак нов Lorinser
Тук е важно да се уточни, че снимката е от март 2011 г. а купе кабриолетът тъкмо беше излязъл на пазара!
Mercedes M-Coupe 55 AMG (W111 280 SE 3.5) с тунингован двигател от Mechatronik
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#780
Публикувано 08 юли 2011 - 22:45
А това е макет (всъщност реален двигател) от W140 V12. Макетът е бил използван на автомобилното изложение във Франкфурт, когато на пазара излиза моделът - там е била премиерата му. Макетът е бил прибран в хранилището на Daimler над 15 години, и преди известно време членове на S-class клуба са го поискали (и са го получили) от Daimler, за да го използват като експонат на различни изложби, в които участва клубът.
Е не е ли красота, а?
Е не е ли красота, а?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни