Вакум помпата подлежи на ремонт.Капаците на бусовите вакум помпи са захванати с 4 болта,на леките коли са само натиснати на 6 места и след време започва да се клати капака.
За да се спре клатенето на капака и теча на масло,се разтварят ушите и капака се вади.Гледа се къде може да се разпробие и да се направят резби за три болта(мисля че бяха 4мм болтчета)разпробиваш капака и помпата.Най добре е да видиш от бусова помпа къде са дупките.
Гарнитурата най вероятно ще се е протрила от вибрациите,мажеш със силикон само по ръба на капака и затваряш с болтчетата. ![:beer:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/beer.gif)
Пич,просто не знаеш колко си(ми) ценен.Ако номера се получи,кръчмата ще е от мен
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Между другото в един магазин ми предложиха вакуум помпа,напълно идентична с моята,но в каталога на компютъра бе посочена като бусова(за 601 мотор).Точно така е притисната(щампована) фабрично на 6 места и аз предполагам(не съм я отворил още от тази страна) че се е скапала гарнитурата и оттам таи масло.Смятам да я хвана с болтове,точно както ми предлагаш,но преди това искам да разбера НОРМАЛНО ли е въобще да циркулира масло в тази (външната,а не от страна на мотора) част на вакуум помпата.Аз лично предполагам че е нормално,подобно на платната на бензиновата помпа,които не трябва да остават сухи.Обаче ако не е,трябва да търся скапан семеринг или клапан,което на практика обезсмисля ремонта.Подчертавам още веднъж(писах май по-горе) че помпата си работи съвсем читаво,като изключа теча на масло от нея.
P.S.Към колегата К79-няма проблем да постна няколко снимки,но вероятно ще го направя утре,защото я дадох(помпата) на един приятел да я огледа.
Иначе,като устройство се намира горе,вдясно от водната помпа,ето я разглобена(погледната от към мотора):
http://www.snimka.bg...=216805&photo=5