Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Теч на масло от вакуум помпаW201


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 Rado555

Rado555

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 04 юни 2008 - 22:07

Както споменах в една тема,след пътуване до морето установих теч на масло(двигателно) на моя хубавец(MB190D).Не много,но достатъчно за да е обезпокоително за мен.Маслото под кората на мотора бе малко,но вследствие на завихрянето самият двигател беше трагично омазан.Съответно-на баня и под капака светна.Карах го така през деня без много форсаж и...капка не капна от него,затова го изкарах на околовръстното и газ.Е,показа се-няколко капки под вакуум помпата,които завихрянето грижливо разстилаше по картера,та чак до скоростната кутия.Интересното в случая за мен бе,че маслото не таи от гарнитурата на вакуум помпата,а от по-външния ръб,което ме навежда на мисълта за скапан семеринг.Така или иначе,но утре съм решил да я сваля и да видя за какво става въпрос.
Обръщам се към вас колеги,които сте имали подобен проблем за помощ.Ако помпата е капсулована,то решението идва от само себе си-НОВА.Надявам се да е другият вариант и да подлежи на ремонт.Схема на вакуум помпа също не би ми била излишна.Разчитам на вашето съдействие. Успех и безаварийно каране на всички :icon_welldone:

Този пост е редактиран от Faca: 21 февруари 2009 - 21:36

  • 0

#2 Rado555

Rado555

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 06 юни 2008 - 14:01

Колеги,никой ли не се е сблъсквал с моя проблем или просто не ви се пише??? Както и да е...Вчера свалих злополучната помпа,за да установя че вътре всичко си е 6-диафрагмата и лагерите са здрави,клапанчетата видимо-също.Реално,тя си и работеше перфектно преди да я разглобя.Проблема,както споменах в по-горния пост е в теча на масло под ръба на външния капак.Засега се въздържам да сваля този външен капак(фабрично пресован е към кутията на вакуум помпата,няма болтове)
Безкрайно ще съм ви задължен,ако някой все пак е отварял подобна помпа и ме светне...какво натиска пружината(под лагерите)-вероятно семеринг или втулка.И нормално ли е да има омасляване през нея(или през някое от малките(3) клапанчета .Ако е така,то проблема ми ще се реши(надявам се) сравнително лесно като разпробия(за болтове) външния капак и го залепя със силикон или лепило.Помогнете,че ме заболя главата от цената(480) в АУТО+.При това-съмнително оригинална,сравнявайки я като изпълнение с моята.Затова съм по-склонен да я дам за ремонт(ако подлежи на такъв) и вие ми препоръчате човек
  • 0

#3 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 06 юни 2008 - 14:06

Колеги,никой ли не се е сблъсквал с моя проблем или просто не ви се пише??? Както и да е...Вчера свалих злополучната помпа,за да установя че вътре всичко си е 6-диафрагмата и лагерите са здрави,клапанчетата видимо-също.Реално,тя си и работеше перфектно преди да я разглобя.Проблема,както споменах в по-горния пост е в теча на масло под ръба на външния капак.Засега се въздържам да сваля този външен капак(фабрично пресован е към кутията на вакуум помпата,няма болтове)
Безкрайно ще съм ви задължен,ако някой все пак е отварял подобна помпа и ме светне...какво натиска пружината(под лагерите)-вероятно семеринг или втулка.И нормално ли е да има омасляване през нея(или през някое от малките(3) клапанчета .Ако е така,то проблема ми ще се реши(надявам се) сравнително лесно като разпробия(за болтове) външния капак и го залепя със силикон или лепило.Помогнете,че ме заболя главата от цената(480) в АУТО+.При това-съмнително оригинална,сравнявайки я като изпълнение с моята.Затова съм по-склонен да я дам за ремонт(ако подлежи на такъв) и вие ми препоръчате човек


Пусни една две снимки колега!
В смисъл такъв, че мже някой да е има подобен проблем, но като види снимките, чак тогава да се сети :icon_coolgrin:
За голямо съжаление аз друго не бих могъл да ти кажа :(
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#4 sponsora

sponsora

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:В.Търново БГ;Helsinki FIN

Публикувано 06 юни 2008 - 15:00

Вакум помпата подлежи на ремонт.Капаците на бусовите вакум помпи са захванати с 4 болта,на леките коли са само натиснати на 6 места и след време започва да се клати капака.
За да се спре клатенето на капака и теча на масло,се разтварят ушите и капака се вади.Гледа се къде може да се разпробие и да се направят резби за три болта(мисля че бяха 4мм болтчета)разпробиваш капака и помпата.Най добре е да видиш от бусова помпа къде са дупките.
Гарнитурата най вероятно ще се е протрила от вибрациите,мажеш със силикон само по ръба на капака и затваряш с болтчетата. :beer:
  • 0
С жени и с прости хора трудно се общува.
Всеки има право да няма вкус.
Mercedes 123 240D вечният автомобил
Mercedes 201 200D икономичен мъртвец
Mercedes 124 300DТ милионника

#5 Rado555

Rado555

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 07 юни 2008 - 12:25

Вакум помпата подлежи на ремонт.Капаците на бусовите вакум помпи са захванати с 4 болта,на леките коли са само натиснати на 6 места и след време започва да се клати капака.
За да се спре клатенето на капака и теча на масло,се разтварят ушите и капака се вади.Гледа се къде може да се разпробие и да се направят резби за три болта(мисля че бяха 4мм болтчета)разпробиваш капака и помпата.Най добре е да видиш от бусова помпа къде са дупките.
Гарнитурата най вероятно ще се е протрила от вибрациите,мажеш със силикон само по ръба на капака и затваряш с болтчетата. :beer:


Пич,просто не знаеш колко си(ми) ценен.Ако номера се получи,кръчмата ще е от мен :) Между другото в един магазин ми предложиха вакуум помпа,напълно идентична с моята,но в каталога на компютъра бе посочена като бусова(за 601 мотор).Точно така е притисната(щампована) фабрично на 6 места и аз предполагам(не съм я отворил още от тази страна) че се е скапала гарнитурата и оттам таи масло.Смятам да я хвана с болтове,точно както ми предлагаш,но преди това искам да разбера НОРМАЛНО ли е въобще да циркулира масло в тази (външната,а не от страна на мотора) част на вакуум помпата.Аз лично предполагам че е нормално,подобно на платната на бензиновата помпа,които не трябва да остават сухи.Обаче ако не е,трябва да търся скапан семеринг или клапан,което на практика обезсмисля ремонта.Подчертавам още веднъж(писах май по-горе) че помпата си работи съвсем читаво,като изключа теча на масло от нея.

P.S.Към колегата К79-няма проблем да постна няколко снимки,но вероятно ще го направя утре,защото я дадох(помпата) на един приятел да я огледа.
Иначе,като устройство се намира горе,вдясно от водната помпа,ето я разглобена(погледната от към мотора):
http://www.snimka.bg...=216805&photo=5
  • 0

#6 sponsora

sponsora

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:В.Търново БГ;Helsinki FIN

Публикувано 07 юни 2008 - 16:21

Напълно нормално е да има масло там.При положение че работи само захвани капака както ти описах по горе.
На снимките които си прикачил се виждат два клапана а след като извадиш капака ще видиш още един от другата страна.След сваляне на капака има и едно буталце което е захванато с шестограмен болт,и на него има тефлонов сегмент,но при положение че помпата работи не го пипай.
Да питам това на снимките твоята помпа ли е,понеже видях че е захваната с болтчета.Ако е твоята не би трябвало да тече.
Поздрави.
  • 0
С жени и с прости хора трудно се общува.
Всеки има право да няма вкус.
Mercedes 123 240D вечният автомобил
Mercedes 201 200D икономичен мъртвец
Mercedes 124 300DТ милионника

#7 Rado555

Rado555

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 07 юни 2008 - 21:20

Напълно нормално е да има масло там.При положение че работи само захвани капака както ти описах по горе.
На снимките които си прикачил се виждат два клапана а след като извадиш капака ще видиш още един от другата страна.След сваляне на капака има и едно буталце което е захванато с шестограмен болт,и на него има тефлонов сегмент,но при положение че помпата работи не го пипай.
Да питам това на снимките твоята помпа ли е,понеже видях че е захваната с болтчета.Ако е твоята не би трябвало да тече.
Поздрави.

10х за съдействието sponsora.Утре се заемам с ремонта .Не,на снимките не е моята помпа,а случайно изникнала такава при ровичкане с Гугъл.Едно към едно е,ама виж болтовете не забелязах :icon_welldone:
  • 0

#8 sponsora

sponsora

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:В.Търново БГ;Helsinki FIN

Публикувано 07 юни 2008 - 22:12

10х за съдействието sponsora.Утре се заемам с ремонта .Не,на снимките не е моята помпа,а случайно изникнала такава при ровичкане с Гугъл.Едно към едно е,ама виж болтовете не забелязах :icon_welldone:

За нищо нали сме тука да си помагаме.
ВНИМАВАЙ като отваряш капака да не счупиш корпуса на помпата.Помпата е алуминиева а капака е стоманен.
Поздрави. :friends:
  • 0
С жени и с прости хора трудно се общува.
Всеки има право да няма вкус.
Mercedes 123 240D вечният автомобил
Mercedes 201 200D икономичен мъртвец
Mercedes 124 300DТ милионника

#9 Rado555

Rado555

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 09 юни 2008 - 11:05

Успях.Вчера се престраших и отворих помпата-нищо страшно наистина трябва да се внимава при свалянето на капака,защото корпуса е алуминиев(както отбеляза и sponsora)
Гарнитурата излезе цяла(гумена е).Реших да използвам лепило("poxipoll"-сив) вместо силикон и се отказах да разпробивам капака(и съответно корпуса) заради риска,който крие.Зачуках и ушите(както си беше),монтирах я на мотора и сега чакам да мръкне( на лепилото му дават 24 ч за постигане на мах. якост) за да я тествам.надявам се да не протече защото.... вече само нова.За мен изводите са два:
1.поради специфичното си устройство вакуум помпата НЕ ПОДЛЕЖИ на ремонт ако има явен дефект(скапан семеринг или клапан) Просто няма откъде да се вземат,поне аз където съм питал,даже и гарнитури като комплект няма за нея
2.Ако ви прокапе(масло) от нея няма проблем да се отвори и залепи.Доколко е читаво и трайно бъдещето ще покаже
не пожелавам на никой да се случи,но ако някой колега има подобен проблем ще се радвам да помогна,така като вие ми съдействахте.Още веднъж-специална БЛАГОДАРНОСТ на sponsora :allhail:
P.S. Sorry,че не успях да кача снимки,но от няколко дни нямам НЕТ в къщи(БТК :evil: ) и пиша от служебния компютър.
  • 0

#10 sponsora

sponsora

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:В.Търново БГ;Helsinki FIN

Публикувано 09 юни 2008 - 11:35

Пиши дали е спряло после.Понеже със силикона и болтчетата спира и кара доста дълго.
Поздрави :icon_coolgrin:
  • 0
С жени и с прости хора трудно се общува.
Всеки има право да няма вкус.
Mercedes 123 240D вечният автомобил
Mercedes 201 200D икономичен мъртвец
Mercedes 124 300DТ милионника




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни