Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Силиконов съединител и фреонW124 300D Turbo


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 kasparov

kasparov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна .. Морето .. Сините вълни

Публикувано 04 юни 2008 - 15:56

Здравейте колеги .
Имам 124 300ДТ . Силиконовият съединител се е скапал . Чувал съм че ги зацепват директно но не знам дали ще стане .Моля ако някой знае нещо да сподели .
И другият ми въпрос - трябва да ми се долее фреон на климатика .Има ли начин да се разбере какъв точно е фреонът в момента , без да се източва целия и тн . И мога ли да му долея направо фреон 12 ?
Защото единят от фреоните не можеше да се смесва с другия а пък другият можеше (бегли спомени) :slap:
  • 0

#2 Nikefi4

Nikefi4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 205 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W 208 230 KOMPRESSOR

Публикувано 04 юни 2008 - 17:59

Здравей колега,това със зацепването става ама не ти го препоръчвам защото се товари по този начин лагера.Аз моята я бях зацепил и ефекта беше добър на и шума се увелечи значително!Бих ти препоръчал варианта който аз съм си направил>>>вместо тази перка се слага електрическа която се захваща за радиатора и се контролира от термо датчик.Моята е така от близо една година и е супер!Мога да ти помогна безплатно и за двата варианта.Втория може да си го видял на срещата във варна.Аз бях с комбито.Ако решиш 0896-530-305 Николай
  • 0
S 124 200 TE 16

#3 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 юни 2008 - 22:18

Зацепването става с рапидки.Или си купи нов или си сложи ел както каза колегата.
За вида на фреона погледни темата с консумативите,като важна е в общия раздел за Е-класа.
Само една забележка по оформянето на заглавието.В допълнителната информация на темата се пише модела и модификацията на колата за да е по-лесно ориентирането после.Сяга ще ти го редактирам но е хубаво да го имаш предвид за напред.Става дума ако публикуваш теми тук в Е-класа.
  • 0

#4 kasparov

kasparov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна .. Морето .. Сините вълни

Публикувано 05 юни 2008 - 08:46

Здравей колега,това със зацепването става ама не ти го препоръчвам защото се товари по този начин лагера.Аз моята я бях зацепил и ефекта беше добър на и шума се увелечи значително!Бих ти препоръчал варианта който аз съм си направил>>>вместо тази перка се слага електрическа която се захваща за радиатора и се контролира от термо датчик.Моята е така от близо една година и е супер!Мога да ти помогна безплатно и за двата варианта.Втория може да си го видял на срещата във варна.Аз бях с комбито.Ако решиш 0896-530-305 Николай

Да да спомням си . Но проблема при мен е че имам точно 5 пръста разстояние между мотора и радиатора .
Даже вчера ходих до 1-2 морги да проверя но те пък алчните искат 50 лв :kill_myself: за перката а като сложим терморелето към 20лв почвам да се замисля да си купя силиконов ...
Иначе мерси :icon_coolgrin:
  • 0

#5 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 06 юни 2008 - 07:10

Да да спомням си . Но проблема при мен е че имам точно 5 пръста разстояние между мотора и радиатора .
Даже вчера ходих до 1-2 морги да проверя но те пък алчните искат 50 лв :kill_myself: за перката а като сложим терморелето към 20лв почвам да се замисля да си купя силиконов ...
Иначе мерси :icon_coolgrin:



До сега не съм чул някой да е зацепил постоянно съединителя и да е карал много време така... :icon_coolgrin:
Колкото до фреона - почти е сигурно че е R12 но попитай Lorinser - той е спец по тия техники.
  • 0

879897.png


#6 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 06 юни 2008 - 11:05

Аз си купих виско перка за около 280 лева - нова и чиста работа .............

фреона ти е R-134a .......................... некъде около 1000 грама ......................

:beer:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#7 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 18 юни 2008 - 16:41

:allhail: Здравейте,аз си сложих,на 124-ката нова силиконова джаджа/съединител де/ която струваше 180лв.от С-класа -оказа се ,че са взаимозаменяеми...върши ми перфектна работа,иначе оригиналната струва 220-240лв.Относно фреона-системата ми побира 1л. незнам какъв е фреона.Миналата година когато я докарах от Германия беше без фреон.На сервиз "Дунев"-в София долу до плувния комплекс на ЦСКА в посока гара Искър я тестувах,оказа се пропукат двоен датчик който смених и сега нямам проблем :read: :4036: Важно ....искам да подчертая,че когато имате теч на фреон не допълвайте,защото пак ще ви изтече.Монтьора ме посъветва /по желание/ ,че за 15лв. се сипва допълнително в системата специално масло/зеленикаво е на цвят/ с,което при провека с ултравиолетова лампа се открива много лесно къде е точно теча.Когато теча и минимален много трудно се открива и така може всяка година да ти прави мизерии климатика.А така с индикаторното масло бързо откриваш къде е проблема и го отстраняваш.Често се оказва теч от уплътненията при връзките,които се пренатягат много без да има смисъл.... Аз сложих от това масло и не съжалявам.Това е от мен. :beer: Радвайте се на живота,света с МБ е хубав......, :flagMB new: ама много хубав..... :drift1: :drift1: :drift1:
  • 0

#8 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 19 юни 2008 - 00:15

Ако климатика е немски оригинален системата побира 980 гр. по бегъл спомен а ако е италиански е над 1200 гр. Нашите са с по-стария фреон и не искат да го пълнят повечето клима сервизи а и обаждат крупни суми. Не се и смесва с новия фреон. Моя майстор по въпроса ме посъветва а и го направихме така : понеже и фреона и маслото са различни свалих компресора източих хубаво старото масло след което го заредихме с новото и го напълнихме. Колкото до проверката с цветен газ - лесно се установява ако теча е от видимо място но ако е от радиаторчето (изпарителя) няма как да заврете под таблото та да го видите. Успех! :)

П.П. Нов вискозитетен съединител е по-доброто решение.
  • 0

#9 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 19 юни 2008 - 11:34

и информативно - виското се съхранява само ВЕРТИКАЛНО!!!!


Да, в случай че е работило. Когато е ново мисля че няма значение, на завъртяло ли се е вече - трябва да е само право /вертикално/.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни