
Здравейте,аз си сложих,на 124-ката нова силиконова джаджа/съединител де/ която струваше 180лв.от С-класа -оказа се ,че са взаимозаменяеми...върши ми перфектна работа,иначе оригиналната струва 220-240лв.Относно фреона-системата ми побира 1л. незнам какъв е фреона.Миналата година когато я докарах от Германия беше без фреон.На сервиз "Дунев"-в София долу до плувния комплекс на ЦСКА в посока гара Искър я тестувах,оказа се пропукат двоен датчик който смених и сега нямам проблем

Важно ....искам да подчертая,че когато имате теч на фреон не допълвайте,защото пак ще ви изтече.Монтьора ме посъветва /по желание/ ,че за 15лв. се сипва допълнително в системата специално масло/зеленикаво е на цвят/ с,което при провека с ултравиолетова лампа се открива много лесно къде е точно теча.Когато теча и минимален много трудно се открива и така може всяка година да ти прави мизерии климатика.А така с индикаторното масло бързо откриваш къде е проблема и го отстраняваш.Често се оказва теч от уплътненията при връзките,които се пренатягат много без да има смисъл.... Аз сложих от това масло и не съжалявам.Това е от мен.

Радвайте се на живота,света с МБ е хубав......,

ама много хубав.....