Покупка на W115
Започната от fargo, 04 юни 2008 - 10:57:38
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 юни 2008 - 10:57
Здравейте
Подгонила ме е крастата да си купя дизелова 115-ка. Днеска ще гледам един 220Д. Някой може ли да даде впечатления за мотора (или сходен) и ако може да ме насочи към някакви специфики на модела, на които е добре да обърна внимание при огледа?
Предварително благодаря
Подгонила ме е крастата да си купя дизелова 115-ка. Днеска ще гледам един 220Д. Някой може ли да даде впечатления за мотора (или сходен) и ако може да ме насочи към някакви специфики на модела, на които е добре да обърна внимание при огледа?
Предварително благодаря
#2
Публикувано 04 юни 2008 - 15:23
Страхотен автомобил е! Аз имах навремето такъв - 115/220Д. Вози 100 пъти по добре от днешните не се чупи и минава отвсякъде. Абе избора ти е отличен, въпросът е на какъв автомобил ще попаднеш. Моя беше като нов, даваше ми разход до морето 5.7 на 100.
#3
Публикувано 04 юни 2008 - 22:41
Сложи снимки и да коментираме
#4
Публикувано 05 юни 2008 - 11:07
Този, който видях вчера беше прекалено зле - удрян на много места и много зле кърпен и поправян. Днес ще ходя да видя един 200Д. Има го в Мобилето за 5000 лв.
#5
Публикувано 05 юни 2008 - 21:29
След като видях този за 5000лв изпаднах в дилема.
Оригинално е бил бензинов но в средата на 90-те му е сложен дизеловия мотор. Някоя и друга година след това е бил пребоядисан. Това поне е по приказки. Когато е бил пребоядисван някои неща са свалени, някои не. Като цяло веднага се вижда, че е пребоядисван. Има две-три места, на които леко е избила ръждица. Салона е в много дорбо състояние, но не перфектно - шофиорската седалка има цепнатина около 5 см от едната страна, таванската тапицерия има около 3см разрез над шофиора, таблото има около 2см цепка по средата, пред духалката за прозореца. Возията е стегната и без никакво тракане и дрънкане, на паваж се чува само леко проскърцване на таблото и седалките. Мотора като че ли работи добре.
Общо взето силно ме притеснява пребоядисването. Страх ме след една две години да не избие ръжда от всевъзможни места.
http://mobile.bg/pcg...a...&f1=details
Оригинално е бил бензинов но в средата на 90-те му е сложен дизеловия мотор. Някоя и друга година след това е бил пребоядисан. Това поне е по приказки. Когато е бил пребоядисван някои неща са свалени, някои не. Като цяло веднага се вижда, че е пребоядисван. Има две-три места, на които леко е избила ръждица. Салона е в много дорбо състояние, но не перфектно - шофиорската седалка има цепнатина около 5 см от едната страна, таванската тапицерия има около 3см разрез над шофиора, таблото има около 2см цепка по средата, пред духалката за прозореца. Возията е стегната и без никакво тракане и дрънкане, на паваж се чува само леко проскърцване на таблото и седалките. Мотора като че ли работи добре.
Общо взето силно ме притеснява пребоядисването. Страх ме след една две години да не избие ръжда от всевъзможни места.
http://mobile.bg/pcg...a...&f1=details
#6
Публикувано 06 юни 2008 - 06:03
След като видях този за 5000лв изпаднах в дилема.
Оригинално е бил бензинов но в средата на 90-те му е сложен дизеловия мотор. Някоя и друга година след това е бил пребоядисан. Това поне е по приказки. Когато е бил пребоядисван някои неща са свалени, някои не. Като цяло веднага се вижда, че е пребоядисван. Има две-три места, на които леко е избила ръждица. Салона е в много дорбо състояние, но не перфектно - шофиорската седалка има цепнатина около 5 см от едната страна, таванската тапицерия има около 3см разрез над шофиора, таблото има около 2см цепка по средата, пред духалката за прозореца. Возията е стегната и без никакво тракане и дрънкане, на паваж се чува само леко проскърцване на таблото и седалките. Мотора като че ли работи добре.
Общо взето силно ме притеснява пребоядисването. Страх ме след една две години да не избие ръжда от всевъзможни места.
http://mobile.bg/pcg...a...&f1=details
Ще избие. Не можеш ли да определиш кога е пребоядисван?
#7
Публикувано 06 юни 2008 - 06:24
Не мога да преценя. Колата седи в гараж. Човека каза, че е пребоядисана през 97-ма или 98-ма. Дори и десет години да са минали от тогава се съмнявам да е излизала често от гаража.
Много ми се иска да я взема, но имам чувството, че е по разумно да се откажа. Или пък да му предложа 3000 пък ако ще да ми я даде за толкова и да я карам директно за пребоядисване. Незнам
Впрочем, ако има някой колега от форума 115-ка, бих бил благодарен да ми я покаже да мога да добия повече впечатления от колите и как стареят, къде ръждясват и т.н.
Много ми се иска да я взема, но имам чувството, че е по разумно да се откажа. Или пък да му предложа 3000 пък ако ще да ми я даде за толкова и да я карам директно за пребоядисване. Незнам
Впрочем, ако има някой колега от форума 115-ка, бих бил благодарен да ми я покаже да мога да добия повече впечатления от колите и как стареят, къде ръждясват и т.н.
#8
Публикувано 06 юни 2008 - 19:03
Приятел това е кола 70 те години. Нормално е да има такива забележки за тези пари. А и раждата тепърва ще избива от всякаде . Прави си сметка че такъв автомобил за да го запазиш не е за ежедневно каране . А и щом си решил да си взимапш мерцедес 70та година трябва да си готов да зе занимаваш със севъзможни ръжди постоянно !
#9
Публикувано 06 юни 2008 - 21:34
Впрочем, ако има някой колега от форума 115-ка, бих бил благодарен да ми я покаже да мога да добия повече впечатления от колите и как стареят, къде ръждясват и т.н.
Пиши на колегата "Psyho", той има така и може да ти бъде полезен
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни