Минерално масло...малоумни майстори...
Started by apock, 03 Jun 2008 - 20:30:14
10 replies to this topic
#1
Posted 03 June 2008 - 20:30
Проблема: след като закарах колата (W210 / E 220 D '96-та) за смяна на консумативи майстора творейки е пренебрегнал желанието ми да "сипе" полусинтетика и е нафлякал BP Visco 15W40 минерално след като е "проверил", че е подходящо според производителя за модела и двигатели над 300 000 км.
В резултат - работи малко по-шумно. Дилемата сега ми е: да ходя ли да го източа и да си сипя полусинтетика или да карам така...в смисъл дали на двигателя му е добре :-)...голяма тъпня...изрично исках полусинтетика...
Нямам опит с тая кола...дайте съвет.
В резултат - работи малко по-шумно. Дилемата сега ми е: да ходя ли да го източа и да си сипя полусинтетика или да карам така...в смисъл дали на двигателя му е добре :-)...голяма тъпня...изрично исках полусинтетика...
Нямам опит с тая кола...дайте съвет.
#2
Posted 03 June 2008 - 21:24
Ако не ти е харчела масло колата - отиваш при майстора и го караш да ти смени маслото и филтъра за негова сметка, акто си доплащаш разликата между минерално и полусинтетика само.
Това е моето мнение. Особено след като изрично си казал какво масло искаш. А относно това дали ще имаш проблем - какво пише производителя за вида на маслото? Аз там не съм виждал да има - "след еди-колко си километра, карайте с н'ам си кво масло".
Това е моето мнение. Особено след като изрично си казал какво масло искаш. А относно това дали ще имаш проблем - какво пише производителя за вида на маслото? Аз там не съм виждал да има - "след еди-колко си километра, карайте с н'ам си кво масло".
#3
Posted 03 June 2008 - 22:57
със сигурност не му е "по-добре" с минералното
#4
Posted 04 June 2008 - 07:49
Не мисля повече да минавам дори покрай този сервиз! Ще сменят маслото и рискувам да ми "подобрят" нещо друго като услуга за рекламацията...
Не е проблема в 100-те лева за масло....а дебилското отношение и малоумщината...
Не е проблема в 100-те лева за масло....а дебилското отношение и малоумщината...
#5
Posted 04 June 2008 - 07:53
Не е приятно ама...съмнявам се който и да е "майстор" да ти смени маслото за негова сметка.Ще има приказки "ама нищо му няма на маслото...знаеш ли еди коя си кола колко стотици хиляди километра изкара само с минерал и т.н."Не е голямо зло според мен,ако беше зима разбирам ама в тези жеги.Аз бих изкарал лятото и септември с полу синтетика.
#6
Posted 04 June 2008 - 11:19
Цитат:"Не е проблема в 100-те лева за масло...."
И какво е това минерално масло за 100 лв.?
Или ти имаш предвид другото?
И какво е това минерално масло за 100 лв.?
Или ти имаш предвид другото?
#7
Posted 04 June 2008 - 16:44
Цитат:"Не е проблема в 100-те лева за масло...."
И какво е това минерално масло за 100 лв.?
Или ти имаш предвид другото?
Имах в предвид смяната на минералното с полусинтетика.
А въпроса ми беше като пренебрегнем (въпреки, че надали ще мога) по-шумната работа на двигателя дали е фатално или да карам така до смяната...започвам да се самоубеждавам, че трябва да го сменя.
#8
Posted 04 June 2008 - 18:09
Според мен сега през лятото не е голям проблем щото няма студен старт и няма такова износване, НО щом според тебе има разлика даже в шума на мотора според мене го източвай!!!Хубава ти е още колицата .Не е 123 на 30 години!!!Ако изобщо не гори масло според мен е добре да се замислиш и за пълна синтетика. Скъпото масло излиза евтино , а евтиното излиза не просто скъпо а прекалено скъпо!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#9
Posted 04 June 2008 - 20:21
Според мен сега през лятото не е голям проблем щото няма студен старт и няма такова износване, НО щом според тебе има разлика даже в шума на мотора според мене го източвай!!!Хубава ти е още колицата .Не е 123 на 30 години!!!Ако изобщо не гори масло според мен е добре да се замислиш и за пълна синтетика. Скъпото масло излиза евтино , а евтиното излиза не просто скъпо а прекалено скъпо!!!
До сега съм я карал 5000 км и масло не гори (да чукна на дърво ).
Мерси за съвета. За пълна синтетика не трябва ли да се "промие" след източване на старото масло..трябеа да проверя, тъй като за пълна синтетика не съм мислил изобщо.
#10
Posted 04 June 2008 - 20:38
Прав е колегата БлондАко не ти е харчела масло колата - отиваш при майстора и го караш да ти смени маслото и филтъра за негова сметка, акто си доплащаш разликата между минерално и полусинтетика само.
Това е моето мнение. Особено след като изрично си казал какво масло искаш. А относно това дали ще имаш проблем - какво пише производителя за вида на маслото? Аз там не съм виждал да има - "след еди-колко си километра, карайте с н'ам си кво масло".
Трябва да подходиш твърдо и непоколебимо(па макар и да го заболи)
Ти му казваш какво да прави (за да получи парите) а той не го прави - вземи си парите
След като се е съгласил но не го е направил , наруши и твойта точка от договора-не плащай или си вземи парите обратно за всичко
Следователно ти си си в правото и другият път нямя дя се прави на умен
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#11
Posted 06 June 2008 - 06:10
До сега съм я карал 5000 км и масло не гори (да чукна на дърво ).
Мерси за съвета. За пълна синтетика не трябва ли да се "промие" след източване на старото масло..трябеа да проверя, тъй като за пълна синтетика не съм мислил изобщо.
Има една тема за маслото - във важни теми.
Ако чета правилно- не ти трябва промивка
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users