Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Замисля се като подам газW124


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 D-R. VO

D-R. VO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:ЛОВ
    ОФРОУД - МАЛКО
  • Автомобил:
    СУБАРУ АУТБЕК Н6 2006г.
    124 - 260Е 4MATIC 1989г замина за Молдова
    ГАЗ-69 1972 - втора регистрация

Публикувано 27 май 2008 - 07:21

Здравейте колеги! Отдавна не съм писал по много добра причина - липса на проблеми. Но както е казал Е. Кестнер - "всичко си има край, само суджука - два" Ами проблема е - на двигател 103/ 124/ 89г. на газ при температура малко под 80г. има интервал при който като подам газ мечока се замисля преди да рипне и на място има детонации като понякога гасне / сменен кабелаж и свещи БЕРУ И БОШ вкл и дистрибуторнта капачка с палеца / Това започна май след смяна на възд. филтър ама не съм сигурен каква марка е и дали изобщо това е проблема. Имах и инцидент - бях тръгнал за ловното изложение и не ми хареса как работи и завъртях в махалата. Мечока така се задави, че едвам го прибрах. Отворих фитъра, раздвижих клапата след което я напръсках с вд -40. Много време нямах проблеми или не се е стигало до гаснене по светофарите ама не, явно има проблем. Ходих на диагностик /Наско в бившия гараж на УБО/ - не откри никакъв проблем. Моля споделете ако имате идеи!
  • 0
MB-моето бъдеще!?

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 май 2008 - 09:46

Върви при газаджията който ти я е слагал уредбата да ти я пренастрои.
Когато се монтира газ се настройва с нов въздушен филтър за да може като го сменяш на около 5000км да си работи с почти същата смес.
В момента в който смениш филтъра се променя и съпротивление,дебит и т.н. и може да не ти работи коректно ако е правена със зацапан.



Аааа,Докторе...редактирал съм ти малко заглавието.Виж там следващите теми ги озаглавявай така .
  • 0

#3 D-R. VO

D-R. VO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:ЛОВ
    ОФРОУД - МАЛКО
  • Автомобил:
    СУБАРУ АУТБЕК Н6 2006г.
    124 - 260Е 4MATIC 1989г замина за Молдова
    ГАЗ-69 1972 - втора регистрация

Публикувано 27 май 2008 - 13:13

Върви при газаджията който ти я е слагал уредбата да ти я пренастрои.
Когато се монтира газ се настройва с нов въздушен филтър за да може като го сменяш на около 5000км да си работи с почти същата смес.
В момента в който смениш филтъра се променя и съпротивление,дебит и т.н. и може да не ти работи коректно ако е правена със зацапан.
Аааа,Докторе...редактирал съм ти малко заглавието.Виж там следващите теми ги озаглавявай така .



Благодаря за съвета и ще внимавам за напред.
  • 0
MB-моето бъдеще!?

#4 bat mitio

bat mitio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 27 май 2008 - 20:32

Здравейте колеги! Отдавна не съм писал по много добра причина - липса на проблеми. Но както е казал Е. Кестнер - "всичко си има край, само суджука - два" Ами проблема е - на двигател 103/ 124/ 89г. на газ при температура малко под 80г. има интервал при който като подам газ мечока се замисля преди да рипне и на място има детонации като понякога гасне / сменен кабелаж и свещи БЕРУ И БОШ вкл и дистрибуторнта капачка с палеца / Това започна май след смяна на възд. филтър ама не съм сигурен каква марка е и дали изобщо това е проблема. Имах и инцидент - бях тръгнал за ловното изложение и не ми хареса как работи и завъртях в махалата. Мечока така се задави, че едвам го прибрах. Отворих фитъра, раздвижих клапата след което я напръсках с вд -40. Много време нямах проблеми или не се е стигало до гаснене по светофарите ама не, явно има проблем. Ходих на диагностик /Наско в бившия гараж на УБО/ - не откри никакъв проблем. Моля споделете ако имате идеи!

zdravei koilega,pro4etoh za problema ti ,moita katafalka go ima6e sa6tia problem,kato smenih filtara.Kato smenih vazdu6nia filtar ,mi se ka4iha oborotite,sled koeto az gi namalih ot edna kutiika slagana dopalnitelno ot gazadjia,koito e varzana po elektronen na4in za dvigatel4eto na tihite oboroti,sled kato go napravih tova zapo4na da mi garmi i na men kato tragvam,obiknoveno pri pusnat klimatik,javno togava se natovarva nai mnogo dvigatelia i badat nisko oborotite,sled koeto posledva garmej i taka mi garmia 5-6 pati,dokato ne uveli4ih malko oborotite,no zadaljitelno triabva da si sloji6 edna klapa,za tova garmene,tia se slaga na П-obraznia marku4 pod pitata,koito obiknovenno izliza pri garmej,toi se cepi i se slaga 6tucer s tozi klapan ,sloji go zadaljitelno za6toto 6te stane po goliama belia za dosta pari i 6te ti pobelee kosata ot jadove...........uspeh ako iam ne6to pitai znam pove4e za gazovete dori i ot niakoi gazadjii :closed-topic: :welldone

КИРИЛИЦА, МОЛЯ!!!

Този пост е редактиран от Veni®: 28 май 2008 - 07:33
липса нва кирилица

  • 0

#5 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2008 - 00:13

Ама НЕ ЗНАЕШ да пишеш на български. Сега като дойде Фънки......................... :0_yahoo:
  • 0

#6 Nikefi4

Nikefi4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 205 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W 208 230 KOMPRESSOR

Публикувано 28 май 2008 - 18:47

Не исках да съм краен ама неиздържах>>> абе хора като карате коли които не са предвидени от завода да имат газово поне се опитайте да дадете малко повече пари за газов инжекцион за да нямате постоянни ядове и все пари за това и онова което щяло да оправи малко един или друг проблем.А при условие че карате на газ тези пари ще ви се върнат.Все пак това не са лади или москвичи и искат малко да ги поглезиш.Успех и дано всичко се оправи!!! :flagMB new:
  • 0
S 124 200 TE 16

#7 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2008 - 00:46

Колега чети малко преди "да не издържаш" Колегата казва 103 мотор 1989г!!!!
НА 102 и на 103 мотори монтирането на газов инжекцион граничи с научната фантастика. В България малко хора (да не казвам никой ) няма да се навие да слага газов инжекцион на 103 мотор.По простата причина че тези двигатели са снабдеми с МЕХАНИЧЕН инжекцион и компютъра на въпросния не подава никакви импулси към дюзите. А "гениалния" газов инжекцион копира работата на бензин като следва сигналите подадени му от компютъра към дюзите за бензин( скапва се на бензин, спира и на газ). Да ама тва ако инжекциона е електронен примерно 111 мотор става а в конкретния случай няма какво да подава сигналите (размисли на тема "мегаскуирт").
А ако си мислиш че газовите инжекциони не дават ядове- жестоко се лъжеш, просто още не са достатъчно разпространени, а вече съм чувал лоши отзиви.
  • 0

#8 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 29 май 2008 - 10:05

А ако си мислиш че газовите инжекциони не дават ядове- жестоко се лъжеш, просто още не са достатъчно разпространени, а вече съм чувал лоши отзиви.


Да, както и в моя случай. (но това е в друга тема) А и преди 2000 г. (преди да внедрят Г.И.) да не би хората да не са карали на газ?
  • 0
Публикувано изображение

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4613 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 май 2008 - 16:03

Да, както и в моя случай. (но това е в друга тема) А и преди 2000 г. (преди да внедрят Г.И.) да не би хората да не са карали на газ?


Карали са, ама не са тъпчели 30 години на едно място като у нас - реално стандартната газова уредба почти не е еволюирала за този период - като изключим че вакумните изпарители сега са заменени с "електронни" - сиреч с електромагнитен клапан, не с вакумен. За това време двигателите и горивните системи са се променили много - от карбуратор, през моноинжекция, механична инжекция, sequential injection, direct injection.

По света има какви ли не неща преди излизането на ГИ - LPG карбуратори http://www.propaneca...m/examples.html , вакумни регулатори за дебита на газта вместо кран http://www.iwemalpg.com/Components.htm (Ecomax - като няма вакум отваря по-широко, като има вакум намалява притока) с цел по-правилното дозиране на газта. Мисля че това второто е по-безотказно и реагира по-бърза от така нар. ламбда контрол модули. Да не говорим че скоро видях оригинална холандска газова, при която изпарителя е с ел. подгряване и ламбда контролер и няма класическите винтове за настройка. За това пък нашите газаджии, понеже не разбират как да я настроят, услужливо предложили на човека да му продадат по-простичка система.

Моята газова трябва да я настроя свръхбогата да може, като си пусна климатика или ми се включи охлаждащата перка, да не ми сеца мотора. И трябва да обеднявам и обогатявам специално в зависимост дали искам да карам с климатик или не. Е това какво е.

А като чакам на някой светофар зад някой "газифициран" дето от изпаренията му направо ми насълзяват очите на затворени прозорци, проклинам LPG-то и се питам дали и аз не насълзявам очите на тоя зад мене.

Все си мисля че тия икономии излизат през гъза после - изгорели клапани, счупени бутала (недай боже), зацапани бензинови дюзи, изгърмели дебитомери (102 и 103 мотор), скъсани П-образни маркучи, замърсени ламбда сонди, изгорели гърнета и тръби на генерацията, запушени катализатори (ако въобще е имало), и т.н. и т.н. Да не говорим че при неустойчиви обороти се скапва веригата, ремъка, обтегачите, тампоните на мотора
  • 0

#10 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2008 - 17:55

Е добре де, кое ти излиза "през гъза"??? Може би двойно по ниския разход в лева??? Или че при едно отиване до морето и обратно спестяваш 100лв??? Ако си пресметнеш реализираната икономия за пробега който си изминал, тя покрива в пъти всички ремонтчета по време на експлоатацията на колата с АГУ. Все пак един мотор М102, цял с инжекциони и другите му там струва 500-600лв. А кога ще скапеш цял мотор??? След половин милион на газ може би. Винаги стои и варианта да махнеш газовата и да караш на 2.35литъра, а знаеш че Мерцедесите от тия години хич ама хич не са икономични. За генерацията и ауспусите- всяка кола карана в града, на къси разстояния страда от проблем с гърнетата. Предишната ми кола карах САМО на бензин и за три години сигурно 10 пъти ходих да ми заваряват или подменят нещо по изпускателната с-ма. А сега за две години и 28 хил км с Мерцедеса на газ, съм ходил само веднъж да ми заварят резонатора, който беше тръгнал още при огледа при закупуването на колата, преди да сложа газта. А и в крайна сметка и на мене ми се кара на бензин и то не 200СЕ а някое 55AMG примерно, но..............
  • 0

#11 Nikefi4

Nikefi4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 205 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W 208 230 KOMPRESSOR

Публикувано 29 май 2008 - 20:33

Колега чети малко преди "да не издържаш" Колегата казва 103 мотор 1989г!!!!
НА 102 и на 103 мотори монтирането на газов инжекцион граничи с научната фантастика. В България малко хора (да не казвам никой ) няма да се навие да слага газов инжекцион на 103 мотор.По простата причина че тези двигатели са снабдеми с МЕХАНИЧЕН инжекцион и компютъра на въпросния не подава никакви импулси към дюзите. А "гениалния" газов инжекцион копира работата на бензин като следва сигналите подадени му от компютъра към дюзите за бензин( скапва се на бензин, спира и на газ). Да ама тва ако инжекциона е електронен примерно 111 мотор става а в конкретния случай няма какво да подава сигналите (размисли на тема "мегаскуирт").
А ако си мислиш че газовите инжекциони не дават ядове- жестоко се лъжеш, просто още не са достатъчно разпространени, а вече съм чувал лоши отзиви.

Прав си и се извинявам!!!То освен да се чете трябва и да се мисли :kill_myself: .
  • 0
S 124 200 TE 16

#12 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2008 - 22:23

ХАХА добре казано. Нищо де човек се учи докато е жив. :beer: :beer:
  • 0

#13 D-R. VO

D-R. VO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:ЛОВ
    ОФРОУД - МАЛКО
  • Автомобил:
    СУБАРУ АУТБЕК Н6 2006г.
    124 - 260Е 4MATIC 1989г замина за Молдова
    ГАЗ-69 1972 - втора регистрация

Публикувано 08 юни 2008 - 14:51

Много се извинявам, че пуснах темата а нямах възможност да я доуточня във времето, но достъпа до интернет ми беше труден и все още е!!!
Това / замислянето / го има и на бензин и е само в определен температурен интервал от 75 до 85 градуса и като подмине горната граница заработва при всякакви температури без проблеми. Не разбирам от тези неща изобщо , ама дали не е от някой температурен датчик. Не ми се смейте за въпроса - доктор съм все пак и не отбирам. Още веднъж извинения!
  • 0
MB-моето бъдеще!?

#14 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4613 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 юни 2008 - 10:36

На 103 мотор термодатчикът, от който черпят информация запалителната система и горивната система, е отгоре на блока с две крачета и обща маса към блока. Премери го с мултицет какво съпротивление показва в този диапазон 75-85 градуса и над него. На 90 градуса от всяко краче към маса съпротивлението би следвало да е около 200 ома. Тук на картинката е номер 6.
Разпеделителя на запалването -делкото - на твоя мотор не знам дали позволява промяна на положението. Ако да, не е лошо да видиш дали е в правилно положение - някой газаджии го завъртат за по-голямо предварение заради газовата.
На 102 мотор с EZL, разпределителя трябва да е завъртян максимално по часовника - тогава метката OT на шайбата на вала, съвпада с метката на корпуса на делкото, указваща 1-ви цилиндър. На 103 не знам как е.

Прикачени файлове


  • 0

#15 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 09 юни 2008 - 10:46

На 103 мотор термодатчика, от който черпят информация запалителната система и горивната система е отгоре на блока с две крачета и обща маса към блока. Премери го с мултицет какво съпротивление показва в този диапазон 75-85 градуса и над него. На 90 градуса от всяко краче към маса съпротивлението би следвало да е около 200 ома. Тук на картинката е номер 6.

А за 111 мотор имаш ли такива данни? :icon_coolgrin:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни