Пак съм аз, чичо ви Боби - откривател на гъзарийки и пинизки...
Новият SCL 600.
Загледайте управлението. Аз поне не го разбирам.
Може би вие ще дадете идея куй туй....
Новият SCL 600 - Концептуална колаИма малко проблеми с управлението - снимки.....
Started by chichobobby, 24 May 2008 - 07:48:44
14 replies to this topic
#1
Posted 24 May 2008 - 07:48
Audi A8
#2
Posted 24 May 2008 - 09:22
Чичо Боби, тази разработка не е най-нова. Даже малко намирисва на мухъл, щом не го виждаме по софийските улици. Управлението е с джойстик, като коютърните игри.
Кеф ти да караш ти, кеф ти да кара каката до теб. Кофти е обаче, ако трябва да обясняваш на ченгетата, че леко си задрямал, докато колата е профучала покрай патрулката с 283 км./ч.
Кеф ти да караш ти, кеф ти да кара каката до теб. Кофти е обаче, ако трябва да обясняваш на ченгетата, че леко си задрямал, докато колата е профучала покрай патрулката с 283 км./ч.
Посети моя сайт или станицата ми във Facebook
#3
Posted 24 May 2008 - 10:47
Това е концептуален автомобил от 96 г. F200 мисля, че беше. Предните фарове за 1 към 1 като на предната S класа както и някои от бутоните в купето
W211-Avantgarde
#4
Posted 24 May 2008 - 14:44
това е концепкар от 1996-та, а концепта на майбах е от 1997-ма
#5
Posted 24 May 2008 - 14:45
Баси мелеза, не ме кефи изобщо, еле пък отзад и отвътре
Според мен е абсурдна изгъзица
Според мен е абсурдна изгъзица
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#6
Posted 24 May 2008 - 15:04
Чичо Боби, позагледай се в копчетата за вдигане на стъклата и пак помисли дали е "нов" модел
15 годишен концепт кар, коментиран поне 3-4 пъти в този, стария и най- стария форум
Може сега да иглежда застарял и скучен, но за времето си е бил интересна разработка!
Поздрави
15 годишен концепт кар, коментиран поне 3-4 пъти в този, стария и най- стария форум
Може сега да иглежда застарял и скучен, но за времето си е бил интересна разработка!
Поздрави
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#7
Posted 26 May 2008 - 22:15
Много е грозно и евала че не са го пуснали това гоВно на пазара
#8
Posted 27 May 2008 - 09:33
Външно нищо особено, но за управлението съм с две ръце ЗА. Тов ае маниашко и се чудя защо не са го въвели още. Това е съпер готино да няма кормило, педали и т.н. глупости а да си цъкаш само с един джойстик. Крайно време е да се премахне тази остаряла 100-годишна концепция с кормилото и педалите... Кефи ме идеята и се надявам да я реализират най-накрая.
#9
Posted 27 May 2008 - 10:05
На мен пък багажника ми харесва най-много,идеален е за български условия за експлоатация.Пълниш една-две педи над калниците и няма възможност да се огъне като се мъчиш да го затвориш понеже се захлупва като тенджера...само леко го превързваш с едно сезалче...
Абе селска количка общо взето.
Абе селска количка общо взето.
#10
Posted 27 May 2008 - 22:37
Външно нищо особено, но за управлението съм с две ръце ЗА. Тов ае маниашко и се чудя защо не са го въвели още. Това е съпер готино да няма кормило, педали и т.н. глупости а да си цъкаш само с един джойстик. Крайно време е да се премахне тази остаряла 100-годишна концепция с кормилото и педалите... Кефи ме идеята и се надявам да я реализират най-накрая.
То има ора дето за 100г. не са се научили геврек да въртят, ти ги караш да управляват с джойстик....
Пази боже, иначе инцидентите ще станат още повече.
#11
Posted 27 May 2008 - 22:46
Аз това за джойстика не го възприемам.Не че е неудобно а от гледна точка на сигурност.Специално спирачки и управление се дублират при всяка кола и си има "резервен вариант".Примерно при спирачките е двукръгова система и ако нещо стане дори и с двата кръга можеш аварийно да спреш с ръчната.При волана дори и със усилвател си има твърдата връзка и като се смахне хидравликата ще се стегне волана но ще се държиш в пътя.
А с джойстика за да управляваш определено ще се взима сигнал от самото устройство и ще се командва друга система,нещо като педала на газта...И ако ти гръмне някой бушон или стане нещо по токове или системите и ще прелети човек през мантинелата без никакъв чалъм да си управляваш колата.
А с джойстика за да управляваш определено ще се взима сигнал от самото устройство и ще се командва друга система,нещо като педала на газта...И ако ти гръмне някой бушон или стане нещо по токове или системите и ще прелети човек през мантинелата без никакъв чалъм да си управляваш колата.
#12
Posted 27 May 2008 - 22:57
С това си се бутнал на втория или в началото на третия завой
Каква категория е необходимо да имаш
Може би "Т"-за "патерици"
Дано не е с "фрикциони"
Па и по наще дупки ше трябва да държиш лостето с две ръце и да запираш с джолани у дюшамето , да не би да мръднеш леко
Поздрави
Каква категория е необходимо да имаш
Може би "Т"-за "патерици"
Дано не е с "фрикциони"
Па и по наще дупки ше трябва да държиш лостето с две ръце и да запираш с джолани у дюшамето , да не би да мръднеш леко
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#13
Posted 28 May 2008 - 11:17
И аз нещо не го възприемам джойстика, спомням си преди като играх игри редовно ги чупех джойстиците при по напрегната ситуация в играта По принцип в един момент съм сигурен че волана ще изчезне като средство за управление, при новите S класи и BMW 7-ма серия например лоста за скоростите са го махнали и са сложили едно електронно лостче зад волана, щом мерцедес правят такива прототипи значи имат идея някой ден да пуснат такава кола, но сигурно още няма толкова стабилна електроника която да позволи това да се случи и да е безопасно.
#14
Posted 28 May 2008 - 22:37
И аз нещо не го възприемам джойстика, спомням си преди като играх игри редовно ги чупех джойстиците при по напрегната ситуация в играта По принцип в един момент съм сигурен че волана ще изчезне като средство за управление, при новите S класи и BMW 7-ма серия например лоста за скоростите са го махнали и са сложили едно електронно лостче зад волана, щом мерцедес правят такива прототипи значи имат идея някой ден да пуснат такава кола, но сигурно още няма толкова стабилна електроника която да позволи това да се случи и да е безопасно.
Да, ама едно е лостчето за скоростите, друго е управлението на колата
#15
Posted 22 November 2008 - 00:23
То и на трабанта лоста з аскоростите е зад волана И на Вартбурга също май........
Мен лично ме дразни,ако няма лост и ако не е на стандартното място
Мен лично ме дразни,ако няма лост и ако не е на стандартното място
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users