Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Спрей за прочистване на климатика.Някой ползвал ли е ?


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#16 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 21 May 2008 - 10:36

подай го този майстор по повод процедурата за климатика......нещо тел. или адрес ако е възможно разбира се
благодаря


В Търново е, а гледам че си от София
  • 0

#17 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 21 May 2008 - 21:31

а след 2-3 часа просвири зловещо и гадно,кат зъболекарска турбина! :wacko: После...сваляне на духалото и ремонт... :blink: Обяснявам си ефекта с набиването на част от спрея между оста на вентилатора и втулките-нямам друго обяснение!


по-точното обяснение е, че спрея има обезмаслителли качества, такаче трябва да внимавате да не стига до ротора
  • 0

#18 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 368 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Posted 27 May 2008 - 13:22

Купих такъв спрей от "Практикер" и е около 6 лв. Поне за сега /5-6 дена вече/ ефекта е чувствителен. Мирише на ароматизатора на "Шератон" - тоалетната... :D Един спрей е достатъчен за два пъти.
  • 0

#19 kocev

kocev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203, C220 CDI

Posted 28 May 2008 - 01:53

С Марти Коцев реално се запознахме при тях като дойде да му прегледат А-класата. Той също може да каже впечатленията си от тях.
:flagMB new:


Чак сега видях темата. Мен това ми беше и единственият път, когато ходих при тях и мога да кажа, че останах доволен от момчетата. Бяха много коректни, оправиха ми бързо проблема и ми обясниха подробно какво точно са свършили - някаква спукана тръбичка. Преди това бях ходил на някакъв измислен климатикаджия в студентски град, който без дори да погледне колата, ми каза да си приготвя 3500 лв. за компресор! Мисля сега пак да отида при тях, да ми направят тази процедура с почистването на цетката, защото и аз имам този проблем с лошата миризма от климатика.
  • 0
Marty

#20 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 28 May 2008 - 13:52

Това са ми го правили моите приятели климатикаджии на бул Европа след Орион. При тях съм виждал спрейове и спрейове. Има и евтини и скъпи.


Мен това ми беше и единственият път, когато ходих при тях и мога да кажа, че останах доволен от момчетата. Бяха много коректни, оправиха ми бързо проблема и ми обясниха подробно какво точно са свършили - някаква спукана тръбичка. Преди това бях ходил на някакъв измислен климатикаджия в студентски град, който без дори да погледне колата, ми каза да си приготвя 3500 лв. за компресор! Мисля сега пак да отида при тях, да ми направят тази процедура с почистването на цетката, защото и аз имам този проблем с лошата миризма от климатика.


А някакви по-подробни координати, евентуално телефон? Моя климат си е наред засега, но на един ситроен, подозирам някъде да е запушено нещо - на максимална перка, едвам се усеща, че духа! Да видим, дали ще могат да го оправят. Пък и той е за зареждане на фреона...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#21 kocev

kocev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203, C220 CDI

Posted 28 May 2008 - 14:40

А някакви по-подробни координати, евентуално телефон? Моя климат си е наред засега, но на един ситроен, подозирам някъде да е запушено нещо - на максимална перка, едвам се усеща, че духа! Да видим, дали ще могат да го оправят. Пък и той е за зареждане на фреона...


Бул. "Европа" No. 80 - това е продължението на бул. Сливница. Около километър след Орион отдясно. В гугъл излизат тези телефони: Тел: 028260533 Моб: 0888961985
  • 0
Marty

#22 Nikefi4

Nikefi4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 205 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W 208 230 KOMPRESSOR

Posted 05 August 2008 - 17:35

И аз направих процедурата със спрея ама резултат близък до нула и на всичкото отгоре пак ми спря вентилатора след това (S-124 200 TE 16).Е пак разглобих пласмасите и махнах моторчето,смазах го със спирачна течност и се оправи ама казвам си то така няма да стане и така съм я разглобил та се вижда питата и еврика просветление :slap: !Взех препарат против котлен камък,ръжда и незнам си кво там чисти още и поставих отгоре на мястото на тапата пръскаклка от тези дето се стискат с ръка и го направих да пръска на струя.Изпръсках към половината , изчаках около 30 мин и после измих с вода.Сега от духалките когато колата е на място на макс вентилатор духа колкото преди със скорост от 140-50!препарата е български към 2лв. (перилис)
  • 0
S 124 200 TE 16

#23 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 06 August 2008 - 11:27

И аз направих процедурата със спрея ама резултат близък до нула и на всичкото отгоре пак ми спря вентилатора след това (S-124 200 TE 16).Е пак разглобих пласмасите и махнах моторчето,смазах го със спирачна течност и се оправи ама казвам си то така няма да стане и така съм я разглобил та се вижда питата и еврика просветление :slap: !Взех препарат против котлен камък,ръжда и незнам си кво там чисти още и поставих отгоре на мястото на тапата пръскаклка от тези дето се стискат с ръка и го направих да пръска на струя.Изпръсках към половината , изчаках около 30 мин и после измих с вода.Сега от духалките когато колата е на място на макс вентилатор духа колкото преди със скорост от 140-50!препарата е български към 2лв. (перилис)


Моя съвет към теб а и към другите е - да не правиш повече тва с препарата за котлен камък.
Има опасност да пробиеш изпарителя - обикновено тия препарати са на киселинна основа и много готино почти всяка кислина си взимодеиства с алуминя( само на много стари 123 и 126 изпарителите са медни и там няма проблеми)
Дори и да не се спука изпарителя при всички случаи си му изтанил някъде стените на някоя тръбичка -което е равнозначно на съкръщаване на живота му.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users