Колеги каде сте, че ще умирамне знам как да озаглавя проблема си :С
Започната от mbc, 19 май 2008 - 17:28:26
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 май 2008 - 17:28
Оф оф оф! кажете какво пак е болен. Днес изкарвам го аз да го водя на разходка никакъв проблем. Одеве наложи ми се да излезна пак и когато вече реших да го гася, да си върша работата, въртя аз ключа и си го вадя. Животното му с животни обаче не гасне остана да работи още 2-3 секунди и тогава си изгсна. С две думи пак нещо сигурно си е таковало майката и иска пари за лекарства...
П.С Ссигурно вече разбрахте, че съм велик майстор, му поставих диагноза от вакум машинка или помпа, или какво му се вика, защото когато изклиуча двигателя се чува някакъв звук от нея и някакво бълбукане от едно което се намира до ECU (малко на едно като датчици ми мяза 2 еднакви са) утре ще пусна и снимки, че сега нямам възможност. Надявам се съм обяснил както трябва.
П.С Ссигурно вече разбрахте, че съм велик майстор, му поставих диагноза от вакум машинка или помпа, или какво му се вика, защото когато изклиуча двигателя се чува някакъв звук от нея и някакво бълбукане от едно което се намира до ECU (малко на едно като датчици ми мяза 2 еднакви са) утре ще пусна и снимки, че сега нямам възможност. Надявам се съм обяснил както трябва.
#2
Публикувано 19 май 2008 - 17:32
Колегата, я вземи та напиши и каква е колата, двигателя, годините, че от сериозните разбирачи няма да ти обърнат внимание, а останалите ще те вземат "за мезе" на момента.Оф оф оф! кажете какво пак е болен. Днес изкарвам го аз да го водя на разходка никакъв проблем. Одеве наложи ми се да излезна пак и когато вече реших да го гася, да си върша работата, въртя аз ключа и си го вадя. Животното му с животни обаче не гасне остана да работи още 2-3 секунди и тогава си изгсна. С две думи пак нещо сигурно си е таковало майката и иска пари за лекарства...
П.С Ссигурно вече разбрахте, че съм велик майстор, му поставих диагноза от вакум машинка или помпа, или какво му се вика, защото когато изклиуча двигателя се чува някакъв звук от нея и някакво бълбукане от едно което се намира до ECU (малко на едно като датчици ми мяза 2 еднакви са) утре ще пусна и снимки, че сега нямам възможност. Надявам се съм обяснил както трябва.
#3
Публикувано 19 май 2008 - 17:33
Мдаааа,особенно модела на колата...... Надявам се съм обяснил както трябва.
Еееее Весо ма изпревари.
#4
Публикувано 19 май 2008 - 17:37
оф забравих най-вайното! ама онзи ден му дадох малко пари за сервис и днес като направи това и направо...
c220 97г w202.121 с лукъс (да се похваля) надявам се това е достатъяно
c220 97г w202.121 с лукъс (да се похваля) надявам се това е достатъяно
#5
Публикувано 19 май 2008 - 18:28
пак си болен,..оф,оф,оф,...и забрави за вакуумите,...онова дето бълбука,...нема нищо общо с трагедията ти!
Почети темите за Лукас,...оти там вътре е електромагнита за гасенето,...поплачи,..и никога вече lucas.
Късмет!
Почети темите за Лукас,...оти там вътре е електромагнита за гасенето,...поплачи,..и никога вече lucas.
Късмет!
#6
Публикувано 19 май 2008 - 18:35
Здравей LYNX Проблем ли е ако остане така може ли да стане по-зле! ако помниш ти бях писал че имам за смяна по помпата един датчик номера на греската беше Р1227 и както и да е сменен е и от тогава го прави това... възможно ли е в авела да са се осрали нещо или му е дощло времето пак ли ще ме оръсят 1000 лв за опшравата на това...
#7
Публикувано 19 май 2008 - 18:55
Предполагам че осирането не е резултат от намесата на майстора,защото кода на старата грешка не отговаря за лошо гаснене!
Често негасненето е резултатот натрупване на замърсявания дошли от резервоара!
С ква нафта караш,...филтър сменя ли?
Добавка туряш ли!
Схващаш ли?
И кво праиш в Бош,..като Виктор ти е съсед!
Често негасненето е резултатот натрупване на замърсявания дошли от резервоара!
С ква нафта караш,...филтър сменя ли?
Добавка туряш ли!
Схващаш ли?
И кво праиш в Бош,..като Виктор ти е съсед!
#8
Публикувано 19 май 2008 - 23:08
LYNX горивен филтър не е сменян (ако него имаш предвид ) само той и въздущен не са. По принцип в понеделник след бала ми шях да си я карам да бъдат сменени. Нафтата е от Лукоил евро дизел , ама колко е евро дизел само те си изнаят. добавка слагам. Баща ми работи във фирма която се занимава с превоз на горива и петролни продукти. тои ми носи добавката до колкот знам е кастрол и че литъра и е 12 лв друго за нея не знам. Относно Виктор имам приятели в пловдив, които се запознати със сервизите там даже доста навътре в нещата, 3от3 ми казват авела, а не при виктор. Цитирам техните думи " измамник " - рещих да им се доверя на тях.
Veni от Карлово съм. Всякакви идеи ми помагат само да се оправи ще сменя каквото трябва само кажете какво
какво е "перпетуум"
БЛАГОДАРЯ ВИ!
п.с ако някой иска връзка с виктор или примерно да му покажа каде е да не се лута из "голямото" карлово да каже. Ще помагам с каквото мога.
Едит: c220 2.2 D 97г. относно мойте познания по двигатели май това му е двигателите (маи се води w202.121)
май това е информацията
мм м/у другото каде мога да си намеря мерцедес перпетуум искам го
Поздрави!
Veni от Карлово съм. Всякакви идеи ми помагат само да се оправи ще сменя каквото трябва само кажете какво
какво е "перпетуум"
БЛАГОДАРЯ ВИ!
п.с ако някой иска връзка с виктор или примерно да му покажа каде е да не се лута из "голямото" карлово да каже. Ще помагам с каквото мога.
Едит: c220 2.2 D 97г. относно мойте познания по двигатели май това му е двигателите (маи се води w202.121)
май това е информацията
мм м/у другото каде мога да си намеря мерцедес перпетуум искам го
Поздрави!
#9
Публикувано 19 май 2008 - 23:13
...
аз имам една идея, че е дизел, ама знаеш ли...
може да е перпетуум....
Едно такова де не е ни дизел ни газ ни бензин......
какво е "перпетуум"
...
Перпетум мобиле означава вечен двигател,и Вени има предвид че не си написал какъв е мотора-дизелов,бензинов или вечен
#10
Публикувано 20 май 2008 - 09:00
Здравейте! Днес като се събудих реших да слезна да видя как е колата и да ходя да и сменят филтри. Паля я никакъв проблем изкарах си я от гаража и я гася за да си го затвотя. Колата направи пак същия проблем. Карах, карах 10-20 метра и реших пак да я изгася да видя - направи го проблема, покарах още има няма километър и вече го нямаше проблема-гаснеше веднага.
Днес от баща ми разбрах, че горивен филтър е сменял в някакъв сервиз в австрия(той ходи да си взима колата от там) да обаче вече е на 4-5000 км да го сменя ли пак. аа забелязах нещо друго във единия от маркучите, които излиза от едно което сенамира до главата като датчик е и влиза във филтъра, половината маркуч беше с въздух. Може ли проблема да е от това?
Днес от баща ми разбрах, че горивен филтър е сменял в някакъв сервиз в австрия(той ходи да си взима колата от там) да обаче вече е на 4-5000 км да го сменя ли пак. аа забелязах нещо друго във единия от маркучите, които излиза от едно което сенамира до главата като датчик е и влиза във филтъра, половината маркуч беше с въздух. Може ли проблема да е от това?
#11
Публикувано 21 май 2008 - 20:19
Може ли да направиш някоя снимка на този маркуч?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#12
Публикувано 22 май 2008 - 13:40
фурсирай го и завърти веднага след това ключа за да го загасиш.
#13
Публикувано 10 юни 2008 - 09:05
Точно на толкова километра се сменя горивният филтър и то горивото да е качествено а не като нашето .Здравейте! Днес като се събудих реших да слезна да видя как е колата и да ходя да и сменят филтри. Паля я никакъв проблем изкарах си я от гаража и я гася за да си го затвотя. Колата направи пак същия проблем. Карах, карах 10-20 метра и реших пак да я изгася да видя - направи го проблема, покарах още има няма километър и вече го нямаше проблема-гаснеше веднага.
Днес от баща ми разбрах, че горивен филтър е сменял в някакъв сервиз в австрия(той ходи да си взима колата от там) да обаче вече е на 4-5000 км да го сменя ли пак. аа забелязах нещо друго във единия от маркучите, които излиза от едно което сенамира до главата като датчик е и влиза във филтъра, половината маркуч беше с въздух. Може ли проблема да е от това?
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#14
Публикувано 10 юни 2008 - 09:19
Точно на толкова километра се сменя горивният филтър и то горивото да е качествено а не като нашето .
Горивен филтър да се сменява на 4-5000км.?!?!?Категорично не съм съгласен.
По-бих се съгласил на около 20 000км. да се смени.В случая не говорим,ако се зарежда нафта от незнайни,ненадеждни,но евтини източници.
#15
Публикувано 10 юни 2008 - 23:12
Не грешката е моя исках да кажа 40-50000км.Горивен филтър да се сменява на 4-5000км.?!?!?Категорично не съм съгласен.
По-бих се съгласил на около 20 000км. да се смени.В случая не говорим,ако се зарежда нафта от незнайни,ненадеждни,но евтини източници.
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни