ДроселW202
Започната от chataloff, 12 май 2008 - 09:36:32
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 май 2008 - 08:06
.
#17
Публикувано 14 май 2008 - 16:32
Тази последната разрязана букса е на инсталацията не на дросела, дано да не се налага да продължавам по веригата че лошо ми става!
#18
Публикувано 14 май 2008 - 17:45
Тази последната разрязана букса е на инсталацията не на дросела, дано да не се налага да продължавам по веригата че лошо ми става!
Бе от дросел идва,така каза поне автора на снимката.Аз за тва искам снимки на ваще букси да знам какво тьрсим,че ако го тцьрся като РЕМОНТ Ц180........... има да си тьрся,такова животно тук няма.
.
#19
Публикувано 14 май 2008 - 22:48
Ето малко снимки до къде съм стигнал!
Прикачени файлове
#20
Публикувано 14 май 2008 - 23:03
Баси................искаш ли честно да ти кажа какво мисля аз???
От много време не сьм виждал толкова чиста работа и така добре направени спойки,много ми харесва,голямо тьрпение се иска за това,мен лудите ме фащат ма за хилядарка разлика.................пу пу пу да не ми се случва.
ЕВАЛА ПИЧ, тая тема си я запазвам,че тук не ги пазим,а знае ли се коя и кога ще клекне за кабели.МЕРСИ МНОГО ,стискам ти палци всичко да работи.
От много време не сьм виждал толкова чиста работа и така добре направени спойки,много ми харесва,голямо тьрпение се иска за това,мен лудите ме фащат ма за хилядарка разлика.................пу пу пу да не ми се случва.
ЕВАЛА ПИЧ, тая тема си я запазвам,че тук не ги пазим,а знае ли се коя и кога ще клекне за кабели.МЕРСИ МНОГО ,стискам ти палци всичко да работи.
.
#21
Публикувано 15 май 2008 - 17:52
Дали в България се продават готови кабели за ремонт на дросела?
#22
Публикувано 16 май 2008 - 17:50
Дали в България се продават готови кабели за ремонт на дросела?
Ми аз за такова нещо не сьм чул да се продава в Англия,Австралия,Канада,САЩ,Япония....................но знам,че ползват морски кабели,друг им е стандарта на тия за морски цели и няма лабаво там.Дали и кьде има в БГ не ми е ясно,тук мога да ти кажа поне 200 магазина.
.
#23
Публикувано 16 май 2008 - 21:02
Като няма със силиконови ще караме, сложих го дросела само буксата влезна трудно заради лепилото и се наложи да и ударя една шкурка, за сега върви, до преди малко карах из града спирах за по час два да видя дали ще почне да гасне както преди. За сега е добре дори оборотите не забиват като махна крака от газта, а падат плавно както когато я купих колата, по спокойни са съвсем леко трепкат почти незабележимо както преди. Само че се случи сам да се изфорсира леко към 1200 оборота два пъти в рамките на първите 10 минути висене по светофарите което малко ме притесни но повече не го направи. Утре предстоят още тестове това е за сега колеги!
#24
Публикувано 16 май 2008 - 22:27
ЕВАЛА МАЙСТОРЕ
.
#25
Публикувано 20 май 2008 - 17:11
Днес бях да му направят диагностика, имаше две грешки които не бяха актуални- датчик за температурата и проблем с дросела, но се оказа че комутатора който е PMS на Сименс е сменян и е от автоматик но иначе е здрав, дали това може да е проблем при положения че колата е с ръчна скоростна кутия???
#26
Публикувано 21 май 2008 - 09:41
Днес бях да му направят диагностика, имаше две грешки които не бяха актуални- датчик за температурата и проблем с дросела, но се оказа че комутатора който е PMS на Сименс е сменян и е от автоматик но иначе е здрав, дали това може да е проблем при положения че колата е с ръчна скоростна кутия???
Петко , драсни и за онези 200 лв дето са ти ги искали за ремонт на потенциометъра , и да видим какво ще кажат колегите .
#27
Публикувано 21 май 2008 - 18:26
200 лева май беше целия ремонт на дросела със смяна на кабелите!!!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни