Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ДроселW202


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#1 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Публикувано 12 май 2008 - 09:36

Вчера в пристъп на моментно умопомрачение свалих дросела на W202 2000 cc '96 . Започнах с леко почистване и стигнах до кабелите .Няма да коментирам липсата на изолация и шибаното място на спойките , и прекалено тънките кабелчета ...
Та питането е следното колко ома трябва да е съпротивлението м/у 4 и 8 пин на буксата ( нормално затворен дросел ) , това е захранването на мотора , но ми се видя доста ниско - 5 ома . Ако имате наблюдения споделете. Конкретно за W202 имам добри снимки за самата подмяна на кабелажа на дросела -статус в прогрес .След приключване на операцията и ако колата запали ще ги постна .

Този пост е редактиран от Faca: 21 февруари 2009 - 17:48

  • 0

#2 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Публикувано 12 май 2008 - 11:26

Малко снимки :


1. Общ изглед Публикувано изображение
2. Свален капак на стъпковото моторче Публикувано изображение
3. Повредените кабели Публикувано изображение
4. Какво се крие под шлауха на снопа Публикувано изображение
  • 0

#3 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 12 май 2008 - 20:07

Малко снимки :
1. Общ изглед Публикувано изображение
2. Свален капак на стъпковото моторче Публикувано изображение
3. Повредените кабели Публикувано изображение
4. Какво се крие под шлауха на снопа Публикувано изображение

Здрасти колега !
Като гледам снимките ,се чудя дали да я започвам тази операция .....при положение ,че при мен оборотите на празен ход се колебаят съвсем леко в границите на 750...800 оборота....Я кажи при теб какъв беше проблема ???
  • 0

#4 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Публикувано 12 май 2008 - 21:48

Здрасти колега !
Като гледам снимките ,се чудя дали да я започвам тази операция .....при положение ,че при мен оборотите на празен ход се колебаят съвсем леко в границите на 750...800 оборота....Я кажи при теб какъв беше проблема ???


При мен няма празен ход - държи 1200 rpm . Започнах тази операция ,защото колата започна да отказва да пали . При загрял двигател спирам на бензиностанция и после няма палене , чаках 40 минути и пътна помощ дойде ,ама на взе , че тръгна и така още няколко пъти .

Впечатления от ремонта :

1. Трудно може да бъде сменен кабела - конкретно захранването на моторчето , на снимките се вижда само (+) , а (-) се намира под голямото зъбно колело .
2. Буксата се различава от тези на W140 - поне за S-та съм гледал снимки - няма рязане .


Започвам да търся нов дросел и нов PMS


Снимки от финала на опррацията няма - резултата е незадоволителен


Ако имате идея за цени на дросел (нов ) споделете .
  • 0

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 май 2008 - 04:07

Тоя няма ли как да му махнеш кабелите до кьдето можеш и да ги снадиш сьс здрави?Поне за проба,няма как да е по-кофти.

Нов дросел тук в зависимост от модела е около 1200-1500 $,това колкото да те абмицирам да го довьршиш това :icon_coolgrin: :drift1:
  • 0
.

#6 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Публикувано 13 май 2008 - 07:00

Тоя няма ли как да му махнеш кабелите до кьдето можеш и да ги снадиш сьс здрави?Поне за проба,няма как да е по-кофти.



Така и направих , "сигналните " кабели - силиконови 0.5 мм , захранващи - силиконови 0.75 мм . Старите кабели ги резнах на 2 см от буксата и 3 см от тялото на дросела . Само да щтракна една снимка на старите - ей няма здраво :kill_myself:




Снимки на старите кабели :
Публикувано изображение

най-здравата част от снопа :
Публикувано изображение
  • 0

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 май 2008 - 07:11

Така и направих , "сигналните " кабели - силиконови 0.5 мм , захранващи - силиконови 0.75 мм . Старите кабели ги резнах на 2 см от буксата и 3 см от тялото на дросела . Само да щтракна една снимка на старите - ей няма здраво :kill_myself:



Какво толкова и е на тая букса,че няма как да я отвориш?Няма ли как да се среже това или да се смени буксата с друга,с нещо което може да се отвори и да се запоява вьтре?
  • 0
.

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 май 2008 - 07:19

Знам какво си писал,четох го за 12 цилиндровите модели ма да ти пусна пак снимки.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

И снимка на една "фурна",тия нямат място под капака и пьрво на тях и горят кабеляците.Майната му на тва ми бройката е по около 2000+ $ като за тежкари :kill_myself:

Публикувано изображение

Сега ще видя дали някоой не е сменял букси,че се вижда какво е вьтре в тая,а за една букса 2-3 000 лева множко ми се виждат.
  • 0
.

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 май 2008 - 07:25

Публикувано изображение

Нови кабели,в буксата и в дросела.

Публикувано изображение

Тоя го е рязал като гледам щото сега го лепи.

Публикувано изображение

http://benzfanclub.n...1:BlogPost:1081
  • 0
.

#10 armsbg

armsbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 13 май 2008 - 20:50

Разглобих го, разпробих го, новите кабели пак не влизат всичките, омръзна ми, утре пак ша го дупча, та да вкарам кабелите, че слагам силиконови с бая дебела изолация, ся си лягам и в безсънието се надявам да ми светне как да я отворя буксата!!! Гледам снимките и ми вдъхват надежда!!! Благодаря за тях!!! Прееба ми се поялника идеален беше за спойката под зъбчатката с него я разпоих, бахти късмета, много я мразя тая кола, като го направя тоя дросел ша и извадя джигера!!! Ако някой колега знае дали могат да се разглобяват колелата ще съм му много благодарен за инфото, ама аз като гледам май са заварени за осите!!!
  • 0

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 май 2008 - 21:44

Снимай майка снимай,така ми е трудно поне на мен.Кажи кое тьркало те тормози да го видим как е,кое как се маха / ако се маха / и как се поправя.
И дай идея каква е колата,че както виждаме не всички са еднакви.


Дано е нещо голямо,да го има тук и да го намеря,тия с ПМС са си мамата ебали,само Руснаците вадят идеи кой и кьде ги поправя.Имам телефон на сервиз у Москва,ако го закьса някой там :lol:
  • 0
.

#12 chataloff

chataloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Düsseldorf

Публикувано 14 май 2008 - 06:46

Разглобих го, разпробих го, новите кабели пак не влизат всичките, омръзна ми, утре пак ша го дупча, та да вкарам кабелите, че слагам силиконови с бая дебела изолация, ся си лягам и в безсънието се надявам да ми светне как да я отворя буксата!!! Гледам снимките и ми вдъхват надежда!!! Благодаря за тях!!! Прееба ми се поялника идеален беше за спойката под зъбчатката с него я разпоих, бахти късмета, много я мразя тая кола, като го направя тоя дросел ша и извадя джигера!!! Ако някой колега знае дали могат да се разглобяват колелата ще съм му много благодарен за инфото, ама аз като гледам май са заварени за осите!!!



Петко , страшен си каза ,че го почваш и ... само не се мъчи да свалящ това колело - шайбата над зъбното колело е заварена . Предполагам оста е цяла и минава по цялата дължина на дросела и в другия краи отново завършва със заварка .


Снимай майка снимай,така ми е трудно поне на мен.Кажи кое тьркало те тормози да го видим как е,кое как се маха / ако се маха / и как се поправя.
И дай идея каква е колата,че както виждаме не всички са еднакви.
Дано е нещо голямо,да го има тук и да го намеря,тия с ПМС са си мамата ебали,само Руснаците вадят идеи кой и кьде ги поправя.Имам телефон на сервиз у Москва,ако го закьса някой там :lol:



Колата е Ц-180 ,а относно колелото дето го тормози - ами онова най-голямато на снимките под него е (-) на моторчето . Относно ПМС-то и аз само това намирам , май ще драсна един ред на руснаците да пратят поне по една снимка на Бощ и Сименс
  • 0

#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 14 май 2008 - 07:29

Това както казах го няма тук,почват от 2300мотори и няма ПМС.
Тоя ПМС имал някаква алуминиева врьзка която с годините се нарушавала и няма палене,губи искрата на 2 цилиндьра.Сьветват смяна на койл и навременна смяна на кабелите на дросела,че даде ли на кьсо и гори ПМС или поне това разбрах с моя скапан руски.

Руснацте и те нямат снимки или поне след кратко ровене не ги намерих.Намирам цепена букса от тукашните

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
.

#14 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 14 май 2008 - 07:48

Сори за ОФФ-а,ма лошо ми става,като ги гледам тия кабелаци!То бива,то може,ама тва на нищо не прилича-квото и да си говорим голям резил е за марката!Кабели правени у нас(в Смолян,например),надали щяха да изглеждат така!
Мойта е дизел,но още като попрочетох преди време тук за тия кабелни снопове навирих капака на мотора,взех един силиконов спрей с удължител и където видях кабелен сноп в шлаух напръсках обилно и навътре-абе направо залях със силикон богато-кабелаците направо плуват в силикон са-белким им забавя стареенето!Тва можа да ми роди тиквата по въпроса! :tongue:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 14 май 2008 - 07:57

93-95,всички модели са така.Много хора стискат палци само,но като забавиш ремонта и става двоен после.На Мрака са сменяни поне,на Духа са добре,казаха ми,че са сменяни ма не вярвам аз,на око обаче са си ОК.Добьр сьвет е да се направи проверка на кабелите ако имате кола от тия години,при видим проблем с кабелите се свалят и се сменят с нови,кабел с нормална изолация.Другия номер е една шапка мангизи и при дильра.

Да споменавам ли,че дильра иска 13 000$ за смяната на 2 дросела на 600 СЕЛ от тия години?Това е точно толкова колкото аз броих за Бебчо и Мрака взети заедно.После що сьм имал резервна кола..................бах го,месец ше го правя ма тия пари не ги плащам.
  • 0
.




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни