Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w201-190d - 1985- 2 л.помощ


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 viron

viron

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София,България

Публикувано 11 май 2008 - 23:35

Попадна ми тази реликва в сравнително запазен вид и доста и се израдвах. Сега съм пред дилема дали да я задържа. Имам нужда от помощ и съвети какво трябва да се гледа при покупка на този модел. Както и с какви проблеми ще се сблъскам при подръжка и експлоатация. В общи линии всяка помощ и съвет ще са добре доши.

Моля ако познавате добър спецялист по дизелови двигатели и по конкретно тоз тип - "гробници" моля споделете. Аз лично карам дизели от 8 години и за момента не съм имал успех с майсторите. Въпреки че чак такъв дядо не ми е попадал и смятам, че за него всеки трябва да е спецялист.


благодаря предварително за помоща.
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 май 2008 - 23:49

като за начало пусни една фотосесия за колата-вътре, вън, мотор. да се изкажем стрували си. не е зле да я вдигнеш на подемник. за двигателя---ми ако ти хареса как работи--ще те упътим за финал при някой дизелджия на мерц
  • 0

#3 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 май 2008 - 23:52

Онзи пост дето го беше объркал съм го изтрил.

Тази 190-ятка купил ли си я или се чудиш дали да я вземеш?Ако е читав мотора майстор не ти трябва.Хубава нафта,филтри и масло.Това му е.
Напиши си в профила от кой град си за да може по-лесно да те насочат колегите към добър майстор да я погледне ако има нужда.
  • 0

#4 viron

viron

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София,България

Публикувано 12 май 2008 - 00:48

лично аз съм очарован от двигателя. Първото ми нейно каране беше преди 2 месеца. Тогава я изкарах от гараж, в който беше седяла 7-11 месеца без да е палена. Та от гаража запали с 2-3 уговорки което ме учуди доста. от там я закарах направо на майстор, който не знам какво е правил тъйкато от тогава трябваше дядо ми да я кара и други се занимаваха с нея. Той не беше очарован и си кара старата кола, та от ремонта до преди няколко дни събираше прах пред тях. Заварих я с диференцял в багажника, явно сменен от майсторите.
За ден каране впечатленията са ми (казвам само най лошите):

-когато не изчакваш подгряващите свещи колата пали на 3 цилиндъра и след подаване на газ се оправя. надявам се да е свещ, маркуч или просто от некаране на колата :) .
-при пълътно навъртян волан около предните гуми се чува рязък звук..... подобен на отцепване на :запекли спирачки за диска. При нормални завои с натоварване на конкретната гума или преместване на тежеста от лявата към дясната страна на предницата този звук го няма. Те майсторите, ще си кажат :) то и ръчната спирачка е заминала та човек може да гадае много.
-предна дясна гума играе, явно е дебалансирана :) чат пат се получава ефекта: морска болест :)
-праговете са "започнали да хващат ръжда" или са избили ръжда :) и калниците са подковани, явно в борба със същата стихия.

утре, ще я снимам криво ляво ако по вида може въобще да се определи нещо да кажете :)





П.С: на такава старушка колко и излиза подръжката годишно? Съществуват ли ще частиза нея? какви проблеми да очаквам от нея?

та това е в общи линии за сега. Изредих и баналните проблеми та ако имате идеи за майстор да кажете. за повечето неща си имам хора но за дизелови двигатели немога да намеря човек на който да се довера за адекватно мнение при диагностика и поправка.
  • 0

#5 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 май 2008 - 10:22

От дизели мноо не вдявам, т.ч. ще премълча.
Части има - споко. Не са от най-евтините, сравнени с ГоУф или нещо подобно. Хубавото е, че като я направиш и забравяш какво си й правил. Здравина има дори за раздаване :flagMB new:
По мои впечатления, поддръжката излиза мааалко повече от някой подобен "леген" от друг производител.
Пример: моята е 2.0 бензин 91г. Сменени консумативи, кормилен амортисьор (демпфер ли му се вика?), уплътнения на стабилизиращата щанга, хидравличните повдигачи, и разни простотийки, дет само дразнят. И спирачни дискове с накладки. Феродов диск на съединителя и един лагер. Да добавя, че и мойта е стояла над половин година на място и запали от раз.

П.П. Не обиждай Мерцедес, защото скоро ще осъзнаеш грешката си... Поздрави
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491





3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни