Jump to content

  •  

Photo
* * - - - 1 votes

Помагайте с части за 123 купе


  • Please log in to reply
127 replies to this topic

#46 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 16 May 2008 - 21:25

не търси проблема в комутатора. дефекта е в кабел, капачка, свещ, дюза, клапан. давам ги по ред на вероятност
стига набивал пари в тва желязо и сменяй с 2.8, са тръгнеш ли да го правиш, после ше има: да му еба маата, са набих 500лв в тоя мотор,са за кво даго сменям
  • 0

#47 kalibbg

kalibbg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 17 May 2008 - 21:29

не търси проблема в комутатора. дефекта е в кабел, капачка, свещ, дюза, клапан. давам ги по ред на вероятност
стига набивал пари в тва желязо и сменяй с 2.8, са тръгнеш ли да го правиш, после ше има: да му еба маата, са набих 500лв в тоя мотор,са за кво даго сменям


Мамка му - натам отива работата. Намерих 280-тка но отново карбуратор. Цената и обаче е много добра и я взех. Имаме един инжекцион и ще се опитаме да сглобим нещо.
Лоринзер - Снимах джантите, които са при онзи майстор в Русе. Има някои интересни, но и цените не са ниски. Може да падне с по 50-100 лв на комплект но не гарантирам
Ще ги постна след малко.
  • 0
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE

#48 kalibbg

kalibbg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 17 May 2008 - 22:00

Ето и някои интересни, които видях. Останалите са бъбреци и прочее. РОНАЛ-ките за съжаление са 3.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE

#49 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 17 May 2008 - 22:42

Мамка му - натам отива работата. Намерих 280-тка но отново карбуратор. Цената и обаче е много добра и я взех. Имаме един инжекцион и ще се опитаме да сглобим нещо.
Лоринзер - Снимах джантите, които са при онзи майстор в Русе. Има някои интересни, но и цените не са ниски. Може да падне с по 50-100 лв на комплект но не гарантирам
Ще ги постна след малко.



браво ;) са ше те успокоя.
забравих да ти пиша, че в някои, даже в повечето отношения, карба е по-добре от инжекцията. защото инжекциона като остарее дава непрекъснати проблеми, нищо че на 2,8 е напълно механичен. дюзите се задръстват, разпределителя на гориво може да протече, центровката на дебитомера е мн. трудна, АКО само веднъж дори-гръмне по-силничко на газ-криви дебитомера, бензинови помпи, налягания и т.н....

карбуратора е перфектен ако искаш да слагаш ГАЗ. аз съм силно против на коли за реставриране да се слага газ, но ако си решил , карба е най-подходящ!!!! дори да гръмне, няма какво да се повреди.
друг плюс е че тунинга на този карбуратор е по-лесен от на инжекцията. с добър майстор и подходящи жигльори, този двигател можеш да го направиш по-бърз от инжекциона. Васко от сервиза на Петко, беше направил чудеса с един 280S... не вярвах че е възможно пура с карб да върви толкова здраво...палеше гумите на "D" от старт с прав волан, при kickdown.

нещо важно: ако ще правиш колата на ГАЗ, това дали е инжекцион или карб, няма значение--МОЩНОСТТА на ГАЗ ще е еднаква и при 2те системи. защото от цялата механика се ползва само дроселът за газ педалът.
тааа пускай си една обява за старото желязо и почвай реставрацията. със снимки естествено
ти двигател ли взе или цяла кола?

джантите ги разгледах но няма интересно за мен. за момента ме вълнуват Keskin(най-вече:) ) , Amg-то (ronal-ама 4 бр) и евентуално бъбреци, но да са ЕТ25.
  • 0

#50 kalibbg

kalibbg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 17 May 2008 - 22:49

МАлко наблюдения по колата:
По отношение на настоящия мотор.
Разход градско - сутрин 8-8 и 30 и следобед 17и30-19:00 - 220 км с 38 л бензин
Извьн града - 110-120 - 9/100. 660 км с 57 л.
Разход на масло - 0 /1000 км. Учуден съм. Едно време 280-тката ми гореше 1/1000
Изпънах я до 190 по километраж - 170 по ГПС. Много добре се държи и като че ли окачването се очупи.Изчезнаха тракания и хлопания. Стегна се и вече вози като мерцедес.

2 забележки към сервизите - сервизите в София работят явно на принципа - дати го....................... . В един сервиз ми смениха висящия лагер и не видяха че тампона на скоростната кутия е разбит. Във втори смениха пружините, но не провериха амортисьорите. Вече всичко сам ще си правя.
  • 0
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE

#51 kalibbg

kalibbg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 17 May 2008 - 22:55

Газта се маха. Този багажник ми е малък така. Една количка не мога да сложа. Взех двигателя и скоростната кутия, като ще взема и дифера от пича - дано да е читав.
По отношение на реставрацията - още не мога да започна, но събирам материала. Поръчахме си СО, но трябва да изкараме курса за заварчици. До 2 месеца ще стане, а и няма място в гаражите, където ги правим с колегите.
  • 0
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE

#52 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 17 May 2008 - 23:00

за сервизите-ами първо питай, после ходи. в сервиз се ходи само с препоръки от поне 2-3ма различни човека, говорим за от форума. ние си имаме няколко сервиза, защото понякога си трябва подемник... иначе да--като искаш добре свършена работа-направи си я сам...
  • 0

#53 kalibbg

kalibbg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 17 May 2008 - 23:12

тва данните на новия 280 ли са? или 230ската?

за сервизите-ами първо питай, после ходи. в сервиз се ходи само с препоръки от поне 2-3ма различни човека, говорим за от форума. ние си имаме няколко сервиза, защото понякога си трябва подемник... иначе да--като искаш добре свършена работа-направи си я сам...

Данните са на 230-ката. Навъртях и 1000 км вчера и днес. Много добре се държа, само дето е малко висока и над 150 се поклащаше в завоите. АБС-а съм го оправил от първия опит. Значи твоя съвет е, че и кабуратора става?
Видях страхотен сом - много стегнат в Русе. Един металяга го караше
  • 0
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE

#54 kalibbg

kalibbg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 19 May 2008 - 08:43

Една 107-ца на едно приятелче. Невероятна е. Влюбих се в нея
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE

#55 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 19 May 2008 - 17:30

при карба, цялата горивна уредба е концентрирана в едно. при инжекцията елементите са много и са пръснати. отделно всеки елемент трябва да е изряден и да отговаря на норми, иначе ще си скъсаш нервите и джобовето от диагностици.

107-мицата е доста добра, рядко запазена с оборотомер, много лъскави махагони и НЕНАПУКАНИ... евопейско издание, 280SLC инжекцион, 4 степенен автомат, липсват и само няколко елемента да стане перфектна. оригиналният Becker и тая пластмаса на тавана нещо не му ходи
кажи на приятелят ти, че имам оригиналния касетофон за неговото издание на SL-а.

в Гемания, във филиялът от където си взех Е-класата, имаше един същия SLC, изложен, но без цена. питах шефа за цената и той ми каза: тази кола не се продава, тя е на жена ми, даже не се и кара, от 3 години си седи тука и привлича внимание :))
  • 0

#56 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
Garage View Garage

Posted 19 May 2008 - 23:12

Газта се маха. Този багажник ми е малък така. Една количка не мога да сложа. Взех двигателя и скоростната кутия, като ще взема и дифера от пича - дано да е читав.
По отношение на реставрацията - още не мога да започна, но събирам материала. Поръчахме си СО, но трябва да изкараме курса за заварчици. До 2 месеца ще стане, а и няма място в гаражите, където ги правим с колегите.

Относно местото в багажника- колегата"ДИЯН"има интересно решение. Ако не можеш да се свържеш с него ще ти пратя снимки. Като дойде време за заварките- прави плътни шевове отгоре и отдолу, колата я правиш за себе си.
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#57 kalibbg

kalibbg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 20 May 2008 - 01:04

Относно местото в багажника- колегата"ДИЯН"има интересно решение. Ако не можеш да се свържеш с него ще ти пратя снимки. Като дойде време за заварките- прави плътни шевове отгоре и отдолу, колата я правиш за себе си.

Постни ми снимки тук. Супер би било.
Относно заварките - преди 5 години гледах - изрязва се до чист метал . Реже се ламарина със същата дебелина. пасва се и се стяга към мястото. заваря св от-до - слива се тоест. Шлайф, заварки пак, пак шлайф. Преобразувател. Грунд, Шприц, Боя, Лак и прочее. Бвано, но славно
  • 0
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE

#58 kalibbg

kalibbg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 20 May 2008 - 22:29

Две красавици:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE

#59 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 20 May 2008 - 22:54

Лигите ми потекоха :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

logo-600-1002.png


#60 kalibbg

kalibbg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 20 May 2008 - 23:06

Лигите ми потекоха :bigemo_harabe_net-110:

Стари но лачени. Обща възраст 53 години. Това са коли за каране.
  • 0
1990 - 2000 - W123/280 E - 300 000 km
2000 - 2003 - W123/200 D /скопихме коня/ - 100 000 km
2003 - 2007 - Opel Zafira 1,8 aut - 200 000 km
2007 - 2008 - Opel Astra Caravan 1,3 CDTI - 30 000 km
2008 - ....... - W123/230 CE




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users