Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

200е или 260е


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Serbezov

Serbezov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Spain

Posted 09 May 2008 - 02:31

имам една 124ка 200е и я пооодарих леко при което ремонта с боядисване и частите е 2 хиляди лева и се чудя дали да не я продам на части и да си купя 260е за 1500 евро ми я дават от испания !
Даите съвет!
  • 0

#2 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 09 May 2008 - 10:51

260 за 3000 лева ме съмнява да е с 104 мотор.ще да е с 103 с К Е джетроника които на теория би требвало да е по готин от 104 ама не е. Лично за мене 6 цилиндровия 103 е един от наи пляканите мотори слагани на мерц.А 260 с ръчна кутия е също рядкост -та комбинацията 260 +автоматик разхода е просто ........И газ да туриш пак е много.
Аз също си правих разни такива сметки-тука в немско има вече без пари 260 и 300 бензинки по на 100 000 км за 1000-2000 евро - никои ги не ще щото 1 литар е 1,52 евро ама даже и на газ тва лапа юнашки.Все пак ако не караш много може и да става преценяи си сам.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 11 May 2008 - 11:21

ЕЕЕаааа, да не се обиждаме....
първо: 104 мотор с кубатура 2600кубика---няма. колегата говори точно за 103 2,6л.
второ: колкото са скапани инжекционите на 102 моторите 2,0 и 2,3, толкова са скапани и 103. на практика са еднакви, но с 2 инжектора повече.
трето: 103 мотора е един от най-здравите правени някога. виждал съм приятели да правят чудеса с този мотор, много по-издръжлив е на високи обороти, натоварване, прегряване. виждал съм 103 мотор на 600хил км, който не беше пипан никога за кгарнитура на главата. моя е сигурно на 230.000км и никога не е сваляна главата. личи си по болтове, гайки на изп колектор и т.н.
БензБосс-а беше пуснал сайт, в който някакъв луд преправи 103 мотор на 600+ коня.мисля че беше със сток колянов вал и разпределителен... ткаче
общо взето незнам част на 103 мотора, която да е слабо изработена. даже още съм с фабричната водна помпа. единствено хванах веригата че е сменявана.

прав си за разхода. доста лапа. пурата ми под 17 градско не е падала. но и аз не я жаля, всяка права-драг, всеки завой (кръстовище)-дрфт
мотора си е доста мощен 160коня--лепи за седалката при кикдаун

другия проблем е теч на масло от капака на веригата. на 70.хил км, трябва да се сменя силикона там. при всички 103 е така. не е нищо особено този теч-няма начин да шурне
и третия последен проблем е инжекциона. ако се развали--няма кой да го направи съвършенно фабрично в БГ. чуват го--но аз съм невероятно взискателен...
  • 0

#4 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 14 May 2008 - 18:53

ЕЕЕаааа, да не се обиждаме....
първо: 104 мотор с кубатура 2600кубика---няма. колегата говори точно за 103 2,6л.
второ: колкото са скапани инжекционите на 102 моторите 2,0 и 2,3, толкова са скапани и 103. на практика са еднакви, но с 2 инжектора повече.
трето: 103 мотора е един от най-здравите правени някога. виждал съм приятели да правят чудеса с този мотор, много по-издръжлив е на високи обороти, натоварване, прегряване. виждал съм 103 мотор на 600хил км, който не беше пипан никога за кгарнитура на главата. моя е сигурно на 230.000км и никога не е сваляна главата. личи си по болтове, гайки на изп колектор и т.н.
БензБосс-а беше пуснал сайт, в който някакъв луд преправи 103 мотор на 600+ коня.мисля че беше със сток колянов вал и разпределителен... ткаче
общо взето незнам част на 103 мотора, която да е слабо изработена. даже още съм с фабричната водна помпа. единствено хванах веригата че е сменявана.

прав си за разхода. доста лапа. пурата ми под 17 градско не е падала. но и аз не я жаля, всяка права-драг, всеки завой (кръстовище)-дрфт
мотора си е доста мощен 160коня--лепи за седалката при кикдаун

другия проблем е теч на масло от капака на веригата. на 70.хил км, трябва да се сменя силикона там. при всички 103 е така. не е нищо особено този теч-няма начин да шурне
и третия последен проблем е инжекциона. ако се развали--няма кой да го направи съвършенно фабрично в БГ. чуват го--но аз съм невероятно взискателен...



E много си тънкообидчив...... въобще не обиждам...просто по време на престоя ми в Мерц сервиза а и общо от времето ми прекарано по сервизите ...с 103 мотор съм имал наи много грижи.....да го хваля ли...
Също така по мнение и на други колеги от мерц сервизи пак е така.
И както съм споменал -това е класацията ми за мерц мотори .... а не въобще...
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 14 May 2008 - 23:06

E много си тънкообидчив...... въобще не обиждам...просто по време на престоя ми в Мерц сервиза а и общо от времето ми прекарано по сервизите ...с 103 мотор съм имал наи много грижи.....да го хваля ли...
Също така по мнение и на други колеги от мерц сервизи пак е така.
И както съм споменал -това е класацията ми за мерц мотори .... а не въобще...


добре де човек, обясни с кое по-точно си имал грижи, щом си бил в мерцедес сервиз сигурно си видял повече 103 от мен.
нещо износват по-бързо ли тия мотри, прегряват и духат гарнитури ли, пукат глави,

инжекциона, алтернатора, серво помпата, стартера са еднакви с на 102
водната помпа е по-издръжлива, агренажа има по-малко части, защото делкото е на разпределителния вал с подобрена запалителна EZL-система.
обтегача на ремъка е по-надежден от на 102

кажи все пак и аз да знам, да се подготвя.
сподели дори единичните случаи
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 15 May 2008 - 03:45

Мнение на моите механици,мнение на хора от форумите и мнението на откачалки дето им набиват на тия мотори турбини..............е че това е един от най-лесните за работа,най-прости,най-яките и дьржеливи мотори,една категория с 300 мотора.
С едно сьм сьгласен - тва както искаш го карай,кьдето искаш го кьткай.................харчи 30% повече от Бебчо и около 20% повече от Мрака и Духа ако е автомат.Автомата им здрав ако го караш сток това,ако му набиеш малко повече коне се трошаъ кутии ма тва друг вьпрос.

Място има да го работиш,лесен е,прост и як.От там вече си преценяваш дали искаш ламя или не.Заводско му дават разход по-висок от всичко което сьм карал аз,над него е само 12 цилиндрови версии на 140 и пьрвите осмаци 500 на 140 модела.
Е ви ненормалника който качва над 600 коня и троши 3 кутии с 300

http://www.youtube.c...feature=related

Главно 300 мотора,ето малко ненормалници по темата.

http://www.mercedess...ad.php?t=218549
  • 0
.

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 15 May 2008 - 16:00

само да вметна че 103моторите тип 260 и 300 са абсолютно еднакви с изключение на буталата, ЕКУ и евентуално комутатора, главите също са еднакви, но на 3.0литровия горивната камера е с по-голям обем
мое мнение е, че е гениално измислен. ех да беше и икономичен :rolleyes:
  • 0

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 16 May 2008 - 18:37

Тия много ги доработват,евтинки са,не им дреме колко харчат,лесни и дьржи на издевателства.От 200 на 650 коня,малко мотори биха го изтьрпели това,а се вижда собственика му как го "кьтка".В комбинация сьс здрава скоростна и цена от около 2000-3000$ тук това е една от най-доработваните коли.За нормално каране обаче..............туба и варел до Вакарел
  • 0
.




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users