Гърмежи при паленене,не всеки път ама го правиW124 230СЕ
Започната от DJ FUNKY, 07 май 2008 - 14:07:54
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 май 2008 - 14:07
отдавна се каня да пусна едно питане за таа работа ама вече почна да ми писва ,значи при палене понякога колата пали като с удар някак си с едно такова "туп " а по някой път гърми при палене и П образния маркуч пада ,а и нещо като чели не ми върви така както беше и играят оборотите чат пат.ходих преди време на диагностика и момчето нещо рови по нея и стана самолет ама за около 10 дена и пак си се върна в старото положение,за момента съм сменил кабели,свещи,капачка ,палец.отскоро имам и газова и на газ върви една идея повече отколко на бензин и мотора мърка
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#2
Публикувано 07 май 2008 - 14:34
отдавна се каня да пусна едно питане за таа работа ама вече почна да ми писва ,значи при палене понякога колата пали като с удар някак си с едно такова "туп " а по някой път гърми при палене и П образния маркуч пада ,а и нещо като чели не ми върви така както беше и играят оборотите чат пат.ходих преди време на диагностика и момчето нещо рови по нея и стана самолет ама за около 10 дена и пак си се върна в старото положение,за момента съм сменил кабели,свещи,капачка ,палец.отскоро имам и газова и на газ върви една идея повече отколко на бензин и мотора мърка
Фънки, а на газ ли ти гърми?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 07 май 2008 - 14:53
1.Въздушен филтър
2.Свещи
3.Кабели , капачка , палец
4.Клапани
Това са нещата дето тровят газовата кола
2.Свещи
3.Кабели , капачка , палец
4.Клапани
Това са нещата дето тровят газовата кола
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#4
Публикувано 07 май 2008 - 19:47
Измери налягането на бензиновата помпа.....евентуално смени горивния филтър!
#5
Публикувано 08 май 2008 - 08:18
Фънки, а на газ ли ти гърми?
на бензин и то само при палене ,тя само на бензин пали де на газ работи като часовник
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#6
Публикувано 08 май 2008 - 08:22
Измери налягането на бензиновата помпа.....евентуално смени горивния филтър!
благодаря ще отида да я мерна ,а филтъра го смених веднага след като усетих ядовете с невървенето а и на моменти и давам газ и тя се зачудва и реагира след секунда да речем,ще се ходи на цялостна диагностика на джетроника май
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#7
Публикувано 13 май 2008 - 00:38
Има объркване, пуща гориво повече и то преди да е заработила затова гърми, маистор е нужен, усдпех.
#8
Публикувано 13 май 2008 - 00:51
може и да обеднява сместа... трябва да се провери за засмуквания след дебитомера
#9
Публикувано 28 юли 2008 - 09:27
още не съм ходил по майстори,все не ми остава време ама в последно време колата се държи добре ,не е гърмяла бая време а паленето с удар го прави много рядко ,кво се случва незнам
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#10
Публикувано 28 юли 2008 - 13:12
Това най-често се получава от калпав ,ама много калпав бензин или задръстен гор.филтър.Пробвай да долееш от свястна бензиностанция.
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#11
Публикувано 28 юли 2008 - 22:39
може и да обеднява сместа... трябва да се провери за засмуквания след дебитомера
И на мен ми се струва че може да смуче отнякъде въздух. Сега е сравнително топло и може би влиза по-малко непремерен въздух. Дъното на дебитомера опипай, виж и на смукателния колектор на тръбата за трети цилиндър има един извод за вакум - при теб там май е вързан автоматика и щеше да забележиш ако се е измъкнал, но все пак.
#12
Публикувано 28 юли 2008 - 22:59
а относно невървенето имам съмнения за запушен катализатор и мился да го махна да пробвам ,оня ден пътувах надълго и над 150 почна да намирисва на "кремиковци" особено при връщане на газта ,а казвам невървене защото сравянвам с комбито на баща ми,също е 230 също автоматик ,върви яко ,като го сръгаш излита направо а моята се чуди ,тормози се колицата ,нема на газ нема на бензин, трагедия,а на комбра нищо не е сменяно от как е дошла у бг ,само маслата ,а аз кво ли не смених заеби
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#13
Публикувано 28 юли 2008 - 23:32
Ще използвам тази тема защото и на мен ми се случва няколко пъти на бензин.
Също така все едно няма мощност на ниските обороти.
Бензиновата помпа вие на умряло, има бензин и е сменен филтъра, но стария беше много зле.
Та в този ред на мисли, най-вероятно е от помпата.
Някакви свежи идеи? Има ли някакъв филтър и на самата помпа и възможно ли е да се оправи досадното и бръмчене или ще трябва нова? Искам само да допълня,че на газ работи перфектно. (газов инжекцион)
Благодаря предварително
Поздрави!
Колата е Е200 210
Аз днес отидох специално на сервиз за изпускателната уредба, указа се, че имам спукани колектори.
Оправиха ги и махнаха моя катализатор, ефекта е уникален, беше много задръстен, сега просто колата върви!
А и шума затихна в пъти по-малко. Струва си човек да отдели 200 лв. и да направи един обстоен преглед и ремонт на "отделителната" система
Също така все едно няма мощност на ниските обороти.
Бензиновата помпа вие на умряло, има бензин и е сменен филтъра, но стария беше много зле.
Та в този ред на мисли, най-вероятно е от помпата.
Някакви свежи идеи? Има ли някакъв филтър и на самата помпа и възможно ли е да се оправи досадното и бръмчене или ще трябва нова? Искам само да допълня,че на газ работи перфектно. (газов инжекцион)
Благодаря предварително
Поздрави!
Колата е Е200 210
а относно невървенето имам съмнения за запушен катализатор и мился да го махна да пробвам ,оня ден пътувах надълго и над 150 почна да намирисва на "кремиковци" особено при връщане на газта ,а казвам невървене защото сравянвам с комбито на баща ми,също е 230 също автоматик ,върви яко ,като го сръгаш излита направо а моята се чуди ,тормози се колицата ,нема на газ нема на бензин, трагедия,а на комбра нищо не е сменяно от как е дошла у бг ,само маслата ,а аз кво ли не смених заеби
Аз днес отидох специално на сервиз за изпускателната уредба, указа се, че имам спукани колектори.
Оправиха ги и махнаха моя катализатор, ефекта е уникален, беше много задръстен, сега просто колата върви!
А и шума затихна в пъти по-малко. Струва си човек да отдели 200 лв. и да направи един обстоен преглед и ремонт на "отделителната" система
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT
#14
Публикувано 12 септември 2008 - 12:31
още не съм ходил по майстори още ама колата си се оправи сама ,не пали с удар,не е гърмяла скоро ,в последстивие вървенето се пооправи с помоща на колегата Субсоник,малко вакуми беха поакъсани снадките и един марчуч и той си беше ***** а трудното палене според мен се дължи на некачествен монтай на газовата уредба ,тя е с автоамтичен ключ и като си я оставя вечер както си карам на газ и сутрин трудно пали(въпреки че пали на само бензин ) обаче ако я оставя на бензин(ръчно) и си пали сутрин от раз ,тия гламари не са вързали нещо как треа
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#15
Публикувано 14 септември 2008 - 17:57
отдавна се каня да пусна едно питане за таа работа ама вече почна да ми писва ,значи при палене понякога колата пали като с удар някак си с едно такова "туп " а по някой път гърми при палене и П образния маркуч пада ,а и нещо като чели не ми върви така както беше и играят оборотите чат пат.ходих преди време на диагностика и момчето нещо рови по нея и стана самолет ама за около 10 дена и пак си се върна в старото положение,за момента съм сменил кабели,свещи,капачка ,палец.отскоро имам и газова и на газ върви една идея повече отколко на бензин и мотора мърка
ako ti meni oborotite zna4i e ot klapata gore za debitomera,ot garmejite se e izmestila,triabva da se regulira i az imah garmeji na benzin spria da mi raboti,no e opravih sega e super
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни