Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Гърмежи при паленене,не всеки път ама го правиW124 230СЕ


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 14 септември 2008 - 18:10

ako ti meni oborotite zna4i e ot klapata gore za debitomera,ot garmejite se e izmestila,triabva da se regulira i az imah garmeji na benzin spria da mi raboti,no e opravih sega e super

Алооо Бат Измитио пиши на КИРИЛИЦА :excl: :excl: :excl:
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#17 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 септември 2008 - 19:01

Ако си забравил вечерта на газ, то сутринта преди палене задръж около 5 секунди на контакт и после запали
При мен беше така с газта
Дам ключа на контакт и зчакам около 5 сек. и после стартирам
Провери и гадният клапан на газта
Ако пуска игленият вантил , то циливдрите се пълнят с газ и моторчето се "дави"
После въртиш като гламав докато вентилира цилиндрите
В цилиндрите си има помалко газчица(щото клапанчето си пуска), ти пускаш и бензин при паленето на бензин, и става "ядрена зима" у........ тенджерите
Хем гърми,хем пърди, хем те ....нерви - докато изчисти газта и остане само на бензинче
Има една пружнка на това клапанче и тя се скапва с .....годините(омеква)
(намирисва ли на газ от вънка като се приближаваш........ плахо до нея ..... сутрин)
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#18 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 14 септември 2008 - 19:08

Ако си забравил вечерта на газ, то сутринта преди палене задръж около 5 секунди на контакт и после запали
При мен беше така с газта
Дам ключа на контакт и зчакам около 5 сек. и после стартирам
Провери и гадният клапан на газта
Ако пуска игленият вантил , то циливдрите се пълнят с газ и моторчето се "дави"
После въртиш като гламав докато вентилира цилиндрите
В цилиндрите си има помалко газчица(щото клапанчето си пуска), ти пускаш и бензин при паленето на бензин, и става "ядрена зима" у........ тенджерите
Хем гърми,хем пърди, хем те ....нерви - докато изчисти газта и остане само на бензинче
Има една пружнка на това клапанче и тя се скапва с .....годините(омеква)
(намирисва ли на газ от вънка като се приближаваш........ плахо до нея ..... сутрин)
Поздрави
:4036:

не мирише грам на газ ,иначе аз не я забравям ,автоматично е,как я загася и после пали на безнин и на 2000 оборота превключва на газ
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#19 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 септември 2008 - 19:13

Значи не е от тъпото клапанче
Мойта не беше с такива модерни релета и са превключваше ръчно
Това реле е пълна безмислица
Защо точно на 2000 оборота а
Единствено което и трябва на газта е ......40 града по Целзий-нищо друго
(сори пич ..... това ми се е случвало на и от газификацията)
Пздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#20 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 септември 2008 - 09:33

Бате Владек,

Може и на 4000 оборота, или на 6000 да се нагласи :). Моето е нагласено на 2500 да включва. Идята е да я палнеш на бензин и малко да покараш, колкото да отвърне водата :). И е удобно, не цъкаш копчета като на самолет.

Иначе газта минава от течно в газообразно състояние на - 40. Ама това за 40-те градуса вероятно е необходимо, за да не замръзва изпарителя, и не дай си боже охладителната течност. Така че си прав.
Има едни други джаджи - термоконтактни пластинки, дето се закрепват на корпуса на изпарителя. През тях минава сигнала за превключващото реленце. И минаваш на газ едва като удариш 40-те градуса.
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни