Алооо Бат Измитио пиши на КИРИЛИЦАako ti meni oborotite zna4i e ot klapata gore za debitomera,ot garmejite se e izmestila,triabva da se regulira i az imah garmeji na benzin spria da mi raboti,no e opravih sega e super
Гърмежи при паленене,не всеки път ама го правиW124 230СЕ
Започната от DJ FUNKY, 07 май 2008 - 14:07:54
19 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 септември 2008 - 18:10
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#17
Публикувано 14 септември 2008 - 19:01
Ако си забравил вечерта на газ, то сутринта преди палене задръж около 5 секунди на контакт и после запали
При мен беше така с газта
Дам ключа на контакт и зчакам около 5 сек. и после стартирам
Провери и гадният клапан на газта
Ако пуска игленият вантил , то циливдрите се пълнят с газ и моторчето се "дави"
После въртиш като гламав докато вентилира цилиндрите
В цилиндрите си има помалко газчица(щото клапанчето си пуска), ти пускаш и бензин при паленето на бензин, и става "ядрена зима" у........ тенджерите
Хем гърми,хем пърди, хем те ....нерви - докато изчисти газта и остане само на бензинче
Има една пружнка на това клапанче и тя се скапва с .....годините(омеква)
(намирисва ли на газ от вънка като се приближаваш........ плахо до нея ..... сутрин)
Поздрави
При мен беше така с газта
Дам ключа на контакт и зчакам около 5 сек. и после стартирам
Провери и гадният клапан на газта
Ако пуска игленият вантил , то циливдрите се пълнят с газ и моторчето се "дави"
После въртиш като гламав докато вентилира цилиндрите
В цилиндрите си има помалко газчица(щото клапанчето си пуска), ти пускаш и бензин при паленето на бензин, и става "ядрена зима" у........ тенджерите
Хем гърми,хем пърди, хем те ....нерви - докато изчисти газта и остане само на бензинче
Има една пружнка на това клапанче и тя се скапва с .....годините(омеква)
(намирисва ли на газ от вънка като се приближаваш........ плахо до нея ..... сутрин)
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#18
Публикувано 14 септември 2008 - 19:08
не мирише грам на газ ,иначе аз не я забравям ,автоматично е,как я загася и после пали на безнин и на 2000 оборота превключва на газАко си забравил вечерта на газ, то сутринта преди палене задръж около 5 секунди на контакт и после запали
При мен беше така с газта
Дам ключа на контакт и зчакам около 5 сек. и после стартирам
Провери и гадният клапан на газта
Ако пуска игленият вантил , то циливдрите се пълнят с газ и моторчето се "дави"
После въртиш като гламав докато вентилира цилиндрите
В цилиндрите си има помалко газчица(щото клапанчето си пуска), ти пускаш и бензин при паленето на бензин, и става "ядрена зима" у........ тенджерите
Хем гърми,хем пърди, хем те ....нерви - докато изчисти газта и остане само на бензинче
Има една пружнка на това клапанче и тя се скапва с .....годините(омеква)
(намирисва ли на газ от вънка като се приближаваш........ плахо до нея ..... сутрин)
Поздрави
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#19
Публикувано 14 септември 2008 - 19:13
Значи не е от тъпото клапанче
Мойта не беше с такива модерни релета и са превключваше ръчно
Това реле е пълна безмислица
Защо точно на 2000 оборота а
Единствено което и трябва на газта е ......40 града по Целзий-нищо друго
(сори пич ..... това ми се е случвало на и от газификацията)
Пздрави
Мойта не беше с такива модерни релета и са превключваше ръчно
Това реле е пълна безмислица
Защо точно на 2000 оборота а
Единствено което и трябва на газта е ......40 града по Целзий-нищо друго
(сори пич ..... това ми се е случвало на и от газификацията)
Пздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#20
Публикувано 15 септември 2008 - 09:33
Бате Владек,
Може и на 4000 оборота, или на 6000 да се нагласи . Моето е нагласено на 2500 да включва. Идята е да я палнеш на бензин и малко да покараш, колкото да отвърне водата . И е удобно, не цъкаш копчета като на самолет.
Иначе газта минава от течно в газообразно състояние на - 40. Ама това за 40-те градуса вероятно е необходимо, за да не замръзва изпарителя, и не дай си боже охладителната течност. Така че си прав.
Има едни други джаджи - термоконтактни пластинки, дето се закрепват на корпуса на изпарителя. През тях минава сигнала за превключващото реленце. И минаваш на газ едва като удариш 40-те градуса.
Може и на 4000 оборота, или на 6000 да се нагласи . Моето е нагласено на 2500 да включва. Идята е да я палнеш на бензин и малко да покараш, колкото да отвърне водата . И е удобно, не цъкаш копчета като на самолет.
Иначе газта минава от течно в газообразно състояние на - 40. Ама това за 40-те градуса вероятно е необходимо, за да не замръзва изпарителя, и не дай си боже охладителната течност. Така че си прав.
Има едни други джаджи - термоконтактни пластинки, дето се закрепват на корпуса на изпарителя. През тях минава сигнала за превключващото реленце. И минаваш на газ едва като удариш 40-те градуса.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни