Трудно се натиска педала на газта W140 S350 ?Нормално ли е това ?
Започната от top, 03 май 2008 - 16:48:05
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 май 2008 - 16:48
Като че ли на моята кола (S350) и се натиска по трудно педала на газтта, като карам из града понякога ми се уморява крака, някак си има някаква тяга и това не ми се струва да е нормално. На дълъг път повече карам на круз контрол защото ако държа газтта натисната постоянно ще ми се умори крака до болка едва ли не. Има ли начин да се направи така че газтта да се натиска по лесно без усилие ? Карал съм доста мерцедеси и на всички газтта се натиска по лесно включително и на 124-ката ми която е 300D без турбо и е по малко конски сили.
#2
Публикувано 03 май 2008 - 16:53
Под волана имаш 2 болтчета крьстати,отвий ги тях и под педала на спирачката намери трето,което реално е пласмасова шайба забита на болт.Отвива се с рька това третото,то дьржи долната част на коричката,буташ я кьм педалите леко и я вадиш.Прегледай как е положението там,НО главно иска смазване на металните рейки кьм газта.Владек беше кьсал една пред сервиза на Балкан Стар,питай го как се сваля това,но леглата им се пьлнят с грес,може и с течна от флакон как са си на мястото..
Пробвай с WD-40,прьсни около тия пьпки на рейките,главно там задьржат.................и мойта,и на брата,и Мрака.............и дизели не сьм карал ма по описание рейките са им еднакви и там ти е проблема според мен.
Пробвай с WD-40,прьсни около тия пьпки на рейките,главно там задьржат.................и мойта,и на брата,и Мрака.............и дизели не сьм карал ма по описание рейките са им еднакви и там ти е проблема според мен.
.
#3
Публикувано 03 май 2008 - 17:10
.
#4
Публикувано 03 май 2008 - 18:42
Ходих и ги напръсках всичките метални рейки и май няма подобрение може би съвсем малко. Като държа педала на газтта натиснат примерно наполовина и тогава е гадно, имам чувство че тягата е по силна от колкото трябва, мисля че не е нормално като се държи газтта дълго време натисната да се уморява крака. Може би има нещо някаква пружина или нещо друго което се е скапало или де да знам ? Утре ще ги видя какви са тия болтчета под волана и това третото което е шайба...
Ето тия неща ги пръсках заедно с другите които отиват нагоре и не се виждат.
Ето тия неща ги пръсках заедно с другите които отиват нагоре и не се виждат.
#5
Публикувано 03 май 2008 - 21:59
Смажи цялата система, на мен така започна да ми се натиска трудно докато един ден се счупи педала !!!!!!
Аз лично небих ползвал WD 40 зашото незнам дали няма да има проблем с гумените маншончета .Продава се бяла тефлонова не съхнеща грес в формата на спрей , мисля че ще е доста по добре
Аз лично небих ползвал WD 40 зашото незнам дали няма да има проблем с гумените маншончета .Продава се бяла тефлонова не съхнеща грес в формата на спрей , мисля че ще е доста по добре
#6
Публикувано 03 май 2008 - 22:03
Може би просто си въобразяваш,че има проблем.И моят педал се натиска много трудно,но винаги е бил такъв.Като пусна скоростите на S ми омеква доста.Ти пробва ли това?
#7
Публикувано 03 май 2008 - 22:13
Смажи цялата система, на мен така започна да ми се натиска трудно докато един ден се счупи педала !!!!!!
Аз лично небих ползвал WD 40 зашото незнам дали няма да има проблем с гумените маншончета .Продава се бяла тефлонова не съхнеща грес в формата на спрей , мисля че ще е доста по добре
Знам че WD 40 е кофти защото не е смазка а по скоро има почистващо действие, но само това имах под ръка, скоро като ми пристигнат едни части ще поразглобя отгоре всичко и ще ми е по достъпна цялата система на газтта и ще я напръскам с тефлоновата грес.
Може би просто си въобразяваш,че има проблем.И моят педал се натиска много трудно,но винаги е бил такъв.Като пусна скоростите на S ми омеква доста.Ти пробва ли това?
Незнам как е при другите S350 може би трябва да покарам някоя друга и да сравня как е в сравнение с моята. Иначе бутона S/Е няма отношение защото само променя на какви обороти да превключва кутията и S350 нямат такъв.
#8
Публикувано 03 май 2008 - 22:25
При мен - обратното
124 ме мори а 140 с нокътчето на кутрето натискам педала
Да не би някоя пружинка да е закачена -не на това мядто където трябва да е
На 124 имам една пружина и тя ми се струва ,че не е закъчена на мястото си(опаната е повечко) но така ми се струва-незнам дали съм прав
Поздрави
124 ме мори а 140 с нокътчето на кутрето натискам педала
Да не би някоя пружинка да е закачена -не на това мядто където трябва да е
На 124 имам една пружина и тя ми се струва ,че не е закъчена на мястото си(опаната е повечко) но така ми се струва-незнам дали съм прав
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#9
Публикувано 04 май 2008 - 00:05
Съвсем сериозно говоря.Като включа на на S освен,че превключва на по-високи обороти,ами и педала ми става два пъти по-меки по-чувствителен!
#10
Публикувано 04 май 2008 - 09:46
Като че ли на моята кола (S350) и се натиска по трудно педала на газтта, като карам из града понякога ми се уморява крака, някак си има някаква тяга и това не ми се струва да е нормално. На дълъг път повече карам на круз контрол защото ако държа газтта натисната постоянно ще ми се умори крака до болка едва ли не. Има ли начин да се направи така че газтта да се натиска по лесно без усилие ? Карал съм доста мерцедеси и на всички газтта се натиска по лесно включително и на 124-ката ми която е 300D без турбо и е по малко конски сили.
Сменял ли си подгревателни свещи на 4,..5,..6 цилиндър скоро!?
Огледай щангата/надлъжната/,..да не опира в кабела на 6-та свещ!
#11
Публикувано 04 май 2008 - 10:06
Сменял ли си подгревателни свещи на 4,..5,..6 цилиндър скоро!?
Огледай щангата/надлъжната/,..да не опира в кабела на 6-та свещ!
Миналата година ги смених (не лично аз в супер дизел) всичките подгревателни свещи, но задължително ще огледам дали не опира кабела, въпреки че там е много трудно за гледане и пипане.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни