един въпрос за прожинитеW210
Started by mitaka84, 03 May 2008 - 16:14:04
19 replies to this topic
#1
Posted 03 May 2008 - 16:14
Колеги искам да попитам дали ако сменя прожините на W210 класик с прожини на авангард ще стане ли колата малко по ниска или трябва и амортесюорите да се сменят?
#2
Posted 03 May 2008 - 23:12
Колеги искам да попитам дали ако сменя прожините на W210 класик с прожини на авангард ще стане ли колата малко по ниска или трябва и амортесюорите да се сменят?
Не знам каква е разликата в 2-та вида пружини, но при смяна на по-високи с по-ниски има допустима разлика, при нейното превишаване трябва да се сменят и амортисьорите иначе се натоварват излишно и даже се получават разни припуквания и т.н.
#3
Posted 04 May 2008 - 21:43
Явно целта ти е да и намалиш клиренса малко. Насочи се към смяна на подложките на пружините мисля, че за авангард бяха по-тънки няма да пипаш пружините и ще има ефект , а и е по-евтино.
W211-Avantgarde
#4
Posted 05 May 2008 - 15:26
Да ги сменя с такива на авангард ли колега?
#5
Posted 07 May 2008 - 21:25
Отиди в някой магазин и виж колко им е разликата дали те устройва и това е те са едни гумени такива където ляга пружината
W211-Avantgarde
#6
Posted 07 May 2008 - 22:22
Ами моита е класик и е доста висока и ми се иска да е посвааля малко така че мисля няма да има проблем колкото и да са ниски ,а знаеш ли колко горе долу пари са?
#7
Posted 09 May 2008 - 19:10
Попитах в магизините за тези подложки и разликата е много минимална и нмяа смисъл да се занимавам с излишни глупости,така че,темата може вече да приключи.Благодаря ви.
#8
Posted 10 May 2008 - 21:33
Попитах в магизините за тези подложки и разликата е много минимална и нмяа смисъл да се занимавам с излишни глупости,така че,темата може вече да приключи.Благодаря ви.
Точно и аз това мислех да ти пиша, да си караш колицата и да не се занимаваш с глупости
#9
Posted 11 May 2008 - 08:22
Еми мислех доста по този въпрос как да е сваля малко надолу количката но те хората са го измислили преди мен просто си купуваш авангарда и си решаваш проблема .....Но засега сум си доволен от тази и немисля в близките половин една година да е сменям.
#10
Posted 16 May 2008 - 13:16
а може да направим бартер.....моята е авангард,и вози доста твърдо-верно изглежда къде къде по добре-мноо е стабилна,но возията куца,ако не съм те разубедил може да сменим пружините
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#11
Posted 16 May 2008 - 13:30
Коя година е твоята защото маи ще сменям цялата кола и немисля да се разправям с повече глупости че,ми писна на оная работа да се разкарвам само по сервизите и да ги разпитвам .Пуснах едно запитванве за една цедка авангард 220 цди 2002 годинка автомат но там пък ме разобедиха за такава кола защото били адски проблемни и направо съм пред няква дилема какво мога да купя с 30000 лв и да не се притеснявам че,ще вися по сервизите .
#12
Posted 16 May 2008 - 14:45
Коя година е твоята защото маи ще сменям цялата кола и немисля да се разправям с повече глупости че,ми писна на оная работа да се разкарвам само по сервизите и да ги разпитвам .Пуснах едно запитванве за една цедка авангард 220 цди 2002 годинка автомат но там пък ме разобедиха за такава кола защото били адски проблемни и направо съм пред няква дилема какво мога да купя с 30000 лв и да не се притеснявам че,ще вися по сервизите .
Ех ако ги имах - S300TD w140
#13
Posted 16 May 2008 - 21:11
А не мерси колега за изборът но имахме такава кола немисля че.е подходяща за нас това е кола за дулъг пут и за олегнали хора .
#14
Posted 16 May 2008 - 22:57
А не мерси колега за изборът но имахме такава кола немисля че.е подходяща за нас това е кола за дулъг пут и за олегнали хора .
Искаш мнение- изказвам. Тогава вземай мини купър.
#15
Posted 17 May 2008 - 14:46
Благодаря за мнението да естествено всеки има различни виждания,а за минито не благодаря просто не си падам по BMW моторите.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users