
Изгаснаха ми светлините на таблото
Започната от Vasko W124, 03 май 2008 - 07:14:50
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 май 2008 - 07:14
Здравейте колеги
Ето ме и мен със следния проблем...
Изгаснаха ми светлините на таблото и нищо не мога да видя верта.
ПП:Те светят но много слабо много.
Ето ме и мен със следния проблем...
Изгаснаха ми светлините на таблото и нищо не мога да видя верта.
ПП:Те светят но много слабо много.
#2
Публикувано 03 май 2008 - 08:29
Завърти бутона за нулиране на дневния километраш надясно и ще се усилят.Това е потинциометър(реостат) който командва силата на осветление.И не са само на таблото а всички лампички ти светят слабо.
#3
Публикувано 05 май 2008 - 17:02
Здравейте колеги
Ето ме и мен със следния проблем...
Изгаснаха ми светлините на таблото и нищо не мога да видя верта.
ПП:Те светят но много слабо много.
Пак си чистил таблото а


.
#5
Публикувано 05 май 2008 - 19:54
Дано е това,че ако влезе и каже МА АЗ СМЕНИХ КРУШКИТЕ С ЕДНИ МАЛКО ПО-ЯКИ...................е те тогава ше си ебе мамата.
.
#6
Публикувано 06 май 2008 - 15:11
Дам чистих го...И без да искам съм го завартял...ама го оправих де
Мерси на всички темата може да си ходи в коша вече

Мерси на всички темата може да си ходи в коша вече
#7
Публикувано 06 май 2008 - 16:28
А бе в коша.. не съвсем.
Сега се присетих и аз да попитам за моя Бял Кораб.
Започнаха преди няколко месеца да отслабват. Въртя бутона, ама ЙОК...
Светнаха преди 3 седмици за 5 минути как си трябва и после АУТ - нема никой.
Аз пък точно тогава заминах за Америка и не ми беше до това. Сега се върнах и ми предстои това като проблем за решаване.
Не съм го отварял таблото за почистване изобщо от как съм я взел колата преди 2 години.
Всички бушони са ОК.
Сигурно нещо прекъсва вътре.
Лесно ли се отваря таблото на Пурата...?
Сега се присетих и аз да попитам за моя Бял Кораб.
Започнаха преди няколко месеца да отслабват. Въртя бутона, ама ЙОК...
Светнаха преди 3 седмици за 5 минути как си трябва и после АУТ - нема никой.
Аз пък точно тогава заминах за Америка и не ми беше до това. Сега се върнах и ми предстои това като проблем за решаване.
Не съм го отварял таблото за почистване изобщо от как съм я взел колата преди 2 години.
Всички бушони са ОК.
Сигурно нещо прекъсва вътре.
Лесно ли се отваря таблото на Пурата...?
Audi A8
#8
Публикувано 06 май 2008 - 16:57
А бе в коша.. не съвсем.
Сега се присетих и аз да попитам за моя Бял Кораб.
Започнаха преди няколко месеца да отслабват. Въртя бутона, ама ЙОК...
Светнаха преди 3 седмици за 5 минути как си трябва и после АУТ - нема никой.
Аз пък точно тогава заминах за Америка и не ми беше до това. Сега се върнах и ми предстои това като проблем за решаване.
Не съм го отварял таблото за почистване изобщо от как съм я взел колата преди 2 години.
Всички бушони са ОК.
Сигурно нещо прекъсва вътре.
Лесно ли се отваря таблото на Пурата...?
Реостата е започнал да ти се скапва-трябва да го сменяваш с нов,или с такъв втора употреба,но читав!!!Целият ток на осветлението по таблото минава през него(а не е малък) и по някое време свършва курса!С ремонт и чистене няма да постигнеш ефект,или ще е за кратко.А,ако някои от крушките са сменявани някога не с 0.4,а с 1.2Вата(3 пъти по-мощни)на реостата ептен му се е разказала играта-виждал съм такива,на които намотката е изгоряла тотално и се е посипала на бяла прах от вътрешната страна на кората!

#9
Публикувано 06 май 2008 - 17:17
Мерси за съвета. При всички случаи ще се отваря таблото.
Реостата ще е първото нещо , което ще проверя.
Реостата ще е първото нещо , което ще проверя.
Audi A8
#10
Публикувано 06 май 2008 - 17:26
Мерси за съвета. При всички случаи ще се отваря таблото.
Реостата ще е първото нещо , което ще проверя.
И,като го свалиш бих те посъветвал да си смениш всички крушляци с оригинални-ще дадеш към 20-30лв.,но в следващите 5-10 години ще забравиш за проблеми с осветлението!

#11
Публикувано 06 май 2008 - 19:20
А бе в коша.. не съвсем.
Сега се присетих и аз да попитам за моя Бял Кораб.
Започнаха преди няколко месеца да отслабват. Въртя бутона, ама ЙОК...
Светнаха преди 3 седмици за 5 минути как си трябва и после АУТ - нема никой.
Аз пък точно тогава заминах за Америка и не ми беше до това. Сега се върнах и ми предстои това като проблем за решаване.
Не съм го отварял таблото за почистване изобщо от как съм я взел колата преди 2 години.
Всички бушони са ОК.
Сигурно нещо прекъсва вътре.
Лесно ли се отваря таблото на Пурата...?
Колега извинявай че прибързах за кошчето понеже помислих че съм само аз с тоя проблем ама ето че и ти.Успех
#12
Публикувано 08 май 2008 - 07:56
Да споделя и аз нещо в тази връзка. Имам 124-ка 95 год. Поставих адаптер за iPod зад радиото. Тесничко му се видя. Като съм го намествал съм дал нещо накъсо. Остана да свети само арматурното табло. Всички други лампички по таблото угаснаха. Много гадно, защото вечер не виждаш дори да си отвориш клапата за въздуха, да не говориме да превключиш нещо по таблото или да тръгнаш да отваряш стъкла, или...!!!
Оказа се един предпазител на платката на гърба на арматурното табло! Той е един единствен и неговото действие е такова, каквото описах по-горе!
Оказа се един предпазител на платката на гърба на арматурното табло! Той е един единствен и неговото действие е такова, каквото описах по-горе!

#13
Публикувано 29 април 2014 - 17:14
колеги помагаите спешно патувам много често вечер и нямам никакво осветление на колата в купето става въпрос за 124 купе сменях всички крушки с диод и даде нешту на късо проверих бушоните в кутията клуча за фаровете бушона зад таблото пистите на таблото нищо тъмна индия помагаите
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни