НЕ пурата е ЕС класа и частите са и по 2 на тези на 124-ката и ,разхода на гориво също (без да те лъжа и да прекалявам) ,но аз лично съм голям фен на пурите и ако можеш да си я позволиш - ТИ СИ!
Реставриране на Мерцедес W126 280SELпомогнете !!
Started by Slav_1101, 28 Apr 2008 - 17:31:35
61 replies to this topic
#61
Posted 10 October 2010 - 18:18
NO PAIN - NO GAIN!
#62
Posted 11 October 2010 - 16:47
Е, той човека пита за 260SE и 280SE
Между посочените от него бих му препоръчал 260-то, защото е по-ново поколение двигател, поддържа все едно 124-ка с такъв двигател.Слага се във фейслифтови пури, които са малко по неизгнили от тези преди фейса.
Ама ся като няма акциз, направо да скача на 300-тата - пасва добре на купето и е оптимален вариант между вървене и разходи
Между посочените от него бих му препоръчал 260-то, защото е по-ново поколение двигател, поддържа все едно 124-ка с такъв двигател.Слага се във фейслифтови пури, които са малко по неизгнили от тези преди фейса.
Ама ся като няма акциз, направо да скача на 300-тата - пасва добре на купето и е оптимален вариант между вървене и разходи
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users