Реставриране на Мерцедес W126 280SELпомогнете !!
Започната от Slav_1101, 28 апр 2008 - 17:31:35
61 мнения по тази тема
#16
Публикувано 29 април 2008 - 23:22
Босе, има бре, има 94-то лето пуретки. '92 спират последната поточна линия за 126 в дойчовско, а '94 последната такава в завода в Южна Африка. Друг е въпроса, че тая си е от старичките
'бах маа му...
#17
Публикувано 29 април 2008 - 23:50
Бе то и 124 от 96 има ма мани ти тия изврьщения,Костенурка правеха Мексиканците до около 10 години,а си е кола след войната.Нормално 91,ненормалните не ги броя аз
.
#18
Публикувано 30 април 2008 - 06:19
По официалните данни, през 92-ра година са произведени само 38 бройки, откойто 6бр. 500SEL и 32бр. 560SEL
Това с 94г. ми са някакви митове, които ми изглеждат супер странни, както един се опитваше преди време да ме убеди че пурата му била 94г. 280SE, а по VIN излезна 84
Това с 94г. ми са някакви митове, които ми изглеждат супер странни, както един се опитваше преди време да ме убеди че пурата му била 94г. 280SE, а по VIN излезна 84
#19
Публикувано 30 април 2008 - 09:47
Хора колата е производство 1983г. В първия пост писха че я карам от 1994г. Междо другото в Капитолия преди години продаваха една пура внесена от Америка и пишеше че е 1996г.
#20
Публикувано 30 април 2008 - 11:54
Босе, има бре, има 94-то лето пуретки. '92 спират последната поточна линия за 126 в дойчовско, а '94 последната такава в завода в Южна Африка. Друг е въпроса, че тая си е от старичките
вярно е. аз също съм чел такава информация.
в европа ги спират 91ва, като изпълняват поръчки и до 92ра.
в америка до 93та
в арабския свят до 94та, като по поръчка е можело и до 95та
#21
Публикувано 01 май 2008 - 17:56
В сряда трябва да ходя да си взема колата от сервиза кадето я боядисваха . Днеска си взех компресор и пистолет . След като я взема мисля да я разглоба цялата и да обработя купето както си трябва с качествени матеряли . Колата имаше доста изгнили места, но за всяко нещо си имаше причина. Аз лично мисля че при добра профилактика и подръжка би трябвало един такъв автомобил да няма никакви проблеми с раждата . При мене гнило имаше на следните места : Гредите до двата маркуча за оттичане на водата както и от вътрешната страна на калника до гредата на вратата ----това се далжеше на спукан и запушен маркуч за оттичане на вода ! До горната стабилизираша щанга там им е слабо място също сабира боклук и мизерия, Стойките на праговете изгниха поради изгнили задни подкалници (вежди) от там влиза цялата мизерия в праговете и в купето . Задните дъна на багажника изгниха поради теч от заднич прозорец ,а също така поради липса на пластмасовите предпазни кори който се закачат за задната бриня ! Обжо взето това са проблемните места ! По носещите греди всичко е ок .
След като взема колата ще направя снимки на проблемните места при разглобен вид на Автомобила и ще ги кача да ги видите .
Също така искам да ви питам с какви качествени матеряли да обработа купето (подкалници и пода ). На коя фирма да са ? Чувал съм че на 3М не са лоши нещата . След което като обработя цялото купе мисля да го поядисам с цвета на автомобила както си е оригинално а не да е черно.
Интересно ми е само дали при една добра подръжка след това колата ще може да се запази или ще продалжи да си гние и раждясва .
След като взема колата ще направя снимки на проблемните места при разглобен вид на Автомобила и ще ги кача да ги видите .
Също така искам да ви питам с какви качествени матеряли да обработа купето (подкалници и пода ). На коя фирма да са ? Чувал съм че на 3М не са лоши нещата . След което като обработя цялото купе мисля да го поядисам с цвета на автомобила както си е оригинално а не да е черно.
Интересно ми е само дали при една добра подръжка след това колата ще може да се запази или ще продалжи да си гние и раждясва .
#22
Публикувано 02 май 2008 - 08:19
При всички случаи ще продължи да ръждясва, най-малкото, защото ръждата е с по-стабилна химична решетка и всяко желязо, от момента на създаването си като такова, си мечтае и работи по въпроса, тъй щото да стане една хубава ръждица някой ден... К'во да правиш, всеки си има цел в живота
Иначе това с обработката си е хубава идея, не, че ще спре нещо, но поне да го забави достатъчно(в крайна сметка и ние не сме вечни, а внуците ти да му мислят как ще си я изкърпят ). На 3М нещицата като цяло са качествени, аз ползвах и грунд на Wurth и засега съм доволен, най-добре си купи малки разфасовки от различни производители и пробвай на няколко места, почакай малко и виж коя марка най- ти допада. Доколкото разбрах не ти е единствена кола, правиш си я мераклийски - значи може да почакаш още малко
Иначе това с обработката си е хубава идея, не, че ще спре нещо, но поне да го забави достатъчно(в крайна сметка и ние не сме вечни, а внуците ти да му мислят как ще си я изкърпят ). На 3М нещицата като цяло са качествени, аз ползвах и грунд на Wurth и засега съм доволен, най-добре си купи малки разфасовки от различни производители и пробвай на няколко места, почакай малко и виж коя марка най- ти допада. Доколкото разбрах не ти е единствена кола, правиш си я мераклийски - значи може да почакаш още малко
'бах маа му...
#23
Публикувано 03 май 2008 - 21:56
Имате ли някави впечатления за матерялите и марките на : антикорузионните грундове ,раждобреобразпвателите и гуменото покритие след това.
Аз лично съм работил с продуктите на BODY и не съм доволен от тях кой знае колко.
Аз лично съм работил с продуктите на BODY и не съм доволен от тях кой знае колко.
#24
Публикувано 03 май 2008 - 22:16
Имате ли някави впечатления за матерялите и марките на : антикорузионните грундове ,раждобреобразпвателите и гуменото покритие след това.
Аз лично съм работил с продуктите на BODY и не съм доволен от тях кой знае колко.
Пробвай ръждопреубразователя ня WURTH, няколко пъти съм го ползвам и съм много доволен.
Литъра му тук е 80лв. но дават и на по 50/100гр. зависи колко ти требе
Иначе и от продуктите на BODY съм доволен, преди 2 седмици си взех антикорозионен парафин (BODY 900), че чакам да се стопли времето и захващам вратите на пурата да си го подсигуря.
На теб щом ще реставрираш 100% вратите са ти буки.
Моя човек ми препоръча, ако има ръжди хубаво да се изтъркат, след което WURTH-чето няколко пъти, WURTH за вътрешни кухини (червен) и след това запечатване с парафина (BODY 900)
#26
Публикувано 03 май 2008 - 22:23
Май на 3М са по-добри от Боди!
Ебали го
#28
Публикувано 03 май 2008 - 22:30
Лично не съм ги ползвал,щото не знам де и дали ги продават,но във фирмен сервиз на Опел често съм гледал,че използват всичко само на 3М,ама им идваше от Германия...Мога да кажа,че съм впечатлен!
И аз от пастите им
#29
Публикувано 03 май 2008 - 23:01
Ok мерси много !
А знае ли някой каде продават продуктите на WURTH в София ?
Ще взема и аз парафин на Body за мойте врати и за праговете. Лошото на вратите на пурата е че раждата тругва оъ вътре на вън и не може да се хване много на време чак вече като излезне от другата страна се вижда !
А знае ли някой каде продават продуктите на WURTH в София ?
Ще взема и аз парафин на Body за мойте врати и за праговете. Лошото на вратите на пурата е че раждата тругва оъ вътре на вън и не може да се хване много на време чак вече като излезне от другата страна се вижда !
#30
Публикувано 03 май 2008 - 23:12
Ok мерси много !
А знае ли някой каде продават продуктите на WURTH в София ?
Ще взема и аз парафин на Body за мойте врати и за праговете. Лошото на вратите на пурата е че раждата тругва оъ вътре на вън и не може да се хване много на време чак вече като излезне от другата страна се вижда !
Във всеки автобояджийски магазин може да го намериш този ръждопреобразувател
Но нека колегите от София те насочат най-добре
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни