Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Реставриране на Мерцедес W126 280SELпомогнете !!


  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#16 Гост

Гост

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 107 Posts:

Posted 29 April 2008 - 23:22

Босе, има бре, има 94-то лето пуретки. '92 спират последната поточна линия за 126 в дойчовско, а '94 последната такава в завода в Южна Африка. Друг е въпроса, че тая си е от старичките :)
  • 0
'бах маа му...

#17 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 29 April 2008 - 23:50

Бе то и 124 от 96 има ма мани ти тия изврьщения,Костенурка правеха Мексиканците до около 10 години,а си е кола след войната.Нормално 91,ненормалните не ги броя аз
  • 0
.

#18 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 30 April 2008 - 06:19

По официалните данни, през 92-ра година са произведени само 38 бройки, откойто 6бр. 500SEL и 32бр. 560SEL ;)
Това с 94г. ми са някакви митове, които ми изглеждат супер странни, както един се опитваше преди време да ме убеди че пурата му била 94г. 280SE, а по VIN излезна 84 :lol:
  • 0

logo-600-1002.png


#19 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 30 April 2008 - 09:47

Хора колата е производство 1983г. В първия пост писха че я карам от 1994г. Междо другото в Капитолия преди години продаваха една пура внесена от Америка и пишеше че е 1996г. :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#20 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 30 April 2008 - 11:54

Босе, има бре, има 94-то лето пуретки. '92 спират последната поточна линия за 126 в дойчовско, а '94 последната такава в завода в Южна Африка. Друг е въпроса, че тая си е от старичките :)


вярно е. аз също съм чел такава информация.
в европа ги спират 91ва, като изпълняват поръчки и до 92ра.
в америка до 93та
в арабския свят до 94та, като по поръчка е можело и до 95та
  • 0

#21 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 01 May 2008 - 17:56

В сряда трябва да ходя да си взема колата от сервиза кадето я боядисваха . Днеска си взех компресор и пистолет . След като я взема мисля да я разглоба цялата и да обработя купето както си трябва с качествени матеряли . Колата имаше доста изгнили места, но за всяко нещо си имаше причина. Аз лично мисля че при добра профилактика и подръжка би трябвало един такъв автомобил да няма никакви проблеми с раждата . При мене гнило имаше на следните места : Гредите до двата маркуча за оттичане на водата както и от вътрешната страна на калника до гредата на вратата ----това се далжеше на спукан и запушен маркуч за оттичане на вода ! До горната стабилизираша щанга там им е слабо място също сабира боклук и мизерия, Стойките на праговете изгниха поради изгнили задни подкалници (вежди) от там влиза цялата мизерия в праговете и в купето . Задните дъна на багажника изгниха поради теч от заднич прозорец ,а също така поради липса на пластмасовите предпазни кори който се закачат за задната бриня ! Обжо взето това са проблемните места ! По носещите греди всичко е ок .
След като взема колата ще направя снимки на проблемните места при разглобен вид на Автомобила и ще ги кача да ги видите .
Също така искам да ви питам с какви качествени матеряли да обработа купето (подкалници и пода ). На коя фирма да са ? Чувал съм че на 3М не са лоши нещата . След което като обработя цялото купе мисля да го поядисам с цвета на автомобила както си е оригинално а не да е черно.

Интересно ми е само дали при една добра подръжка след това колата ще може да се запази или ще продалжи да си гние и раждясва . :icon_welldone:
  • 0

#22 Гост

Гост

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 107 Posts:

Posted 02 May 2008 - 08:19

При всички случаи ще продължи да ръждясва, най-малкото, защото ръждата е с по-стабилна химична решетка и всяко желязо, от момента на създаването си като такова, си мечтае и работи по въпроса, тъй щото да стане една хубава ръждица някой ден... К'во да правиш, всеки си има цел в живота :)
Иначе това с обработката си е хубава идея, не, че ще спре нещо, но поне да го забави достатъчно(в крайна сметка и ние не сме вечни, а внуците ти да му мислят как ще си я изкърпят ;) ). На 3М нещицата като цяло са качествени, аз ползвах и грунд на Wurth и засега съм доволен, най-добре си купи малки разфасовки от различни производители и пробвай на няколко места, почакай малко и виж коя марка най- ти допада. Доколкото разбрах не ти е единствена кола, правиш си я мераклийски - значи може да почакаш още малко :)
  • 0
'бах маа му...

#23 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 03 May 2008 - 21:56

Имате ли някави впечатления за матерялите и марките на : антикорузионните грундове ,раждобреобразпвателите и гуменото покритие след това.

Аз лично съм работил с продуктите на BODY и не съм доволен от тях кой знае колко.
  • 0

#24 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 03 May 2008 - 22:16

Имате ли някави впечатления за матерялите и марките на : антикорузионните грундове ,раждобреобразпвателите и гуменото покритие след това.

Аз лично съм работил с продуктите на BODY и не съм доволен от тях кой знае колко.


Пробвай ръждопреубразователя ня WURTH, няколко пъти съм го ползвам и съм много доволен.
Литъра му тук е 80лв. но дават и на по 50/100гр. зависи колко ти требе ;)
Иначе и от продуктите на BODY съм доволен, преди 2 седмици си взех антикорозионен парафин (BODY 900), че чакам да се стопли времето и захващам вратите на пурата да си го подсигуря.
На теб щом ще реставрираш 100% вратите са ти буки.
Моя човек ми препоръча, ако има ръжди хубаво да се изтъркат, след което WURTH-чето няколко пъти, WURTH за вътрешни кухини (червен) и след това запечатване с парафина (BODY 900) ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#25 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 03 May 2008 - 22:20

Май на 3М са по-добри от Боди!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#26 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 03 May 2008 - 22:23

Май на 3М са по-добри от Боди!


Ебали го :dontknow:
  • 0

logo-600-1002.png


#27 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 03 May 2008 - 22:27

Ебали го :dontknow:

Лично не съм ги ползвал,щото не знам де и дали ги продават,но във фирмен сервиз на Опел често съм гледал,че използват всичко само на 3М,ама им идваше от Германия...Мога да кажа,че съм впечатлен!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#28 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 03 May 2008 - 22:30

Лично не съм ги ползвал,щото не знам де и дали ги продават,но във фирмен сервиз на Опел често съм гледал,че използват всичко само на 3М,ама им идваше от Германия...Мога да кажа,че съм впечатлен!


И аз от пастите им :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

logo-600-1002.png


#29 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 03 May 2008 - 23:01

Ok мерси много !
А знае ли някой каде продават продуктите на WURTH в София ?
Ще взема и аз парафин на Body за мойте врати и за праговете. Лошото на вратите на пурата е че раждата тругва оъ вътре на вън и не може да се хване много на време чак вече като излезне от другата страна се вижда !
  • 0

#30 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 03 May 2008 - 23:12

Ok мерси много !
А знае ли някой каде продават продуктите на WURTH в София ?
Ще взема и аз парафин на Body за мойте врати и за праговете. Лошото на вратите на пурата е че раждата тругва оъ вътре на вън и не може да се хване много на време чак вече като излезне от другата страна се вижда !


Във всеки автобояджийски магазин може да го намериш този ръждопреобразувател ;)
Но нека колегите от София те насочат най-добре ;)
  • 0

logo-600-1002.png





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users