Бенцбос къде си :)
Започната от to6ko14, 27 апр 2008 - 12:53:06
33 мнения по тази тема
#16
Публикувано 27 април 2008 - 21:42
Рециклирана трансмисия от модела на Бебчо е около 1600 кинта,смяна мотор около 2,че и го тукашния КАТ няма да ходя.Рьгай чушки в боба,следващия ше е 500 двувратка
А за цената ако всичко е сменено си е толкова.Като знам какви цифри са частите в БГ.................и без пари да ти я правят пак толко се сьбира.Дано нямаш проблем с нея.
А за цената ако всичко е сменено си е толкова.Като знам какви цифри са частите в БГ.................и без пари да ти я правят пак толко се сьбира.Дано нямаш проблем с нея.
.
#17
Публикувано 27 април 2008 - 21:43
Тоя Генади по скорости ли е специялист ?
w140, s500, 91
#18
Публикувано 27 април 2008 - 21:46
дано!!!!Така че колека to6lo14 по-полека с десното краче,че мамата си трака!!!!
П.С Генади ми даде гаранция за скоростите.Ако има проблем ще го отстрани безплатно!!Много пара ама пък е точен!!
П.С Генади ми даде гаранция за скоростите.Ако има проблем ще го отстрани безплатно!!Много пара ама пък е точен!!
#19
Публикувано 27 април 2008 - 21:52
Кажи де, само от скорости ли разбира въпросния пич или въобще от Мерцедес ?
w140, s500, 91
#20
Публикувано 27 април 2008 - 21:53
Разбира от всичко!!Ако скоростите ми наистина не ми създадат проблем все при него ще ходя!!
#21
Публикувано 27 април 2008 - 22:12
Кефа е да я караш лекичко и да и подаваш газ само колкото да се чуе силата!!Да я гледаш как се движи леко и властно на пътя.
Ако ти е за юркане си вземи едно БМВ 3ка и му разпори задника от ръчки.W140 не се кара така!!!W140 се пипа леко,само колкото да загатнеш какво се крие под капака!!
Това е истината, много се кефя като тръгнат да се напъват с някакви гоУфчета
#22
Публикувано 27 април 2008 - 22:28
Хахах да аз си карам лекичко и тия с голфовете и разни други трошки се напъват и ме минават и вътре гледам разни кретени се смеят и се радват и потупват по рамото рейсъра дето кара победоносно.В същия момент си мисля толкова ли са прости,че не разбират,че ако искам мога да ги глътна под капака?!?!?Идиоти.Най ми е смешно като се прибирам и на Горубляне на светофара по посока Пловдив,като светне зелено и всички с мръсна газ тръгват.Даже ми святкат да карам по-бързо.Минавам караулката и настъпвам.Застигам бързаците точно след 30 сек и ги минавам с 240-260 така,че да ги раздрусам като мина покрай тях.После намалям и ги оставям да ме настигнат и да ме задминат и им гледам физиономиите едни такива опулени гледат към мен,не че ме виждат вътре,но се опитват после си отбивам в локалното и така приключва забавата.
#23
Публикувано 28 април 2008 - 04:03
Зелено..............газ..............аз си ровя по радиото,ония се напьнал като глист на суха буца,аз се правя,че не го забелязвам,а вьрвим заедно.Вдигам главата,ухилвам му се,КИК и дзвера скача,до следващия светофар сьм на около 20 метра пред него.Ма тва ако е сток каручка,че има едни Хондета и Гиолфчета па да не говорим за Селен на 'станг или разни Супички,че там бият ма бият с много.
Ония ден си излизам от пряката,а гледам един се засилил с едно от '60,тия дето имат фурнир по вратите,дьрвеняк някакьв.Бе гледам го аз,че нещо му разкрачени задните валяци,боботи едно такова,чисто и льснато..............спрях до него и го загледах.Обрьща се ония,намигва ми и играта беше ясна.
Ква игра баце,как виде зеленко и се изпляка кат костилка из гьз.Аз газ до ламарината и то до трета и пуснах,няма смисьл,той на 100 метра пред мен,като включва скорости му подскача предницата.
Спирам до него на светофара,сваля джама ония и без да го питам ми казва каквото ме интересува - мотор ХЕМИ 426...................Без коментар,тора е Наскар мотор от 1965 като има и цивилна версия,става за доработка и то доста и може да качи около 1000 коня на улична кола.Кьде и аз се рьбим с тоя ма на,толко ми акьла,движи ли се скачам му.Като го погледнеш нищо особенно ма Хеми вьтре,Американската бегачка на века е била с такьв мотор.
Като цяло много не се напьвам,не сьм ги взел за гонки по светофарите ма и това се случва.Номера е да знаеш кога и колко,с такива разни легени по 5-600 коня си е смях за моя сметка.
Ония ден си излизам от пряката,а гледам един се засилил с едно от '60,тия дето имат фурнир по вратите,дьрвеняк някакьв.Бе гледам го аз,че нещо му разкрачени задните валяци,боботи едно такова,чисто и льснато..............спрях до него и го загледах.Обрьща се ония,намигва ми и играта беше ясна.
Ква игра баце,как виде зеленко и се изпляка кат костилка из гьз.Аз газ до ламарината и то до трета и пуснах,няма смисьл,той на 100 метра пред мен,като включва скорости му подскача предницата.
Спирам до него на светофара,сваля джама ония и без да го питам ми казва каквото ме интересува - мотор ХЕМИ 426...................Без коментар,тора е Наскар мотор от 1965 като има и цивилна версия,става за доработка и то доста и може да качи около 1000 коня на улична кола.Кьде и аз се рьбим с тоя ма на,толко ми акьла,движи ли се скачам му.Като го погледнеш нищо особенно ма Хеми вьтре,Американската бегачка на века е била с такьв мотор.
Като цяло много не се напьвам,не сьм ги взел за гонки по светофарите ма и това се случва.Номера е да знаеш кога и колко,с такива разни легени по 5-600 коня си е смях за моя сметка.
.
#24
Публикувано 28 април 2008 - 08:49
Аз пък не се интересувам да изпреварвам, освен ако не бързам. Пък и хората от квартала са се научили вече като ме видят с 140-ката и бегат далече от мене 6тото обикновено тия 2 тона се носят с рев и играеща задница . Мисля да му сложа само едни к&N филтри и спортни ауспуси да диша по-леко и да качи 10 - 20 коня над 320-те. Това което наистина ме кефи е звука и мощта на ниски обороти. Дали изпреварвам или ме изпреварват е последното дето ме интересува. И сам на пуста магистрала да съм със 140-ката - пак ще се кефя
w140, s500, 91
#25
Публикувано 28 април 2008 - 10:33
Аз пък карам толкова бавно и лекичко,че чак изнервям хората.На магистралата настъпвам ама из града няма смисъл.И без това са ебати задръстванията.За какво да тормозя колата за 30м.
Абе ако си обичате колите ги пазете.Не е само да я миеш и да и се радваш.
Абе ако си обичате колите ги пазете.Не е само да я миеш и да и се радваш.
#26
Публикувано 28 април 2008 - 11:58
ако имаш възможност и ти е удобно, сподели някакви координати на въпросния Генади . Не че ми трябва, за инфо просто. Мерси.
w140, s500, 91
#27
Публикувано 28 април 2008 - 12:45
Ооо ще ти потрябва,като гледам как я подкарваш!!
Караш по бул.Владимир Вазов и направо излизаш от кв.Левски В.Абе направо от София излизаш.След като излезеш от Левски В няма никакви сгради и караш докато от дясната ти страна не видиш една нова сграда.Не можеш да я сбъркаш понеже си личи, че е сервиз.Нямам представа кой номер се пада адреса на сервиза.
Караш по бул.Владимир Вазов и направо излизаш от кв.Левски В.Абе направо от София излизаш.След като излезеш от Левски В няма никакви сгради и караш докато от дясната ти страна не видиш една нова сграда.Не можеш да я сбъркаш понеже си личи, че е сервиз.Нямам представа кой номер се пада адреса на сервиза.
#28
Публикувано 28 април 2008 - 13:55
ОК, благодаря.
w140, s500, 91
#29
Публикувано 04 май 2008 - 23:37
Коко от Малинова долина е бог на скоростните кутии.
Винаги най лъснати коли има в сервиза, дори и Майбах видях един път.
Разходи се и само Меци ще видиш там.
На мене ми смени абсолютно всичко в кутията на Пурата (ама абсолютно всичко) за 1000 лева.
Вече една година Пурката сменя скоростите като масло.
Питай всеки майстор на Мерцедес за скоростни кутии и ще ти каже за Коко от Малинова Долина.
На улица 1ва накрая е.
Винаги най лъснати коли има в сервиза, дори и Майбах видях един път.
Разходи се и само Меци ще видиш там.
На мене ми смени абсолютно всичко в кутията на Пурата (ама абсолютно всичко) за 1000 лева.
Вече една година Пурката сменя скоростите като масло.
Питай всеки майстор на Мерцедес за скоростни кутии и ще ти каже за Коко от Малинова Долина.
На улица 1ва накрая е.
Audi A8
#30
Публикувано 05 май 2008 - 16:15
Коко от Малинова долина е бог на скоростните кутии.
Винаги най лъснати коли има в сервиза, дори и Майбах видях един път.
Разходи се и само Меци ще видиш там.
На мене ми смени абсолютно всичко в кутията на Пурата (ама абсолютно всичко) за 1000 лева.
Вече една година Пурката сменя скоростите като масло.
Питай всеки майстор на Мерцедес за скоростни кутии и ще ти каже за Коко от Малинова Долина.
На улица 1ва накрая е.
Коко е най известен в София за автоматици и аз при него съм си правил автоматиците.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни