Бенцбос къде си :)
Започната от to6ko14, 27 апр 2008 - 12:53:06
33 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 април 2008 - 12:53
Бенцбос къде си ? АСР-а кога точно се включва че много святка ? Днеска некви аудита и бмв-нца се опитват да ми бягат ама ги однесох като спирка .
w140, s500, 91
#2
Публикувано 27 април 2008 - 14:04
Включва се когато някое от колелата почне да буксува и ти отнема от мощността докато не зацепят към пътя.
#3
Публикувано 27 април 2008 - 18:18
Бенцбос къде си ? АСР-а кога точно се включва че много святка ? Днеска некви аудита и бмв-нца се опитват да ми бягат ама ги однесох като спирка .
Светкавице моя,що се рьбиш с Баварците бе тия коли не били за гонки..................ма па Акюра 3.5 я бием 3 от 3 с Бебчо,само да го вкарам в обороти и го разпьрдявам с по 30 метра до следващото крьстовище.
Точно как си е ти е написал Топа,ОК си,бий да те уважават. На моите сьм им махнал и надписите на задника,да не се знае какви мотори имат и рьгай по светофарите.
.
#4
Публикувано 27 април 2008 - 18:21
На моите сьм им махнал и надписите на задника,да не се знае какви мотори имат и рьгай по светофарите.
Абе Асене, не ти ли остават дупки от надписите?
#5
Публикувано 27 април 2008 - 18:25
Абе Асене, не ти ли остават дупки от надписите?
Лепени ма майка,леко отлепяш,леко ацетонче на лепилото,леко го махаш,леко с полир и много вакса след това и става.Главната дума в изречението е ЛЕКО.На една кола надпис нямам,а 2 от тях са черни.Като ги запродавам ако им е мерак ше им ги лепна.Има и специален препарат за махане на тва лепило ма е 30 кинта тубичката и не се намира лесно та се налага да се гьзя
.
#6
Публикувано 27 април 2008 - 18:30
Босс, днес за пръв път усетих истинската мощ на мойта с-ка ... Некво ауди се напъваше пред мен и учудващо добре се движеше до към 150 после го пресекох като сламка. Можех и много по-рано от 150, но имаше хора по платното и беше опасно. За друго иде реч ... искам да кажа вече беше загряла машината и можех да я настъпя здраво. Та бях на 150 някъде и като настъпих кика само се чу некъв рев лъвски и това нещо като литна напред...
... с извинение ... нааках се от кеф и малко страх ))))
... с извинение ... нааках се от кеф и малко страх ))))
w140, s500, 91
#7
Публикувано 27 април 2008 - 18:35
Сила си ти,до 100 вьрвиш заедно с дванайстака,после онова влиза у силата си и ...........фффииииииуууу.Това амо за идея,ако решиш да скачаш на някой.Бебчо вьрви и той ма след 3500 оборота,не се чува ма тегли копеленцето.До 220 го пробвах и ми свьрши празната магистрала,като му оправя спирачките ше го настьпя и него да видим какво му светка
.
#8
Публикувано 27 април 2008 - 18:38
Дали и на пурата са лепени или
#9
Публикувано 27 април 2008 - 18:55
Ръчкайте ръчкайте и после 4250лв за ремонт на скорости!!!После ще ръчкаш ама друг път!Не питай старило,а питай патило!!!!
#10
Публикувано 27 април 2008 - 19:37
е така е ... всяка машина се чупи, но на 140-ката поне можеш да и смениш важните части, а и не се чупи лесно . Докато новата с-ка не е по джоба на всеки. Наи-новата имам предвид. Малко по-старата е чуплива и не си заслужава. Та за мен 140 е възможност за кеф на добра цена, почнеш ли да се притесняваш прекалено много за една кола зарежи - зимай една нова Дачия и пей .
w140, s500, 91
#11
Публикувано 27 април 2008 - 19:51
Да ама проблема е,че аз си обичам тази и затова се притеснявам.Не я пазя,за да я карам на kick down non stop щото не в това е кефа! Не ми е проблем да я продам и да взема новата,но просто не ми харесва.В140 от както излезе ми е на сърцето!!
Кефа е да я караш лекичко и да и подаваш газ само колкото да се чуе силата!!Да я гледаш как се движи леко и властно на пътя.
Ако ти е за юркане си вземи едно БМВ 3ка и му разпори задника от ръчки.W140 не се кара така!!!W140 се пипа леко,само колкото да загатнеш какво се крие под капака!!
Кефа е да я караш лекичко и да и подаваш газ само колкото да се чуе силата!!Да я гледаш как се движи леко и властно на пътя.
Ако ти е за юркане си вземи едно БМВ 3ка и му разпори задника от ръчки.W140 не се кара така!!!W140 се пипа леко,само колкото да загатнеш какво се крие под капака!!
#12
Публикувано 27 април 2008 - 20:29
Прав си, споделям напълно. То и аз не я юркам много ...
w140, s500, 91
#13
Публикувано 27 април 2008 - 20:47
Само като се заядат,а такива много Чупя,карам,чупя,карам.......................скорости не сьм пипал само на Бебчо ма те са двойно по-евтини от тези на Мрака.Да не ми се случва де.
Гросе по твоя вьпрос майка - лепени са като моите,на 124 и те са лепени.Провери си пак де,аз на 124 и на 140 сьм разлепвал,на 126 още не.
Гросе по твоя вьпрос майка - лепени са като моите,на 124 и те са лепени.Провери си пак де,аз на 124 и на 140 сьм разлепвал,на 126 още не.
.
#14
Публикувано 27 април 2008 - 21:30
Ръчкайте ръчкайте и после 4250лв за ремонт на скорости!!!После ще ръчкаш ама друг път!Не питай старило,а питай патило!!!!
Пушка,е тема кое ги сьрби най-често тия трансмисии,след 96 са новия модел,там доста от проблемите ги няма и са лесни за ремонт.И не ме плаши с тия цифри,това Балкана ли ти го смькна?
http://www.mbclub.bg...????????? 722.5
.
#15
Публикувано 27 април 2008 - 21:35
Не в Балкана не съм стъпвал от 5 години.Даже като имам път около него гледам да го заобиколя.
При Генади ходих и ме изненада доста с тая цифра.Ма ми показа списака с частите,които е сменил и видях,че няма измама.Ще си го пазя за спомен
П.С темата ти съм я чел 1201312 пъти вече,както и другите ти
При Генади ходих и ме изненада доста с тая цифра.Ма ми показа списака с частите,които е сменил и видях,че няма измама.Ще си го пазя за спомен
П.С темата ти съм я чел 1201312 пъти вече,както и другите ти
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни