Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Акумулатор+релерегулаторW123 300TD


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 26 април 2008 - 15:28

Колеги датчика ми за акумулатора показва, че презарежда! Сочи ми над 14 - 14.2 някъде и затова пускам консуматори (парно,фарове и т.н.) Проверих дали има вода вътре в акумулатора,но там си беше всичко ок и потърсих съвет от какво може да е :) Всеки казва, че е от релерегулатора и да побързам със смяната му, тъй като после ще трябва да си търся нов акумулатор, а аз това не искам, зашото ми е чипа нов :) Може ли да се окаже нещо друго освен релето?
  • 0

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 април 2008 - 16:13

Колеги датчика ми за акумулатора показва, че презарежда! Сочи ми над 14 - 14.2 някъде и затова пускам консуматори (парно,фарове и т.н.) Проверих дали има вода вътре в акумулатора,но там си беше всичко ок и потърсих съвет от какво може да е :) Всеки казва, че е от релерегулатора и да побързам със смяната му, тъй като после ще трябва да си търся нов акумулатор, а аз това не искам, зашото ми е чипа нов :) Може ли да се окаже нещо друго освен релето?


Не разбрах къв ти е проблема???Нормалното напрежение на заряд е от 13.8 до 14.2 Волта!!!Какъв е този датчик за презареждане...?????
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 26 април 2008 - 16:50

Не разбрах къв ти е проблема???Нормалното напрежение на заряд е от 13.8 до 14.2 Волта!!!Какъв е този датчик за презареждане...?????


Извинявай, че не се изразих правилно :D Имах предвид датчика за напрежението и като надхвърли 14 се уплаших и ми се стори, че презарежда и ме е страх да не изкипи акумулатора :( Затова питам. Утре на срещата ще дойда на Ал.Невски и мога да ти покажа...
Чао засега!
  • 0

#4 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 април 2008 - 17:01

Извинявай, че не се изразих правилно :D Имах предвид датчика за напрежението и като надхвърли 14 се уплаших и ми се стори, че презарежда и ме е страх да не изкипи акумулатора :( Затова питам. Утре на срещата ще дойда на Ал.Невски и мога да ти покажа...
Чао засега!


Много е важно с верен уред ли мериш!!!Инак нищо не правиш-една-две десети от волта как ще ги хванеш...?123-та ми по едно време презареждаше,защото се скапа регулатора-започна да се чува едно виене на високи обороти,като от турбо-бре,дееба...???Чудих,чудих се какъв е тоя звук,а то от презареждането...!И утре срещата няма да е на Ал.Невски-виж темата!!!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#5 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 27 април 2008 - 19:22

Ами то нямаш проблем ако замереното е вярно, премери и с читав волтмер.
  • 0

#6 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 28 април 2008 - 13:21

Ами то нямаш проблем ако замереното е вярно, премери и с читав волтмер.


Ами вчера на срещата говорих с MBenz и той ме успокои, че зареждането което ми показва е нормално, тъй че засега оставям случая така.Ако понатам усетя нещо нередно при проверка на акумулатора ще пиша пак :)
Притесненията ми бяха относно това, че на този датчик след 14 напрежение е оцветено в червено и се притесних, но сега няма проблем :)
Благодаря на всички и до скив :flagMB new:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни