Акумулатор+релерегулаторW123 300TD
Started by bano123, 26 Apr 2008 - 15:28:05
5 replies to this topic
#1
Posted 26 April 2008 - 15:28
Колеги датчика ми за акумулатора показва, че презарежда! Сочи ми над 14 - 14.2 някъде и затова пускам консуматори (парно,фарове и т.н.) Проверих дали има вода вътре в акумулатора,но там си беше всичко ок и потърсих съвет от какво може да е Всеки казва, че е от релерегулатора и да побързам със смяната му, тъй като после ще трябва да си търся нов акумулатор, а аз това не искам, зашото ми е чипа нов Може ли да се окаже нещо друго освен релето?
#2
Posted 26 April 2008 - 16:13
Колеги датчика ми за акумулатора показва, че презарежда! Сочи ми над 14 - 14.2 някъде и затова пускам консуматори (парно,фарове и т.н.) Проверих дали има вода вътре в акумулатора,но там си беше всичко ок и потърсих съвет от какво може да е Всеки казва, че е от релерегулатора и да побързам със смяната му, тъй като после ще трябва да си търся нов акумулатор, а аз това не искам, зашото ми е чипа нов Може ли да се окаже нещо друго освен релето?
Не разбрах къв ти е проблема???Нормалното напрежение на заряд е от 13.8 до 14.2 Волта!!!Какъв е този датчик за презареждане...?????
#3
Posted 26 April 2008 - 16:50
Не разбрах къв ти е проблема???Нормалното напрежение на заряд е от 13.8 до 14.2 Волта!!!Какъв е този датчик за презареждане...?????
Извинявай, че не се изразих правилно Имах предвид датчика за напрежението и като надхвърли 14 се уплаших и ми се стори, че презарежда и ме е страх да не изкипи акумулатора Затова питам. Утре на срещата ще дойда на Ал.Невски и мога да ти покажа...
Чао засега!
#4
Posted 26 April 2008 - 17:01
Извинявай, че не се изразих правилно Имах предвид датчика за напрежението и като надхвърли 14 се уплаших и ми се стори, че презарежда и ме е страх да не изкипи акумулатора Затова питам. Утре на срещата ще дойда на Ал.Невски и мога да ти покажа...
Чао засега!
Много е важно с верен уред ли мериш!!!Инак нищо не правиш-една-две десети от волта как ще ги хванеш...?123-та ми по едно време презареждаше,защото се скапа регулатора-започна да се чува едно виене на високи обороти,като от турбо-бре,дееба...???Чудих,чудих се какъв е тоя звук,а то от презареждането...!И утре срещата няма да е на Ал.Невски-виж темата!!!
#5
Posted 27 April 2008 - 19:22
Ами то нямаш проблем ако замереното е вярно, премери и с читав волтмер.
#6
Posted 28 April 2008 - 13:21
Ами то нямаш проблем ако замереното е вярно, премери и с читав волтмер.
Ами вчера на срещата говорих с MBenz и той ме успокои, че зареждането което ми показва е нормално, тъй че засега оставям случая така.Ако понатам усетя нещо нередно при проверка на акумулатора ще пиша пак
Притесненията ми бяха относно това, че на този датчик след 14 напрежение е оцветено в червено и се притесних, но сега няма проблем
Благодаря на всички и до скив
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users